Doeg lieve Fardo!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 8 feb 2008.

1. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1
  2. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja en dat moet ook zo blijven en daarom moet er ook een zeker iemand weg...

:+

Ik heb geen flauw idee of het zo is, maar ik concludeer dit een beetje na het lezen van dit topic. Het is en blijft nog steeds gissen vanuit mijn kant. Daarom hoop ik niet dat Fardo dit als beledigend ziet, want dat is niet mijn doel. Als het waar is wat ik impliceer dan is het misschien beter dat Fardo inderdaad geen Moderator meer is, maar inderdaad een echte welverdiende VIP.

Edit: ik wou dit even kwijt op een één of andere manier. Ik had de post van Arjan over het hoofd gezien. Ik voel me wel aangesproken omdat ik inderdaad niets over het onderwerp weet (of misschien wel, maar dat blijft gissen :+). Maarja ik zal er verder denk ik wel over ophouden.

Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zolang je hier blijft posten is alles goed, je hebt goed werk verricht! :thumbs:

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hmm dus alles was gewoon een meningsverschil als ik zo ff snel scroll door dit topic. Lekker vaag iig..

Fardo, je bent iig altijd wel behulpzaam. Bedankt :cool:

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Goh, deja vu ;)
    Ik kan me wel achter de beslissing van de admins scharen. Logisch, want ik was destijds de eerste die Fardo de laan uitgestuurd heeft. Pas na mijn vertrek kwam Fardo weer terug, en eerlijk gezegd is mijn mening over Fardo als moderator in de tussentijd niet veranderd, dus daarom snap ik de beslissing van Orcrist en Arjan helemaal.
    Zoals eerder gezegd: als member is Fardo ontzettend hulpvaardig met een goede know-how, maar dat maakt je nog geen goede moderator. Daar komt meer bij kijken, waaronder een gezonde dosis tact, inlevingsvermogen en communicatieve vaardigheden. Ik vond dat het op de manier waarop Fardo topics sloot en op andere manieren modereerde daar wel eens aan mankeerde.

Verder is het hier voornamelijk onzinnig gespeculeer en sensatiedrang; geheel terecht dat de admins niet het hele verhaal naar buiten brengen, het heeft heel weinig zin om daar ongefundeerde en voorbarige conclusies uit te trekken.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    In principe kunnen we best wat organiseren hoor. ;)

Fardo, het ga je goed, je blijft toch op XBW met de welbekende VIP Status. Dus we zullen altijd nog van je blijven horen. Succes. :)

7. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een onzin. Lees je eigen bericht is terug en dan alle reacties van andere mensen erbij...geen inlevingsvermogen of communicatieve vaardigheden. Een persoon die dat soort eigenschappen niet heeft zou totaal genegeerd worden in zo'n "vaarwel" topic, en het lijkt hier alsof men fardo aanbidt.
    En topics anders sluiten..? klik jij op een andere manier op je muis dan fardo dan..?

Verder volg ik deze discussie even half..het intresseert me vrij weinig, no offence, maar ik moest even reageren.

cheers

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je het niet volgt of interesseert, hoe kun jij er dan meer van weten dan iemand met de ervaring als Darkwing?

9. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch niet dat ik er mee vanaf weet..? Ik zeg alleen dat iemand die niet communicatief, inzicht heeft op andermans gevoels, etc, etc nooit zoveel goede reacties kan hebben. Wat darkwing zegt lijkt me daarom totaal niet kloppen. Daarbij maak jij ook nog eens de raarste vergelijking ooit...ik kan niks zeggen over darkwing omdat ik het niet volg...alsof dit verhaal over darkwing gaat.

maarja dat is een lesje argumentatie, en dat gaat even te ver offtopic.

cheers

10. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    je moet zijn post beter lezen, Darkwing zegt dat hij op zich goed modereerde, maar op sommige momenten mankeerde er wat aan de punten die hij opnoemt. Mensen verliezen deze momenten uit het oog of weten daar niet van.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @ ExQuiZ;

Je begrijpt het punt niet zo goed. Er zit een verschil tussen een goeie member en een goeie moderator.

Bij het sluiten van topics druk je uiteindelijk gewoon op een knop en het topic gaat dicht, sure, maar er zijn verschillende manieren waarop topics gesloten kunnen worden, niet?

Waarom? Als iemand misschien niet al die eigenschappen evengoed bezit, maar wel veel kennis heeft en mensen verder uitstekend kan helpen lijkt het me duidelijk dat zo iemand erg gerespecteerd kan worden..?

Verder is het een beetje raar om een onderbouwde post van iemand die veel ervaring heeft met het werken binnen de crew en in dit geval ook met Fardo af te doen als onzin of onnozel..

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Met alle respect, maar ik denk niet dat iemand die slechts een paar maanden lid is met een postcount van 3 veel zinnigs kan zeggen over de voorgeschiedenis van Fardo als mod. Tenzij je een kloonaccount hebt gehad natuurlijk, dan heb ik niks gezegd.

/Mod ip-check gaf vooralsnog niks :+

Ik heb geen zin en absoluut niet de bedoeling om hier gal te spuwen over Fardo. Wat belangrijk is dat de crew op één lijn ligt; de admins stippelen in overleg het beleid uit en de moderators voeren dat vervolgens uit. Als moderators op eigen houtje gaan opereren dan gaat er iets mis, en dan moet je als admin soms knopen doorhakken, ook al lijkt het voor de community koek en ei. En daardoor krijg je scheve gezichten, zoals nu ook in dit topic.
    Ik zeg niet dat dat hier ook het geval was, ik baseer mij op eerdere ervaringen als admin.

//Edit: OMG wat een beeldspraak in 1 post 8)

13. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef ook geen persoonlijke aanval op je ofzo..ik vond het gewoon raar wat je zei. Ik zie een topic dat heel snel veel reacties geeft, en iedereen vindt het jammer dat fardo weggaat, moet, en van jouw post kreeg ik een rare indruk omdat je zei " niet communicatief ". Dat klonkt gewoon raar in mijn oren dus ik zei er wat van.

Maar ga alstublieft weer verder met het vaarwel zwaaien, dan hou ik verder mijn muil ;)

14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind het gewoon belachelijk hoe die crew nu reageert in dit topic... Jullie moeten respect hebben voor Fardo hij is/was het gezicht van XboxWorld.

Mensen die dit forum voor het eerst bezoeken komen vaak met een probleem en wie is de 1ste die te hulp schiet. JUIST, dat is FARDO! En de rest van de mods zitten maar een beetje in de green mile volle topics te sluiten en maken vervolgens een nieuwe deel! De enige mod die echt opvalt kwa behulpzaamheid is gewoon Fardo

Stel je eens voor dat Fardo uit eigen initiatief het forum verlaat omdat hij zich niet correct behandeld voelt wat ik gewoon snap, wie helpt iedereen met de live problemen? Hardware Problemen? Internet problemen? en alle andere vragen met betrekking tot de xbox? geef me daar maar eens antwoord op want niemand van de crew, behalve Fardo, is actief in dat deel van het forum omdat ze verre weg te lui zijn of de kennis niet hebben.

Als je dit forum joined kom je meteen in aanraking met Fardo omdat hij bereid is iedereen te helpen. Fardo post altijd op niveau en heeft een positieve invloed op de discussies.

Dus XBW ga vooral zo door! :thumbs:

15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ehm Doelie, ook jij leest het niet zo goed allemaal. Wie zegt nou dat Fardo geen goeie member is, of nooit mensen helpt? Hij is juist een uitstekende en behulpzame member! Iedereen (inclusief de crew dus) is zich daarvan bewust hoor. Maar wat jij zegt heeft verder echt niet zoveel te maken met modereren. Think about it.

16. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Het is toch veel makkelijker werken voor Fardo om mod zijn in het problemen subforum? En wie houd er anders daar de orde want de rest is te lui om een kijkje erin te nemen en laat staan de topics te volgen _0/

En de manier hoe jullie fardo nu behandelen is gewoon niet respectvol na alles wat hij heeft gedaan voor de community en het zal me niks verbazen als hij straks gewoon niet meer actief is en denk dan maar eens na over de consequenties

17. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Tuurlijk is het makkelijk voor Fardo om daar mod te zijn. Alleen hij hoeft het nu niet meer te doen, dus is het ook niet nodig dat het makkelijker voor hem is de mogelijkheid te hebben om threads te sluiten. Hij kan - als hij wil - nog steeds mensen hulp bieden of door verwijzen naar de juiste threads.

Wie behandelt hem niet respectvol? Wie is jullie? Het is een beetje raar dat dit zo wordt opgeblazen hoor. Het enige wat er is gebeurd, is dat Fardo geen moderator meer is.

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Eigenlijk had niemand er over moeten beginnen. Ik vind dat de members hier niks mee te maken hebben. Het gaat er toch niet om hoe goed Fardo het deed voor ons. Er gaan dingen buiten de members om die blijkbaar niet goed zijn verlopen. Waarschijnlijk weten 99% van de members inc. mij niet eens precies wat er aan de hand is. Ik vind dat de Moderators en de Admins dit gewoon moeten oplossen. Nu krijg je alleen maar geflame tegen bepaalde admins ofzo nu krijg je mensen die bijvoorbeeld Arjan maar een rare vogel vinden omdat ze Fardo eruit hebben gezet en dat soort dingen. Volgensmij komen hier meer "problemen" door dan dat er problemen verholpen worden nu elke member zich er mee kan bemoeien.

19. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Helemaal waar.

Daarom wil ik ook mensen nogmaals vragen om deze thread gewoon te gebruiken om Fardo te bedanken voor zijn geleverde diensten hier en niet een onnodige discussie aan te gaan. Als Fardo echt nog wat op zijn hart heeft komt hij daar op een gegeven moment zelf wel mee. In elk geval tot die tijd heeft het totaal geen zin om van alles te gaan roepen hier!

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat betwijfel ik, want 99% van de mod acties betreft de membes :+, maar bedankt voor de steun allemaal. Er zijn meningsverschillen en zoals ik al eerder heb gezegd de spelers zijn aan zet.

@Goiz - Ik post wat ik op mijn hart heb met mijn 20.000ste post ... geen negatieve gevoelens overigens :)

Deel Deze Pagina