Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Jep indeed ,kon het ook niet ff mee delen voordat het gebeurde van ja ik ben zo weg ik krijg de rod:9

2. Vriendloos

Vriendloos Guest

Afentoe is deze game best vermoeiend -.-'

Dan wil je iets zó graag hebben, maar dan zit alles tegen ):

En over die mensen met zo'n hoge streak, dan ook niet man. Zelfs in mijn beste potjes op Shipment was mijn hoogste 146 kills, laat staan allemaal op rij. Dat betekent dat je ongeveer 130 man met een gun hebt neergeschoten ...

Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2008
  3. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Nou ja, ik bedoel dat het potje volgens mij 15 minuten duurt. in 14 minuten kan je heel wat kills maken en dat is toch leuker dan dat het potje is afgelopen na 1 minuut.
    Het is en blijft een shooter en daarbij is het de bedoeling dat je mensen doodschiet :9

Vandaar dat je pleite was ineens. Ik zat al te wachten net als Orange NL.
    Btr stuur je em op man. Zometeen is je garantieover :x

4. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Wel vet dat je met een Xbox Silver account gewoon online kan gamen met CoD4, dat doe ik nu maar wist ik eerst helemaal niet :p helemaal voor niks live gekocht/naam veranderd :eek:

5. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Kan je Call of Duty 4 online spelen met Xbox Live Silver? Dat zou wel erg raar zijn ten opzichte van de Xbox Live Gold members.

6. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan. Iemand uit de clan had voor de lol een accountje aangemaakt en toen vroegen we: Hoe kan je eigenlijk spelen? Hij zei: Ja ik heb eigenlijk geen idee, haha echt geen idee.
    Dus ik denk net: Naja laat ik het ook eens proberen, dus ik maak een accountje aan, kies duidelijk Live Silver. Start CoD4 op en ga lekker online spelen :+
    Stom want ik had net zo goed 70 euro kunnen besparen voor punten voor me naam en gold. CoD4 is het enige wat ik online speel namelijk op dit moment.

7. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste maand gratis (goud) bij een nieuwe account. Hehe, dat kan ik zelfs in een dronken bui bedenken!

8. Vriendloos

Vriendloos Guest

Tuurlijk kan dat niet, je hebt gewoon gold nodig om te spelen.

9. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    idd je kan niet met silver spelen

10. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste maand gratis gold,, zoals hierboven al vermeld was.. Daarmee kan het wel.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Als je een bestaand account hebt kan je als je silver hebt niet online met cod4 :).

Gisteren een nice potje Zoek en Vernietig, 17 - 2. Die gasten aan de andere kant helemaal, omg he has 17 kills. Was wel de bom

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Op iedere Xbox 360 kan je 3 accounts aanmaken die een maand gratis Gold hebben. Wanneer je besluit om voor 1 van die accounts een gold abbo koopt, kan je weer opnieuw 1 extra account aanmaken die 1 maand gold heeft.

Wanneer je je Xbox 360 hebt opgestuurd naar een repaircentre, dan krijg je een andere 360 ervoor terug, ook bij deze kan je weer 3 accounts aanmaken met 1 maand gratis Gold.

Dat is al vanaf dag 1 zo. Dat je met een nieuwe silver account een maand gold krijgt lijkt mij al helemaal geen nieuws.

Met trialkaarten kan het trouwens wel, je hebt dan namelijk geen gold, alleen maar toegang tot het online gedeelte met je silver. Je kan bijvoorbeeld met een Trialkaart niet een Gold-only demo downloaden.

Laatst bewerkt: 8 feb 2008
  13. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    net ff lekkere potjes gespeeld met de m16a4. Zoals 29-8 18-7 en ga zo maar door. Mijn k/d ratio is nu 1.09 dus moet nog ff omhoog

14. Vriendloos

Vriendloos Guest

lol, dat mag zeker wel omhoog.

Een te hoge k/d is ook niet leuk heb ik gemerkt, ik was gister zo erg chagerijnig omdat ik steeds een 2.0/3.0 k/d haalde ):

15. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Mij boeit die k/d echt niet ik ben altijd mvp.

16. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik wou dat ik dat kon ):

17. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Downloadable Content is in ontwikkeling en Call of Duty 5 zal voor 2009 de winkels bestormen. Zie hier het artikeltje.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2008
  18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Vandaag ook de game maar meegenomen, ben benieuwd! :)

19. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.358
    COD5 laat ik denk ik liggen, vond 3 ook niet denderend. IW is voor mij de nummer 1

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is jammer dat de COD games van treyarch ook de COD naam dragen... ze kunnen geen games maken zoals IW ze maakt, en COD3 was bij lange na geen COD2 of COD4...
    Maar een slechte game was het zeker niet.. vooral multiplayer was dikke pret.

Hoe dan ook, ik ben benieuwd wat het zal worden... het is in ieder geval wel een plus dat twee verschillende developers elkaar steeds afwisselen.
    Zo krijg je in een vlot tempo steeds COD games voorgeschoteld... dus als COD5 uit is, heeft IW alweer anderhalf jaar development erop zitten met COD6...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina