Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeme

zeme None other..

Leuk Bevonden:
    0
    En niet te vergeten my personal favorites; vanuit stilstand right-trigger inhouden en linkerstick naar achteren.. lok die mofo maar uit z'n tent }:]

En: vanuit stilstand linkerstick echt heeeeel lichies naar beneden en meteen omhoog... ooeeeh.. kippevel.. :thumbs:

Tot slot.. ook vanuit stilstand (dat rondrennen is vermoeiend) 2x de linkerstick licht naar beneden.. de 'quick-step-slow' :confused:

2. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Matthew Feint is ook wel leuk, al is die soms best pittig. In één beweging de linkerknuppel rechts-links bewegen, of andersom. Ziet er cool uit, is ook nuttig. Maar zoals gezegd, wel pittig.

3. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag online tegen zo,n gast en ik scoor in de 40e minuut uit een corner, normaal gesproken krijg je dan de speler te zien die aan het juichen is maar nu bleef Robinho steeds tegen de paal op en neer en door het net tot aan de 45e minuut toen floot de scheids voor rust:9 raar spel soms..
    Maar heeft er niemand zin om hier een tournooi mee te organiseren? op pesonly organiseren ze er wel maar daar is nu al een competitie bezig..dus word voorlopig geen tournooi meer gestart,Dus pm me als je intresse hebt;)

Laatst bewerkt: 8 feb 2008
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Even twee vraagjes;

Zijn de problemen omtrend Xbox live en PES al verholpen/vermindert?

Kun je bij de Masterleague modus nog steeds spelers kopen die per wedstrijd groeien in stats, en je eigen team ontwerpen? Inclusief shirtjes, logo etc.

5. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen nederlanders is het op live goed speelbaar en van die masterleague weet ik niet aangezien ik alleen maar online speel

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan alleen tegen Zeme niet spelen om de een of andere reden. Telkens als hij me invite staat er "Room cannot be found", en als ik hem invite is het ook zo. Das wel vaag.

Aan een competitie/toernooi meedoen lijkt me wel leuk, alleen heb ik de laatste tijd veel problemen met op Xboxlive komen. Heb een draadloze router en ik zit helemaal op zolder, misschien heeft dat er mee te maken. Maar ja, eerst deed ie het dus wel gewoon goed.

7. zeme

zeme None other..

Leuk Bevonden:
    0

True... true.. .snap er ook, populair gezegd, geen klote van.. :confused:

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik altijd doe is de bal één keer aannemen, wat soms lastig is omdat er een middenvelder of spits van de tegenpartij in je rug zit.. Maar goed, proberen lichaam er tussen te houden en dan na één keer aannemen en soms stuiteren uithalen. Ik heb er eigenlijk al best vaak mee gescoord. Sowieso gaat schieten uit de tweede lijn steeds beter, laatst ook met Flamini en Fabregas terwijl die helemaal geen goed schot hebben eigenlijk. Ik schiet altijd vrij hard en probeer hem dan laag te houden..

Trouwens, nog een paar dingen over het spel zelf. Wat ik heel raar vind, is dat bij inworpen er gewoon standaard een mannetje helemaal aan de verkeerde kant van het veld staat. Als ik op 'mijn' rechtshalf een ingooi 'tegen' krijg, staat mijn linkshalf gewoon standaard daar in de buurt.. En dan staat er gewoon niemand op links, iedereen rent gewoon naar die ingooi toe, heel debiel.

Opzich zouden ze ook de optie 'Player to go up' wel wat meer mogen uitwerken. Ook spelers terughalen (kopsterke spitsen) zou beter moeten werken en dat soort dingen zou je eigenlijk ook gewoon in-game tegen je spelers moeten kunnen roepen ofzo, als je het nog niet had ingesteld.

Ook de posities van je spelers als je een corner hebt vind ik echt heel matig. Het gebeurt echt regelmatig dat ik een corner neem, die wordt weggewerkt en dan staan er gewoon drie verdedigers van mij bij 1 spits op de middenlijn en daartussen staat een ventje van de tegenpartij vogeltjevrij die zo 40 meter kan pakken, gaat echt nergens over..

Wat soms ook maf is, is als je een bal terugspeelt naar je keeper en met B probeert te mikken naar een ventje en dat ie dan met een vol balkje gewoon net de 16 uitschiet, slaat helemaal nergens op.. Nu verdedig ik meer met X uit, maar dat is zo blind.. Sowieso is het mikken met de keeper echt slecht, hij heeft ook te veel tijd nodig.. En als je twee spitsen net over de middenlijn staan en hij schopt die bal erheen krijg je gewoon at random 1 van die spitsen.. Als je nou gewoon de 'kopsterkste' krijgt, dat lijkt me logischer..

En vrije trappen 20-25 van de goal maar niet in positie om op goal te schieten vind ik ook behoorlijk lastig, maar dat kan aan mij liggen.. Je spelers stellen zich ook niet heel goed op. Als je ziet hoe gevaarlijk die indraaiende ballen in het echt zijn, vind ik het toch wat te moeilijk..

9. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan die indraainde ballen zoals je in het laatste alinea schrijft. Richting doel indraaien met links/rechts, met de L1 van de Xbox360 en pijltje naar voren:). Heb wel lekkere goals zo gescoord, voorzetje naar 2e paal en daar scoort iemand die soms helemaal vrijstaat en kan hem lekker inglijden.

10. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zijn er mensen die mee een tournooi ofzo willen organiseren? Zat zelf te denke aan een Champions League, EK of WK maar licht eraan hoeveel animo ervoor is

11. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    kan je met een live vision cam je eigen hoofd in pes2008 krijgen?
    hoorde dat dat kon maar wil even checken

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, maar het ziet er qua kleuren niet zo goed uit. Slechte kwaliteit.

13. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    @ Hanterp: thanks

Weet niet of het jullie wat interesseert maar ik heb een cover gemaakt want ik had even niks te doen:

Zeg maar wat je er van vind;)

14. zeme

zeme None other..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen; verander de '8' in een '9' and you're in business :cool:

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Inderdaad, ik vind de covers van PES altijd stijlloos, maar die van jou is schitterend :).

16. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Is Dat veldje bij jou in de tuin?:9 verder mooie cover, veel beter als die voorkant van nu;)

17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    zou het zinvol zijn om het op te sturen dan? haha

18. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Nee. :+

19. zeme

zeme None other..

Leuk Bevonden:
    0
    Met de wachttijd voor de patch in het achterhoofd kun je van die 8 wellicht beter een 14 maken.. ;)

20. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Whahahah

Ik vind dat je V Persie daar weg moet doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina