Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik speel geen Search and Destroy, en ik bespeur hier een lichte vorm van jaloezie. Wel eens geprobeer om 100 matches lang een 4.0 k/d vast te houden?

Daarnaast heb ik in 11 uur 1500 kills gemaakt, dus dat moet dan wel een populair hoekje zijn of niet dan

Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2008
  2. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgerekend is dat 2,666666666666666666667 per minuut, nou niet echt om over naar huis te schrijven hoor ik zit meestal toch wel 5 tot 8 per minuut.

3. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, daarstraks een potje sabotage gehad met een paar gasten, ook iemand genaamd 'Rud0lfo' ofzoiets. Hij zat alleen maar te praten alsof hij gangster was, hij had (dus niet lullig bedoel hoor) echt een neger stem, en zat zwaar op te scheppen hoe goed hij was. Op het potje overgrown had hij 12 kills en 0 deaths, dus hij in de lobby praten zo van: 'Niggers, im da 0wn guy, 0 deaths, i pwn, you guys suck, admit it niggers, homie fags' en dat soort shit. Dus ik even zijn friendlist checken, en raad eens, hij zat volgens mij bij MLG (niet verkeerd bedoel maar het meerendeel daar zijn mensen die denken dat ze gangster zijn en uber goed, niet iedereen hoor) omdat z'n friendlist volzat met MLG gasten (Gamerpictures van MLG). En hij dus opscheppen dat hij het volgende potje zeker weer 0 deaths zou krijgen.

Dus het nieuwe potje start (vacant), had een m40A1 met acog, en het ging aardig goed (13 kills 1 death aan het einde, omdat zij de bom hadden en ik dus bij onze bombsite zat te campen). Rud0lfo had 0 deaths en 3 kills. Ik had eindelijk een airstrike, en ik zie, oppeens uit alle vijanden, 1 stipje bij hun bombsite. Dus ik gooi daar een airstrike op, raad eens, het was rud0lfo, en hij was, bleek later, aan het campen met een m16..... hij was aardig pissed aan het einde van het potje, omdat iedereen hem uit zat te lachen, hij leavde met ' You guys, all suck, get a life, fags'... iedereen kon erom lachen, ik ook :)

*Edit van 3:20 AM, correctie van een spelling fout, nadat ik m'n post weer zag*

Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het is idd het beste om er gewoon om te lachen. Vandaag heel de dag met wat Nederlanders gespeeld. Zodra er een game is gevonden is vaak het eerste wat je hoort: Shut the f*ck up you stupid french faggots. Dit is jammergenoeg bij elk spel en niet alleen bij Cod. Valt me op dat heel veel duitsers en fransen dit spel spelen. Bij andere spellen zijn het vooral amerikanen die ik tegenkom maar hier ook heel veel andere landen en jammergenoeg weinig britten. Aangezien dat vaak de enige lui zijn die vaak weten dat wij geen frans spreken. Fransen zullen het ongetwijfeld ook weten maar die spreken nooit engels 8)

Vandaag wel mijn meeste kills verbeterd. 122-13-28 op shipment. Heerlijke hectische game mode.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nee, omdat ik meer plezier heb aan direct naar de tegenstanders toe rennen, en proberen er wat af te maken en zo overleven, den te kruipen naar een bosje en wachten.... wachten.... en nog eens wachten.
    Nadeel is wel dat de 1e manier wat vaker ervoor zorgt dat je doodgaat :p.

6. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ieder diertje zijn pleziertje, ik wil graag winnen dus ik doe niet aan die zelfmoord-loopacties.

Ik had het even bekeken: Ik heb precies 10.00 uur gespeeld met 1653 kills en 432 deaths. In 99 potjes gespeeld dus, gemiddeld 17 kills per game. 64/35 een 1.83 win ratio.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2008
  7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    bak een taart en ga het vieren

8. Vriendloos

Vriendloos Guest

In de winkel zijn ze lekkerder

9. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omg, ik ben zo jaloers op je! Jij bent mijn idool!

10. Vriendloos

Vriendloos Guest

lol, jaloers om een spelletje, how low can you go.

11. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    nou potje met die score vind ik niet wow. kom dan met 50-5 ofzo \o/

12. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week binnengekregen maar helaas... disc unreadable :'-(

Bij een maat ff zitten rommelen online dus dat ging lekker =( ghehehe
    Zijn spel omgeruild & zondag gelukkig nog ff de singleplayer tot de snipermissie kunnen doen.

daarna geen spel meer angekregen, maarja vandaag een andere sucksbox ontvangen dus maak jullie borsten maar vast nat \o/}:]

Al zal ik wrsch. 10 keer doodgaan tegen een kill whehehe 8)

Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omdat je de skills niet hebt om te killen, noobie xD jij bent cker zo'n iemand van; liever killen als een meisje, dan spelen als een vent. dat zijn juist de mensen die het (te) serieus nemen ouwe ;)

14. Vriendloos

Vriendloos Guest

Nou als ik zo kijk naar de rest van mijn normale teamgenoten zijn er misschien 1/100.000.000 dat er iemand is die een hoge killstreak haalt me rondrennen.

Ik kill zat mensen hoor, en met die 3,5 k/d zou ik niet zo heel blij zijn, want dan gaat mijn k/d naar beneden.

15. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    a gut, wat boeit die k/d ratio voor de 10 mensen per maand die naar JOUW k/d ratio kijken? ik vind campen gewoon triest, als jij er stoer door voelt vooral doorgaan, nobody cares anyway =)

16. Tepel

Tepel ADDICT

Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort dingen kan mij nou echt niet boeien.
    Ik weet wel dat ik meer potjes verlies dan dat ik win.

17. Vriendloos

Vriendloos Guest

Een hoop, sommige mensen zitten in een clan, en wordt er ook van je verwacht dat je het ook uitstraalt dat je zit bij een clan. En dat straal je niet uit met een 0,50 k/d, maargoed je doet net alsof het mij wat kan schelen wat jouw mening is :emo:

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    *zucht* mensen huur een hotelkamer en vecht het daar uit. Nog meer mensen last van die lagg? Ja ik heb er nog steeds last van godver....word er echt stront ziek van

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    CoD5 is aangekondigd, dat meld Xboxonly. Hopen dat het niet weer terug gaat naar de Tweede Wereld Oorlog, zal wel door Treyarch gemaakt worden. Vind dat je het dan eigenlijk niet 5 moet noemen maar gewoon een naam geven, en dat ze volgend jaar weer met een nieuwe CoD5 MW komen.

20. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat kunnen sommige 'kinderen' toch overdrijven zeg. het is maar een spelletje. Who cares hoeveel kills je maakt en HOE je dat doet. Het gaat erom dat je fun hebt.

@ Tricker: idd, ik heb er sinds gister al behoorlijk last van.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina