Volgens mij vergeten mensen hier de functie van een mod. Het enige waar ze over praten is 'helpen' en 'aardig zijn'. In het midden gelaten of Fardo nou wel of geen goede mod was, het gaat om het in goede banen leiden van het forum. Zorgen dat er geen ruzies ontstaan, dat er op een juiste en overzichtelijke manier gediscussieerd kan worden, de regels gehanteerd worden, etc. Misschien moet je daarvoor juist niet altijd aardig of behulpzaam zijn.
Maar goed, vind deze discussie eigenlijk al teh triest hier. Velen hebben meteen hun mening klaar zonder het fijne ervan te weten. Zoiets hoort bovendien echt niet openbaar gemaakt te worden. Verpest alleen de sfeer voor de members, vormt groepjes, veroorzaakt ruzie en dat terwijl de crew toch voor de community is? :') Niet om iemand nou persoonlijk aan te vallen, maar de gang van zaken is inderdaad niet helemaal juist imo. Mensen moeten bij zichzelf maar ten rade gaan aan wie dat te wijten is, ik heb geen zin namen te noemen. Ik doe er nu trouwens ook lekker aan mee.