[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Skettis heb je er 1.

2. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    doordeweeks JUIST niet! :9 op woensdag, donderdag en vrijdag zijn primals/shards alle enchanting shit duurder let maar eens op.. ook ores/gems!

hou de prijs en de verandering 1 a 2 weken eens in de gaten dan weet je de max en het min wat ze kosten, als je dat weet maak je eeeeassyyy gold!

dus koop dat op zaterdag/zondag of maandag en word rijk :D

\o/

3. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Maar juist omdat het zo laat is kopen mensen goedkope dingen minder snel.
    En omdat niemand koopt zet iedereen voor het slapen gaan alles voor nét wat goedkoper op AH.

4. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de patch notes lezen. Daar verdien je het meeste geld mee, heb zon beetje alle goedkope shards/sockets van de AH gekocht toen season 1 eindigde, toen s2 begon alles overpriced op AH gezet omdat iedereen ze nodig heeft voor te socketen en enchanten, zelfde gedaan met s2 naar s3, gewoon alles van AH gekocht met mijn bank alt en dan overpriced later erop gooien, volgende patch komen er nieuwe badges rewards, nieuwe pvp items bij rep vendors en je kan Void Crystals naar 2 Large Prismatic Shards transmuten, dus gewoon alle cheape Voids eraf halen en wachten tot de patch uitkomt. Heb met deze tactiek mijn epic mount gefund aan het begin van s2, ik hoef bijna nooit dailys te doen, het is langzaam en boring imo.

5. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    `ja heb ik ook al gedaan álle voids onder 20g kopen! allemaal, en als je er geen winst mee kan maken (wat eigenlijk bijna zeker is dat dat niet gebeurt! want 2 prismatics = min 40g denk k :D )

dan kan je die voids voor mongoose gebruiken :)

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Oke. Nu Migilles en een maat van mij het binnen 2 weken van 0 tot Netherdrake hebben gedaan, moet ik het ook maar weer is doen :+

Ben bijna Revered, al een maand van 2/3 :+ ff doorbikkellen!

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    als je al revered ben ben je binnen een paar dagen exalted, ik deed het in 4 dagen geloof ik! eitje, vandaag me draakje gekocht :)

en gister T6 chest! nu ziet me druid er pas lief uit.

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Geloof ik graag. Maar ik vind die quests ZO boring :x

9. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    ja zijn ze ook, daaarom gewoon doorbikkelen hoef je zo nooit meer te doen! :D ik had door al die quests wel mooi een mongoose erbij, en heeeeeel wat blue gems uit die nethercite veins gehaalt :9 dus je krijgt niet alleen netherdrake :D

10. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben sinds eergister weer begonnen met spelen, mooi ff afleiding voordat warhammer online komt. Anyway, heb dus nu een Orc Hunter lv 22 en moet zeggen, kickass! Speel dit spel al sinds release en heb al HEEL veel chars gehad enzo maar nog nooit een hunter. Wat speelt dat heerlique zeg! alles gaat me zo gemakkelijk af, quests waar ik met andere classes moeite mee had vlieg ik met mn hunter met gemak doorheen...

[Noob]Kom er net achter dat ik mn pet kan trainen bij me spellbook.... Anders zetten ze dat even onduidelijk neer zeg! heb er al die tijd overheen gekeken ^^[ /noob]

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    mm, aye, kwam er op mijn hunter ook pas rond level 30 achter :+
    Vergeet niet bij de pet-trainer langs te gaan ^^

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Mjah, gisteren even Cloak of Illidari Council en Skull of Gul'dan geloot myes. Na 8 weken vol raiden gewoon geen één drop en nu gelijk 2 achter elkaar. ^^

Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  13. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Nerf die epiex :mad:
    Heb je inmiddels al een leuk wapen dan?

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Fuck nee, Tempest dropte like hmm, 6 weken voor het laatst, maar de sword ging niet naar mij. Ben nu zelf next-in-line, maar hij dropt maar niet nu. :<

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    join the club :mad: ik heb hetzelfde maar dan met Apostle is al 5 weken niet gedropt |:-

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Die dropte dus vandaag voor ons. SHITSTAFF LOL. : (

Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons is tempest al 2x achter elkaar gedropt :+ Ruilen?

Blizzard is trouwens wel weer lekker bezig (not), heb zojuist patch notes gelezen, de 2e opvallendste dingen:

Hyjal/BT hoeven geen attunement meer en je kan BT quality gear kopen met heroic badges... gg blizzard

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    loel!

Wederom even de nub-raiders de kans geven om imba gear te halen :+

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ach, niet dat ze ver komen als ze karazhan/gruul geared zijn. :+

En tjah, de badge epics zullen nou ook weer niet zooo imba zijn. (hoop ik)

20. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    jawel, ken je die [Nyn'jah's Tabi Boots] ? das echt super goed zelfs beter dan sommige ssc boots en anders net zo goed... damn ik heb die en was gisteren dronken, heb ik enchant +7 agi gekocht voor 140g hahhaha

maar voor de rest wel vet :9

check is ff Migilles op armory ik ben echt tevreden met me gear, kan weer makkelijk ssc/tk gaan doen nu :) makkelijk guild vinden lijkt mij zo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina