Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik had hier toch een PM over gestuurd? Teminste, jij stuurde mij een PM met daarin dezelfde vraag. En die heb ik beantwoordt. :)

2. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is écht weird. Starte gister voor het eerst mijn 360 weer op (na reparatie) met Nyko Cooling Fan en had mijn eerste vastlopers binnen 5 minuten alweer te pakken. Vandaag nog een keer geprobeerd zonder die Cooling Fan en hij werkt prima. Na +/- 20 minuten gamen nog geen vastlopers gehad.
    Iemand hier ervaringmee?

3. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zoiezo nooit dingen die niet van microsoft gebruiken want jouw garantie is nu toch vervallen toch? en elk recht om hem terug te brengen.

4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je niet direct je garantie kan verliezen door een apparaat te gebruiken dat niet van ms is. Denk maar aan usb sticks, externe hdd´s enz.

5. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Je verliest alleen je garantie als non-ms producten de oorzaak zijn van een probleem.

Maargoed, even terug naar mijn vorige vraag:

Wat betreft die vastlopers, gewoon doorgamen en hopen geen RROD te krijgen of direct weer opsturen?

Vorig bericht:
    Starte gister voor het eerst mijn 360 weer op (na reparatie) met Nyko Cooling Fan en had mijn eerste vastlopers binnen 5 minuten alweer te pakken. Vandaag nog een keer geprobeerd zonder die Cooling Fan en hij werkt prima. Na +/- 20 minuten gamen nog geen vastlopers gehad.

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Xbox is gerepareerd (in 6 werkdagen), kreeg hem vandaag op mijn verjaardag terug met een nieuwe BenQ drive ipv Hitachi, en een gerepareerd moederbord! *)

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hij ging dood op z'n eigen verjaardag en nu leeft tie weer op jou verjaardag! _O_

8. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Na veel vastlopers en raar beeld is ook mijn 360 ten prooi gevallen aan de rode lichten. Dacht dat ik wel gespaard zou blijven met mijn launcbox. Aai hem altijd wel even als ik hem aanzet, wens hem goedenacht als ik hem uitzet, heb hem het beste plekje naast de tv gegeven en de ps3 onder de tv, zou je zeggen dat hij dan helemaal zijn best moet gaan doen maar nee zelfs dan laat hij me nog in de steek. Maar geloof nadat ik ms gisteren aan de lijn had dat het allemaal wel goed komt. Heel vriendelijk allemaal en je hoeft alleen maar even je 360 in een doos te doen labels print je uit en wordt opgehaald. Alleen klopt het dat je het uit te printen label dubbelvouwt en dat op de doos plakt. Ja het spreekt voor zich maar vraag het toch nog maar even, je handtekening die je moet zetten is dan alleen niet meer zichtbaar wel het adres en dat rare rondje met stippen.

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe idd, de ironie :+
    Ja klopt, gewoon dubbelvouwen, en je handtekening niet zichtbaar laten :)

10. Bizarre

Bizarre Club Bizarre

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week woensdag verstuurt, afgelopen woensdag in huis. Nieuw moederbord geloof ik en een Benq drive erin. Loopt weer als een zonnetje.:D

11. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. die van mijn dinsdag terug gekregen en heeft nu weer vastlopers.

12. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen krijgt hem redelijk snel terug hier, hopen dat die van mij(vorige week donderdag opgestuurd) vandaag ook weer binnen is,

13. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Oké nu ben ik het beu. Ik speel nog geen 10 minuten en dat klote ding loopt alweer vast. Maakt niet uit welk spel, hij loopt telkens vast.

Maar weer MS bellen.

14. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    die beste man zegt dat het al een stuk rustiger werd met de rode lichten maar als ik het zo lees hier is er nog niet veel veranderd

15. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Joepie! Hij is weer thuis!

8 dagen weggeweest, Moederbord is vervangen, nu eerst even opwarmen en dan spelen!

Ik denk dat ik de doos waarin hij kwam nog maar even bewaar...

16. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    heb de doos ook nog maar bewaard , ook handig als je hem eens mee wilt meenemen of zo...

17. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toettoet, dat is snel. Afgelopen maandag de 360 laten ophalen en vandaar al weer retour. En ja, hij doet 't nu goed ;) Je kan veel zeggen, maar zo snel had ik 'm niet terug verwacht :) Er zit tevens een gratis extra maand abonnement bij.

Laatst bewerkt: 8 feb 2008
  18. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, waar kan ik op www.ups.com mijn traceringnummer ofzo invoeren dat ik kan zien waar hij is? danke

edit:heb het inmiddels gevonden dit staat bovenaan het lijstje van al die plaatsen:

EINDHOVEN, BEST,
    NL 02/08/2008 9:01 A.M. THE BUSINESS WAS CLOSED TODAY. A DELIVERY ATTEMPT WILL BE MADE ON THE NEXT BUSINESS DAY / DELIVERY RESCHEDULED

MAar vandaag is zeker ook geen werkdag voor UPS

Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
  20. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JA foutje in de post:p maar weet iemand of ubs vandaag levert? vorige keren toen ik hem opstuurde kwam een ander busje dan Ubs, dat vindt ik zo raar, ups heeft toch altijd een zwart busje;)? bij mij komen die altijd als ze hem ophalen maar als ze hem teruggeven altijd verschillende busjes?

Laatst bewerkt: 9 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina