Doeg lieve Fardo!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 8 feb 2008.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Verhuizen... ;) Duurt ff voordat hij internet e.d. op orde heeft. Denk dat hij binnenkort wel weer vaker te vinden zal zijn hiero :)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Sorry dat is een leugen

3. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, echt, Graveheart is aan het verhuizen! 8)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Sorry dat is een leugen of arjan en orcrist zijn de crew of de hele crew was aanwezig om 22.45

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Waar blijven we zonder humor:), maar waar sta jij goiz? Jou mening?

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Houden we het wel vriendelijk hiero? het is Vrijdag avond! Heb al genoeg geruzie en wou graag hier komen om mijn frustratie kwijt tekunnen en dan zie ik dit hier ook nog.... :9 Sorry....Fardo! Het gaat je goed en ik hoop snel weer van je tehoren! Kom gerust een keer langs voor een kopje koffie of thee, of bier?

7. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik wacht even met het beschrijven van mijn mening na een post van Fardo. Blijft een beetje vaag allemaal tot nu toe en dan kan ik wat beter en wellicht duidelijker reageren..

//edit; laat ik wel voorop stellen dat Fardo - sowieso als member - altijd zeer goed is geweest en dat zijn hulp / bijdragen door iedereen (incl. crew) gewaardeerd worden!

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De aankondiging staat er dus. Vind het een ietwat kort, lullig verhaaltje. Nu lees ik echter een reactie van Conquistador hier en vraag ik me af wat er echt aan de hand is/was! :eek: Als je het als moderator en ex-moderator hier post, dat iedereen het kan lezen, vraag ik me toch af wat er precies aan de hand was. Wat vinden de leden er van? Fardo is een van de, zo niet de meest behulpzame mod op het gebied van de Xbox360. Dat hij dan een minder goede kant heeft, blijkend uit een aantal <halve ideeën, vul ik niet in>, is dat genoeg om hem te 'ontmodden'?

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik snap dan ook niet wat hij fout zou hebben gedaan. Oke, het zijn mijn zaken niet maar toch. Hij heeft vooral de laatste tijd erg veel goed werk afgelevert. Topics gesloten, veel leden te hulp geschoten en dan gebeurt er opeens dit. Totaal onverwacht moet ik zeggen.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Topic gesloten...

Daar ging het, deels denk ik, over. Dat hij dat niet juist deed, onvoldoende commentaar.

11. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Wacht nou even met allerlei onnodige speculaties tot jullie van de betrokken gasten wat hebben gehoord ;) Het wordt nu al opgeblazen, terwijl dat helemaal niet nodig is. Lees gewoon straks even wat er gepost wordt en trek je eigen conclusie! Thanks ;)

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Maar goed jij was er bij?

Die pm heb ik nooit gezien

De community is imho voor de leden.

13. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Fardo, om verder gebash over en weer te voorkomen, denk je niet dat het beter is om gewoon even je ei kwijt te lullen en dan mensen daarop te laten reageren? Losse quotes posten lijkt me niet de juiste manier om mensen een reëel beeld te geven van de gehele situatie.. Right?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt gelijk Goiz, maar de opmerking van Conq kan niet. het gaat immers om een persoon. :mad: maar ja dat heb je als het niet eerst netjes wordt besproken:mad:

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Het word nu al opgeblazen, jong, het is niet dat Peter R. de Vries gedoe. Ik snap je punt, maar denk nou niet dat ik nu druk bezig ben met allerlei complot-theorieën. ;) I'll stay put.

16. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    "jong" ??

8)

Maar goed, daar leek het dus wel op. Dus vandaar even mijn post. :)

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het ging trouwens ergens anders open, maar ik ga even afkoelen. De reden is mij nog onduidelijk :eek:

18. Caps18

Caps18 Guest

Who the fack is Fardo? :lol:

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    :{

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Kijk, dat je dan nieuw bent en dus niet weet wie wie is ga dan niet zomaar gaar lopen schreeuwen 'wie de fuck nou wie is' want daar kom je niet verder mee.

Ik vind het erg jammer dat Fardo op deze manier uit z'n modfunctie is geheven want ik had geen problemen met hem en hij was in iedergeval erg actief :)

Deel Deze Pagina