Lol, daarstraks een potje sabotage gehad met een paar gasten, ook iemand genaamd 'Rud0lfo' ofzoiets. Hij zat alleen maar te praten alsof hij gangster was, hij had (dus niet lullig bedoel hoor) echt een neger stem, en zat zwaar op te scheppen hoe goed hij was. Op het potje overgrown had hij 12 kills en 0 deaths, dus hij in de lobby praten zo van: 'Niggers, im da 0wn guy, 0 deaths, i pwn, you guys suck, admit it niggers, homie fags' en dat soort shit. Dus ik even zijn friendlist checken, en raad eens, hij zat volgens mij bij MLG (niet verkeerd bedoel maar het meerendeel daar zijn mensen die denken dat ze gangster zijn en uber goed, niet iedereen hoor) omdat z'n friendlist volzat met MLG gasten (Gamerpictures van MLG). En hij dus opscheppen dat hij het volgende potje zeker weer 0 deaths zou krijgen.
Dus het nieuwe potje start (vacant), had een m40A1 met acog, en het ging aardig goed (13 kills 1 death aan het einde, omdat zij de bom hadden en ik dus bij onze bombsite zat te campen). Rud0lfo had 0 deaths en 3 kills. Ik had eindelijk een airstrike, en ik zie, oppeens uit alle vijanden, 1 stipje bij hun bombsite. Dus ik gooi daar een airstrike op, raad eens, het was rud0lfo, en hij was, bleek later, aan het campen met een m16..... hij was aardig pissed aan het einde van het potje, omdat iedereen hem uit zat te lachen, hij leavde met ' You guys, all suck, get a life, fags'... iedereen kon erom lachen, ik ook
*Edit van 3:20 AM, correctie van een spelling fout, nadat ik m'n post weer zag*
Laatst bewerkt: 9 feb 2008