Dat krijg je vanzelf door, gewoon een beetje oefenen, het is als je het door hebt wel een stuk leuker dan passen met a en schieten met x.. We zullen zien, misschien een keer een potje online?
Heb nhl gisteren binnen gekregen. Het ziet er net zoals fifa 08 uit enkel andere sport Alleen vind ik het checken wel héél moeilijk hoho. Nu nog abbonement xbox live halen.
ja het checken (het rammen van tegenspelers) vind ik een klein minpuntje,misschien is het omdat ik het nog niet onder de knie heb maar het mocht wat makkelijker,voor de rest top spel.afwerking vind ik wel netjes,mocht wel wat meer variatie in de vreugde na n goal. En het schieten zelf zit ook wel goed.
Dat verdedigen zo belabberd moeilijk is, je verdedigers gaan constant de verkeerde kant op man, die centers skaten er vrolijk doorheen
Dat heeft gewoon te maken met oefenen en goede timing, als je op het verkeerde moment checked, zit je ernaast. Dat je bij Fifa gewoon automatisch erachter aan hobbelt..
Mighty Ducks is niet de jeugd, maar de vorige naam. Sinds het seizoen 06-07 is de naam officieel veranderd in Anaheim Ducks samen met logo, jerseys en stadionnaam. En daarmee was eindelijk dat trieste Disney-sausje uit de NHL verdwenen.
Ja, maar jij had waarschijnlijk 07 niet gespeeld.. En die heb ik helemaal kapotgespeeld, maar 08 heeft voor mij niet genoeg toegevoegd. Maar als je 07 nooit gespeeld hebt is t supervet idd
die heb ik inderdaad nog nooit gespeeldmaar dat je met je stick heen en weer kan gaan dat is tog helemaal nieuw of niet?