Doeg lieve Fardo!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 8 feb 2008.

1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het eens met Doelie. Moderator rechten op een subfora waar hij heel veel expertise heeft maakt het veel makkelijker.

Ik heb door de jaren heen veel respect voor Fardo gekregen vanwege zijn inzet en kennis. Ik vind in tegenstelling tot Darkwing dat Fardo zich wel heeft gebeterd in zijn moderatorschap na zijn 2de aanstelling.

Ook heb ik in de loop der jaren wel gemerkt dat Fardo een goede gozer is en niet om "niks" iets opblaast slash populistisch gaat doen. Ik vind het dan ook hartstikke naïef om te zeggen dat "jullie" keurig hebben gehandeld richting Fardo. Want als "jullie" dit wel hadden gedaan, recht op de man en straight-to-the-point weet ik zeker dat er niet zo'n enorme commotie en verontwaardiging bij de members en Fardo zou ontstaan. Want als het niet aan het handelen van de crew zou liggen maar bij fardo, verklaar dan is waarom deze commotie/verontwaardiging niet is ontstaan toen Darkwing Fardo "ontsloeg"?

Het zou vreselijk zonde zijn om Fardo te verliezen als member. Ook als moderator denk ik dat je hem beter rijk dan kwijt kan zijn. Hij maakt dan wel eens wat fouten maar vele moderators zijn niet ongeschonden op dat betreft. Zou zonde zijn voor de community als Fardo hierdoor zegt Doei XBW, hij verdient beter behandeld te worden dan dit.

Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik begon er over, maar niet met deze bedoelingen. ;) Uitiendelijk had ik ook een 'vaarwel-topic' geopend.

Fardo, bedankt! :D

Die 20,000e die je eigenlijk al lang achter de rug hebt. ;)

Btw, moet ik nou serieus een uitje gaan regelen?!?! 8) Wtf?! :+

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verdien het om ook even een keer offtopic te gaan. --> Zullen we samen regelen? :cool:

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Vind het allemaal best hoor, maar 't gaat over een crew uitje. ;)

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik weet ik, maar jij en ik zitten in de xbw ondergrondse. Dat weet je toch, wel stilhouden verder :+

6. Tha Ladykillah

Tha Ladykillah Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, Fardo is een goede bron van informatie..
    Al dat gemauw eromheen is niet echt belangrijk als Fardo maar blijft voor de members!!!!

Succes!

7. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    Hm.. t was meer als een redder in nood (tijdens mijn xboxlive problemen) dan een moderator in mijn ogen.. je blijft toch nog wel je adviezen geven toch? *kijkt met glimmende oogjes

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jammer dat je weggaat, je was veel beter dan Conquistador,The Matrix, Goiz, Melbuuln, Ocrist, Kevf, Mirik, Modder-eter, Arjan, Volkoren, Desert Fox en Magneto, Graveheart, Pegas en Jorrit, Pim, Peter, Marinus en ex mod kameo (als ik er 1tje vergeten ben, die ook).....

9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Dat lijkt hier op een sterk staaltje van mouwvegen...Trouwens mijn beste darkwing, herinner jij nog de herrie die jij persoonlijk gemaakt hebt toen ze jou eruit gezwierd hebben...

Tja, wat dat betreft was jij op dit gebied helaas ook géén stichtend voorbeeld...
    En momenteel modereren er hier enkelen die op dat gebied nét hetzelfde en misschien nog wel een groter probleem hebben dan Fardo...
    Dus alles is relatief, alleen blijkt het voor de ene mod al wat relatiever te zijn dan voor de andere mod...Tja, dat zal wel met mouwvegen te maken hebben...|:-|:-

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Mee eens.. Was niet altijd zo echter..

11. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zeer spijtig. Voor wat nu zo een mod ontmodden? zijn amper mods als Fardo te vinden waat je zo snel hulp van krijgt. ik vindt het best zwak dat het dan nog eens achter de rug gebeurt (zover ik gelezen heb) Best zwakke beslissing van de admins. Ik vind dat je eerst moet praten over de mindere vlakken van de moderator dan. dan snel beslissen we gooien hem buiten.
    Maar tegenwoordig doen ze het liever zo omdat het sneller gaat.

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Er is al vaak genoeg over gepraat. Dit is echt niet zonder pardon uit de lucht komen vallen.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Niet ver genoeg gelezen dus. :+

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, bekijk de sigs eens een keer van zowel The Matrix als Goiz...Het lijkt wel alsof ze gezamelijk hebben besloten om alle tegenstand weg te maaien..:+
    Zoekt hier snel zijn rooie baret...nu nog mijn goede ouwe fall vinden en we zijn bereid tot de strijd...:+:b:

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij vergeten mensen hier de functie van een mod. Het enige waar ze over praten is 'helpen' en 'aardig zijn'. In het midden gelaten of Fardo nou wel of geen goede mod was, het gaat om het in goede banen leiden van het forum. Zorgen dat er geen ruzies ontstaan, dat er op een juiste en overzichtelijke manier gediscussieerd kan worden, de regels gehanteerd worden, etc. Misschien moet je daarvoor juist niet altijd aardig of behulpzaam zijn.

Maar goed, vind deze discussie eigenlijk al teh triest hier. Velen hebben meteen hun mening klaar zonder het fijne ervan te weten. Zoiets hoort bovendien echt niet openbaar gemaakt te worden. Verpest alleen de sfeer voor de members, vormt groepjes, veroorzaakt ruzie en dat terwijl de crew toch voor de community is? :') Niet om iemand nou persoonlijk aan te vallen, maar de gang van zaken is inderdaad niet helemaal juist imo. Mensen moeten bij zichzelf maar ten rade gaan aan wie dat te wijten is, ik heb geen zin namen te noemen. Ik doe er nu trouwens ook lekker aan mee. :x
    Zo, misschien helpt dit.

"Doeg lieve Fardo"

Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Svennies, je weet duidelijk totaal niet waar je het over hebt... ik heb namelijk destijds zelf besloten om mijn functie neer te leggen. Reden was voornamelijk dat ik het niet eens was met Mirik over bepaalde zaken. Daarbij gold dus eveneens dat als crew niet op één lijn ligt het gewoon niet werkt. Verder valt er helemaal niks te vergelijken tussen mij en Fardo, dus daar ga ik ook gewoon niet op in, en al helemaal niet op die persoonlijke flames van jou.

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heh? Waar heb jij het nou weer over? In mijn sig staat een stukje tekst over de animeserie 'Bleach'.. 8)

En als je i.p.v. 'sigs' 'posts' bedoelde, dan snap je er werkelijk helemaal niks van.. Mijn beste. ;)

/Mod En ik heb niet eens een sig :+ - the matrix

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Zozo mijn beste die hele heisa die je destijds opvoerde was dan alleen maar theater...Je maakt je zo hopeloos belachelijk weet je ...feiten en flames met elkaar gaan verwarren...Ik maak jou er alleen attent op hoe jij destijds reageerde...............Nou ja, dat laat precies zien wie je in werkelijkheid bent...En nu dat mouwvegen,misschien terug ambitie om hier xboxworld onveilig te komen maken...Wat mij betreft blijf maar waar je momenteel bent aangezien je nog steeds hetzelfde reageert zoals vroeger...misschien eens je teennagels bijknippen,dat scheelt al een héél stuk qua gevoeligheid als er eens efkens op getrapt wordt.....

Hehe klopt, het moet jullie avatars wezen,waarbij hierbij mijn verontschuldigingen voor het misverstand...en er nu maar een duvelke op drinken...dat is slecht voor het mikpunt, maar des te beter voor diegene die zich in het mikpunt bevinden...schol..:b::+

/Mod Dubbelpost samengevoegd.

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Svennies, momenteel ben jij de enigste die aan het flamen is en lange tenen heeft, Darkwing post zeer netjes.

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zonde dat je dan met zo'n opmerking komt. Darkwing zegt gewoon waar het op staat en hoe hij erover denkt en dan maak jij hem belachelijk. Jij bent de enige die nu naar de flamekant toe gaat. Darkwing doet niks verkeerd.

Edit:// Conqui was me voor...

Deel Deze Pagina