Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee hoor. De missie is met niet gelukt, maar met taunt en dodge roll (speciale ontwijkmanouvre die ik kocht voor Nero) kreeg ik toch een D-rating. Alleen hoger lukt me niet want dan is er altijd wel een vijand die me vanuit een blinde hoek aanvalt.

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Die frog gast heb ik in 1 keer genakt. Gewoon met Devil Bringer naar 'm toe slingeren en harde combo's op 'm loslaten. Missie 7 vond ik wel kut zeg. Gewoon een "D" rating. Zeker 20 minuten lopen zoeken naar die brug die onder die waterval uitkomt. Bleh.

Wanneer komt Dante eens een keer aan de beurt? Missie 9 of zo?

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij dat stukje dat je telkens naar het zelfde punt komt met zo'n pilaar in het midden en daar staan dan 3 teksten op...en dan zijn er 4 wegen waar je door kan (1 waar je dan telkens komt) En de andere 3, of je moet vechten tegen irritante monsters of je komt weer bij punt 1 uit....

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Als je door een entrance loopt moet je zorgen dat je schaduw achter je blijft. Dit doe je drie keer en dan kom je vanzelf ergens anders terecht.

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik nog niet veel snap ervan :9 En kan ik je inhuren als persoonlijke Guide? :lol:

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Kijk goed naar je eigen schaduw. Als je door de juiste entrance loopt dan hoort je schaduw achter je te zijn. Je schaduw mag dus nooit naast of voor je zijn als je door een entrance loopt. Een aantal keer kom je op hetzelfde punt terug, maar na ongeveer drie keer kom je vanzelf op de juiste plek en kan je verdergaan met hakken.

7. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Wat een spoilers hier zeg.. Zal wel een pittig spelletje zijn! :+ Toch maar s kopen binnenkort..

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    neehoor valt reuze mee! Komt gewoon omdat ik wat blond ben :)

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    over diegene die vast zat dat je 3 paden moet kiezen

Je moet naar de pilaar kijken. Bij die pilaar in het midden zie je een schaduw. Aangezien de zon uit de tegenovergestelde richting schijnt om die schaduw te maken, neem je het tegenovergestelde pad van de schaduw van de pilaar.

10. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Zojuist een Rank SSS combo uitgevoerd en ik ben pas bij de elfde missie. Heerlijke game!

Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2008
  11. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel missies heeft het spel eigenlijk? (Heb het zelf niet, maar in April wel haha, met m'n verjaardag wat geld scoren ietsjes voor GTA IV. ;))

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik had bij die planten/snake boss een SSS rating gehaald :p dus bij missie 7 op Devil Hunter :D

Net de eerste combo van Yamota gekocht (RB+ fw + Y+B) en meteen op berial uitgetest, werd niet eens geraakt en hij was binnen 10 sec down! echt mooi hoe Nero dan "dust to dust" zegt :p

13. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    20 missies ;) Dan ben je er wel lang mee bezig als je ook nog is alle achievements wil halen.

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Morgen begin ik aan de anime van Devil May Cry. Hier kan je de episodes vinden.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2008
  15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop dat ik vandaag Mission 10 haal ben nu bij 6 en die S combo dingen zijn moeilijk om te halen :'-(

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    :eek:

Kan je 's heel goed checken hoe dat wapen heet waar je't nu over hebt? In Devil May Cry 3 (deel 1 chrnologisch) had de broer van Dante, Vergil, ook dat wapen volgens mij! Nu vraag ik mij dus af wat dat jochie Nero er mee moet!

17. Sound NL

Sound NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, ik zocht ook al naar de episodes. Ik heb het spel sinds vrijdag en het speelt best wel lekker.

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Guys,

Is het mogelijk je speldata te saven in Bloody palace?

19. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De serie is echt niet vet heb het maar 3 afleveringen volgehouden. Alleen de eerste aflevering is leuk :9

Ik ben nu eindelijk bij Dante, wel goedkoop dat je allemaal dezelfde missies eb bosses moet doen. Maar de combat met die gast is zo fakking stoer.

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Uhmm ja, je krijgt dat wapen in missie 6 ofzo,
    echter absorbeer je Yamato en kan je vanaf daar devil trigger gebruiken, je krijgt dan de ziel van sparda te zien tijdens aanvallen in DT.

Aangezien ik DMC3 ook heb gespeeld kan ik zeggen dat ik wel weet waar ik over praat >_>

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina