Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    staat er geen nr in het boekje?

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Scores vergelijken hoort er natuurlijk wel een beetje bij. Laten we het echter wel leuk houden, en mensen niet 'afzeiken' om hun score. Misschien is het een idee om net zoals bij Halo 3 een 'Live Experience' thread te openen in het Xbox Live Gaming Forum? :)

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Er bestaat al: 'Het grote Call of Duty 4: Modern Warfare online topic!', is dat niet een beetje hetzelfde idee? Ben het er wel mee eens dat we elkaar niet zo moeten afzeiken, als er iemand bovenaanstaat, moet er toch ook iemand onderaan staan? ;)

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt gelijk, had 'm over het hoofd gezien. :+ Maar goed, niet bashen/flamen e.d. ;)

5. koen1

koen1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    problemen met binnen komen controlroom

Hallo,

Misschien dat iemand mij kan helpen. Ik ben bezig met COD4 singleplayer en ben beland in de laatste missie waar ik de launch codes moet hacken. Ik moet de Control room binnen zien te komen. Ik kom tot aan de grote stalen deur met mijn team maar verder gebeurt er niets al alleen de tijd die door tikt tot deze afgelopen is. heeft iemand het zelfde probleem of de gouden tip. Ik hoor het graag alvast bedankt

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Volgens mij werd aan de andere kant de deur gelaserd, dus moest je even wachten.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zo zeker is het niet dat het Modern Warfare wordt. Er waren toch vacatures bij Ubi voor mensen met 'WOII knowledge'. Of een nieuwe serie, of CoD5 wordt gewoon Duitsers knallen.

8. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze het met de gameplay van cod4 maken is het geen probleem;)
    Blijft tog een 'leuke' oorlog voor games dan .

9. Vriendloos

Vriendloos Guest

lol, ik zette mijn Xbox uit van woede, en ja ik word chagerijnig als ik geen goede k/d heb. Maar als ik 1.50 zou hebben zou ik het ook niet erg vinden, lager kan het volgens mij ook niet. :'-(

En ik was geen host, dus die game stopte toen niet. Plus dat ik de enige was in mijn team die positief stond, en de Xbox slaat het gewoon op hoor je score, ookal quit je.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2008
  10. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik wil me er verder niet mee bemoeien of iets dergelijks, maar hou alsjeblieft op met dat gepats. Dit doe je al een paar pagina's lang.

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

Hij slaat de gegevens van een match op aan het einde van de match, de match komt ook aan zijn einde als je op quit drukt... maar wanneer je je xbox uitzet weet het spel niet dat de match beëindigt is, dus slaat hij de gegevens niet op...

Srry voor de onduidelijke formulering... |:-

12. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Triple X NL, ik leave soms ook dat ik een slechte KD heb, weet niet waarom, want over het algemeen geef ik er niet veel om. Ik zelf word alleen een beetje ziek van de slechte teams bij sabotage, soms dan doet je team helemaal niks en gaan ze gewoon kills maken, dat doe ik ook wel, maar het is irritant als dan bijvoorbeeld ik de enige ben die de bombsite beschermt, en dat de andere teammates ergens aan de andere kant van de map lopen, vaak denk ik dan, fuck it, ik laat ze winnen, of leave gewoon. Denk dat ik overga van Sabotage naar Ground war.

Ik hoop eerlijk gezegt, dat als ze CoD5 weer in WW2 doen, dat ze een keer een singleplayer maken vanuit duitse ogen, en niet steeds vanuit geallieerd perspectief. Volgens sommige mensen kan dit gewoon niet, omdat de duitsers en hitler de boosdoeners in WW2 waren, maar niet alle duitsers waren zo. Zo was Stalin ook niet de liefste, en zijn er genoeg duitsers toen genoodzaakt om in het leger te vechten, en bijvoorbeeld, nooit echt haat hebben gehad tegen joden, maar toch opgedragen waren om ze te vermoorden.

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik heb liever geen spel wat je vraagt joden te vermoorden:')

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wat een onzin. Er zit nog wel een verschil tussen de Wehrmacht en de SS. Qua gameplay kun je een net zo goede game als CoD2 in elkaar flansen, maar dan met Duitse operaties en invasies. Of het op marketing gebied ook aantrekkelijk is...

Ja maar dan kan je in een clan jongen! En dat ben je pas echt baas!

=(

/Mod Dubbelposts samengevoegd

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jongens waar gaat dit nog over? Laat iedereen in zijn waarde aub! Nerds, joden, geraniums, dat heeft niks met de gameplay van COD4 te maken.

16. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Lager dan 1.50 kan niet ? Ik heb 0.9 maar ik kan wel zeggen dat ik lol heb :9.

17. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij wil patsen kan hij dat dan tog beter doen in het pats topic?

18. FC2

FC2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore S&D blijft meesterlijk! Vind Crash en Overgrown het leukst, al zijn eigenlijk alle maps bij S&D wel leip .
    Wordt ook steeds leuker nu ik er steeds beter in wordt, al blijf ik vrij wisselvallig. Het ene moment 11 kills en 3 deaths, en de andere keer 2 kills en 6 deaths...

19. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen waar ik een plan ofzo kan vinden voor de locaties van de tv's want ik krijg de achievement maar niet om alle tv stuk te maken volgens mij zie ik een tv over het hoofd

20. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Youtube.com;) daar staat een filmpje van erop.
    Of op nextgenwalktrouhg's .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina