Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt zal ik eens gaan kijke op youtube

2. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
  3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Kom je vanavond nog online, boefje? Heb dringend behoefte aan iemand die graag sabotage speelt en het niet erg vind als ik steeds dood ga (je had die Amerikanen eens moeten horen)... *)

4. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al gevonden welke ik miste.Die 4 buiten het tv station heb ik niet stuk gemaakt.Bedankt voor de snelle reactie
    En Youtube je vriend hihi

5. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de rod ,hij start nu helemaal niet meer op.
    Eerst als ik hem uitzette en weer aan deed hij het nog maar nu ist over :'-(
    Zie je over een tijdje wel weer;) En als je me zo graag wil spreken heb k ook msn :D

6. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    idd anders kap je gewoon ff met je gezeik omdat je een hoge k/d ratio heb. Maar ik had ook iets van 0.91 heb nu 1.20 en vindt het wel best. Ik wil gewoon lol hebben en beetje killen.

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    PM je msn dan even... \o/

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611

Voeg mij maar toe Orange, ik speel bijna alleen Sabotage.
    Ben wel een klasse minder als Stoute Boef.

9. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is alleen een voorbeeld, ik snap ook wel dat men nooit een game zult maken waar je joden moet vermoorden, maar het is een voorbeeld waarom een perspectief vanuit duitse kant heus wel kan. Zo zou ik het ook vet vinden als ze IW bijvoorbeeld 'CoD6' maken ala 'CoD4' maar dan vanuit russisch perspectief.

Anyway, heeft iemand al opgemerkt dat de multiplayer team namen niet kloppen. Je bent de 'Spetsnaz' in multiplayer, maar uit de singleplayer blijkt dat die russische mensen 'Ultranatiolists' zijn, of dat ook geldt voor de opfor, ik zou het niet weten, misschien 'Al Assad Loyalists' ?

Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611

http://nl.wikipedia.org/wiki/Spetsnaz

Komt op hetzelfde neer denk ik.

11. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    verkeerde thread sorry

12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Haha, dit is gewoon een inkoppertje, dus ik doe hem maar niet :lol:

Wees maar hartstikke trots op je 1.0 k/d als je er lol aan beleefd, maar je hebt niet het recht om voor mij te bepalen dat ik dat ook 'leuk' zou vinden. Ik vind het leuk om uit te springen in games, ieder diertje zijn pleziertje.

Ik zal ophouden met mijn stats, want ik voel dat sommige mensen het niet droog kunnen houden.

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Liever iemand die een beetje sociaal is, dan iemand die plotseling verdwenen is als hij slecht k/d heeft :)
    Maak wel plaatsje voor je vrij in mijn friendlist ;)

@Vriendloos
    Ga jij maar lekker Fifa 08 spelen, kan je daar je inkoppertjes doen..

14. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik met jouw (orange) en Stoute boef en lukeman speelde, praatte ik teveel, volgens stoute boef, wil ook wel weer eens met jullie spelen, als je goed vind :)

En Tyrant, de Spetsnaz is eigenlijk de SAS van de russische regering (zo zou je het kunnen beschouwen) en dat de ultranatiolists een groep 'terroristen' zijn die een soort 'wannabe' revolutionaren zijn, die vanzelf dan de regering willen omverwerpen en alle westerse landen willen vernietigen.

15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Zal nog een plaatsje vrijmaken *)
    Soms praat ik ook veel te veel, wordt iedereen helemaal gek.. Andere keren zeg ik geen woord.. Mijn k/d is altijd beter wanneer ik niet praat |:-

16. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij maakt het niet uit of ik praat of mijn mond hou, mijn k/d ratio is vrijwel altijd laag. Maar lol heb ik wel.

@ Stoute Boef: lullig voor je xbox. Ken het gevoel om een tijdje zonder te zitten. Gelukkig schijnt het nu niet zo lang meer te duren voor je een andere hebt. Succes en tot snel weer online.

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Zie dat je uit Soest komt, dat is in de buurt \o/
    Zal ik jouw ook toevoegen op XBL?

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wat bedoel je? Ik zeg dat ik niet zo goed ben als Triple X, en jij gaat opeens tegen mij razen? Waar slaat dit nou op :/.
    Plus ik heb alleen gezegd dat het belangrijk is om lol te hebben met gamen. Als je dat een hatelijk opmerking vind, don't blame me.

19. lukeman

Leuk Bevonden:
    0
    Kunt op youtube kijken: hier zijn ze allemaal:

OUTSIDE IN STREETS (4 Total)

1 TV - Ground floor of the HQ, near the long table covered with weapons..
    1 TV - Ground floor of the HQ, in a small room on the left. Sat near a printer and Intel..
    1 TV - In the southeastern (keep right) building as you head towards the station and before you cross the main road, take the stairs up. (Has a terrorist on the 1st floor)..
    1 TV - Stay to the Southeast (right) after the main road to head up the stairs to a building with no roof. Next to some Intel..

STATION (6 Total)

1 TV - In the TV Station, in the first room you enter..
    1 TV - In the TV Station, in the first room you enter Behind you!..
    1 TV - In the TV Station, in the break room..
    1 TV - In the TV Station, in the production room with all the big screens on the right side..
    2 TVs - In the TV Station, in the production room with all the big screens, on the desk in the middle of the room..

STUDIO (104 Total)

1 TV - In the TV Station, in the studio, on a desk in the corner of the room (Left hand side as you go in)...
    12 TVs - In the TV Station, in the studio, high up on a the middle of a the desks (Sets of Six)..
    8 TVs - Look for TV's on desks in pairs in the two desk pools areas..
    1 TV - Get the monitor on the far side of the first desk pool, near the rooms, hidden by the divider..
    1 TV - Get the monitor on the right side wall, tucked high behind a 90 degree bend..
    64 TVs - Shoot the Sets of Sixteen monitors for good measure..
    5 TVs - On the third desk pool on the far left, shoot monitor high up and the four sat on a desk together..
    1 TV - In the first room (far side) shoot the monitor..
    1 TV - Then make your way through to the darker room on the far side for another..
    2 TVs - As you come out of the last room, look up and left for two monitors placed on the walls on the main studio..
    1 TV - Head over to the small corner office for one more..
    1 TV - After ging upstairs, shot the monitor in the corner..
    6 TVs - In the final room, quickly shoot the monitor to the right, two on the left, one in the centre of the room and two in the glass booth...

Total - 114

20. lukeman

Leuk Bevonden:
    0
    Goed plan Orange, moet je niet zoveel kletsen :lol: _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina