Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Even een schaamteloze copy/paste van een andere site (wel mijn comment, trouwens); geen idee of dit al bekend was bij de XBW_community.

Ow, even voor iedereen die baalt van de retry-optie. Ik kwam erachter dat als je een event rijdt en je vindt het niet goed gaan, dan kan je eenvoudigweg omkeren richting het startpunt (tijd loopt nog) en trek dan minstens 10 seconden voor het einde de handrem aan (rest van de controls los laten). De motor slaat na een paar seconden af en je bent weer terug in Freeroam; in ieder geval op de 360-versie.

Dit is vooral handig bij sommige Burning Routes die van noordwest naar zuidoost gaan; als je 1x crasht weet je eigenlijk al dat je het niet haalt en als dat dus precies in het begin gebeurt, dus even de handrem erop en klaar. Soms reageert het spel niet; rij dan nog 10m door en trek dan de handrem aan.

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dan activeer je gewoon de "screensaver" en die disabled de race. Was al bekend :) Maar vast niet bij iedereen.

Gisteravond na met buddha en de belgen (Kozmi e.a.) te hebben geraced nog ff singleplayer gedaan. 16 events volbracht en heb nu eindelijk m'n B license. Beetje eentonig die events, maar wel makkelijk te doen.

Laatst bewerkt: 7 feb 2008
  3. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk in die quarry, daar op de top staat een split ramp. Je jumpt daar zo ver naar beneden dat ik een keertje 720 graden flatspin en 3 barrel rolls in 1 jump had.

4. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, ik wens je alvast succes als je toch voor je Elite License gaat. Tenminste, ik heb soms flink zitten schelden op bepaalde Burning Routes of de plaatsing van bepaalde stukken vangrail tijdens een race.

5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Na 5 seconden stilstaan in de race cancelled hij de race al. Maakt niet uit waar je het doet.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mooi om te weten. Dit maakt de game een stuk minder frustrerend! :+

7. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik moet nog een stuk of 20 races voor de Elite license, 1 buring route en nog 5 online challenges (heb er 245) voor de laatste achievements. Ik heb het nu wel even gezien met het spel na 70u gameplay...call me an addict :+

8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Wel irritant en dan ook gelijk heel erg irritant is zo'n geval:

1. Ik doe een burning route. Die is van het zuidoosten naar het noordwesten van de spelwereld.
    2. Ik rij goed maar op het laatst knal ik tegen een auto aan waar weer een auto tegenop knalt. 10 %$&*@seconden liggen wachten. :mad:
    3. Ik kom vlakbij de finish. De target time is 2.35 minuten.
    4. Ik denk dat ik het wel haal. Komt er een auto de hoek om waar ik tegen aan knal, maar gelukkig geen wrecked of driveaway beeld.
    5. DE ***FINISH OVER IN V*RD*MME 2.35.097 SECONDEN!!!!! :mad::mad::mad::mad:
    6. Dat is nog niet het ergst, want je KAN NIET EENS FATSOENLIJK OVERNIEUW STARTEN!!! GRRRRR DAT HELE EIND TERUGRIJDEN! |:-|:-|:-|:-

Zo'n geval is me al vaak overkomen, inclusief hetgene wat ik nu uitleg. Dat is echt een van de domste fouten ooit, je moet toch wel overnieuw kunnen starten?

9. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Damn net een uurtje of 2 alle billboard/superjumps/smashes lopen zoeken die ik nog moest.

En mis nu nog 1 smash in harbor town 8)

10. Mythe gard

Mythe gard Guest

Iemand zin in Challenges ? 8) Ik ben On in freeburn tot....
    Challenges players 8,7,6, zullen de meestten nog moetten doen verwacht ik.

11. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Was gisteren niet online, maar wel Burnout aan het spelen:) Ben opzoek gegaan naar billboards, jumps en smashes. Wil zo graag die X12 carbon stuntcar:)

Ben het weekend zeker regelmatig online}:] Kunnen we challenges doen!

See ya Burners:cool:

Laatst bewerkt: 8 feb 2008
  12. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Vind die X12 carbon stuntcar helemaal niet zo fijn rijden :mad: Net als de carbon car die je krijgt voor alle billboards.

Moet nog steeds 1 smash 8)

13. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0

X12 Carbon schijnt 1 van de snelste (stunt)auto's te zijn klopt dat:confused:

Misschien kan ik je helpen die ene smash te vinden:) heb een Prima Game Guide gedownload, staat alles perfect in per wijk met plattegrond en met foto's:cool:

Ben vanavond om circa 20.30 uur online tot ????:)

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Enige nadeel van de X12 is dat hij bij het optrekken van links na rechts trekt door z,n vele power.

Daarom is het mischien beter wat gedoseerd te accelereren.

15. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ja inderdaad dat ja... Hij slingert in het begin..

@ Buddha, dat zou handig kunnen zijn. Maar in Harbor Town zitten er zoveel en ik heb niet bijgehouden welke ik heb gehad. Dus om ze nou allemaal langs te gaan 8)

Ben nog wel in voor challenges! Vanmiddag+vanavond waarschijnlijk wel online.

16. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Mwhoa, ik heb er nu rond de 100 uur opzitten in Paradise City. Dus zo'n addict ben je niet...8)

Weet zelf nog niet of ik de laatste paar online achievements ga doen (die camera-dingetjes) maar 1000G in Paradise zou wel leuk zijn.

17. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alle carbon auto's wel leuk, en dan vooral de Montgomery Carbon Hawker. Jammer dat er geen Carbon 25 V16 Revenge is want die is echt ubervet.

Die achievement van Complete 2 whole sections of online challenges (excluding PDLC). Wat is PDLC :confused: Iemand zin om die achievement te halen zo moeilijk is ie niet en je krijgt er volgens mij 35G voor.

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Paradise downloadable content mischien?

19. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    PDLC staat voor Premium Downloadable Content. Er is al ergens uitgelekt dat er allerlei extra content onderweg is. Volgens geruchten worden er meerdere locaties aan Paradise City toegevoegd (waaronder een groot vliegveld). Wat we nu hebben is zegmaar de basis en ook extra Challenges gaan verschijnen vandaar dat het bij die Achievement is vermeld. ;)

20. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Laatste smash gevonden in 2min 8)! in de haven, bij de containers _O_

Carson Carbon GT gekregen:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina