Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    treyarch maakt toch ook zeker geen slechte games,... alleen niet zo goed als IW. Vergeet ook niet dat cod3 de zware concurrentie met r6 en gow had vlak na zn release. op die 2 na was het toch zeker 1 van de beste van dat jaar.

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Was er dan nog een andere shooter dat jaar :p

Vond GRAW trouwens ook beter

3. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Treyarch had trouwens maar 1 jaar de tijd voor COD3, IW had er 2 voor COD4. Hebben ze het toch niet zo heel erg beroerd gedaan. Muziek van 3 was ook van een hoog niveau trouwens.

4. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Oke maar waarom staat er bij mij dan nergens dat ik een maand gratis gold heb terwijl dat bij m'n andere account wel had?

5. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Mark, waarom post je die UBER score steeds? Heb je weleens 1000 score gehad bij SaD?

6. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net ook nog een potje SnD 18 kills 2 deaths, 5x UAV. Tja dat is wel chill maar ik heb hoger gehaald :p

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Is wel droog, soms heb je potjes van 5 tegen 7. Dan een chopper voor elkaar krijgen :cool: Is echt te vies, of met een airstrike hun spawn gelijk droppen :)

8. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Even een vraagje over een sniper-level verderop in het spel...
    In het begin moet je een bepaalde Russische zakenman bij een meeting zien te doden met je sniper, daarbij rekening te houden met de wind ed...
    Daarna moet je je een weg zien te slaan samen met je maatje door een 'ghost-town'. Ergens op het eind raakt die kerel gewond en moet je hem dragen..als laatste taak sta je in een open gebied met hem en komt er een hele bende vijanden aan die je van alle kanten komen flanken (inclusief honden)..
    Het is onmogelijk ze van een behoorlijk eind allemaal te sniperen..want het zijn er gewoon TE veel.

Iemand enig idee hoe dit te overleven? Ik snap dr geen hol van hehe:)

9. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk even op nextgenwalkthroughs , of op youtube.
    Het is een zeer vaak gestelde vraag, De beste tip is naast de botsauto's gaan zitten en dan wat claymores en c4 eromheen.

10. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    idd gewoon op youtube kijken.
    Vandaag echt lekker potjes online gespeeld. Ging echt lekker. Een potje was helemaal ziekelijk 42-12 op ambush. Ik speelde die gozers helemaal weg.

11. Vriendloos

Vriendloos Guest

42-12 valt opzich nog best wel mee, het is een 3.5 k/d

12. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    is dat je beste score?

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Nice job!
    Toch nog mensen met een leven.. _O_

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Misschien zegt dat meer over jou dan over hem. 3.5 vind ik supernetjes, dik boven het gemiddelde. Je kan niet ontkennen dat het geen lekker potje was.

15. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    jaa dont fuck with nls

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt wel alsof hier alleen maar pro's zitten. Ik game al vele jaren, en heb ook al menig shooter gespeeld. Maar ik ben al blij als ik meer kills als deaths heb. Gemiddeld steeds even veel kills als deaths maar ik vind 't best hoor..

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Vriendloos denkt dat hij pro is, maar iedereen (lees bijna iedereen) kan met een M16 uren op dezelfde plek blijven campen en hopen dat er iemand langsloopt.. Moet je Vriendloos eens Search en Destroy zien spelen _0/

18. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Als je meer kills maakt dan deaths ben je zeker geen pro hoor :p

19. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Net nog even cod3 zitten spelen en war blijft gewoon een heerlijk spel. En er waren nog genoeg mensen online voor een volle lobby.
    Ook nog even cod2 geprobeerd maar daar was op dat moment niemand meer.
    Voor de gein de 1e cod geprobeerd online: tot mijn verrassing werd dit nog steeds gespeeld. Maar dat ziet er echt niet meer uit! En dat terwijl het "maar" 4 jaar oud is. :lol:

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Vreemd, ik vind altijd meer mensen in CoD2 dan in CoD3. Misschien dat de community van CoD2 meer Europees is, en Amerikanen nog vaker CoD3 spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina