Forza Motorsport 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Gister een level 5 autotje gekocht voor 5100 CR. Dat veilen is eigenlijk heel vet. Ook tof dat het ook gewoon mogelijk is op de site van FM2

2. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja... je kan je veiling of biedingen volgen, maar helaas niet beinvloeden. Heb al twee keer een bod van mij een paar minuten voor het einde zien worden overboden... Da's wel balen dat je dan niet zelf nog een bod kan doen...

3. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik heb net mijn Rx7 Drifter verkocht.. 612000 credits voor gekregen.

en ik sta in de Random Top 30 van deze week dus ik mag een Unicorn Car uitzoeken.. ga denk ik voor de TME

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik heb hem, hij is echt vet:D ik had het nooit zo met race games maar deze is zeker verslavend:thumbs:

5. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Weer terug van vakantie.
    Moet nog even wat geld verdienen in Forza en dan kan ga ik proberen wat tijden neer te zetten op de Nordschleife in S-klasse :)

6. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    wrom s-klasse.. vind ik de meest saaie klasse om in te RACEN.. driften kan natuurlijk alleen maar in S:p

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    S-Klasse is niet saai hoor, en zeker niet op de Nordschleife. (vind ik;) )

Mijn Skyline-foto stond trouwens ook in de Pitpass-report. Nog bedankt voor je stem, Kimi!

8. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Indd, S-klasse doe ik ook alleen op de Nordschleife.
    Verder rijdt ik vaak in de A de laatste tijd.
    Driften doe ik in S-klasse.

9. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    geen dank

10. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Ik moet nog 1 auto, alleen die is regio gebonden.. (level 45 in amerika halen).

Ik ga niet heel t spel opnieuw spelen in regio amerika dus ik weet niet of iemand deze auto heeft:

saleen #11 s7r

Er staat er maar 1tje op en die heeft geen buyout gedaan. Ben al de hele ochtend aan t bieden, maar 1 of andere koekoek zit er ook op te bieden.. heeeeel irritant dat bied systeem...

Als je hem hebt, laat ff hier weten dan komen we vast wel een bedrag overeen.

11. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook van regio switchen, als je daarvoor genoeg geld hebt en als je het er voor over hebt. :)

12. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    ja maar dan moet je toch alles opnieuw ontlocken!? (dus je begint weer bij level 1

13. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je blijft dan gewoon het level wat je bent maar dan dus in een andere regio. Als je wisselt naar Amerika en je bent al level 45 dan kun je die wagen kopen.

Het wisselen wordt iedere keer wel duurder. Uit m'n hoofd kost de eerste keer 100.000 credits, de tweede 200.000 en de derde keer iets van 2 miljoen.

14. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    okay.. maar heb net geluk gehad stonden van 1 gast ineens 20 x die saleen op! :)

15. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    zeker geluk haha
    ik heb zo'n hekel aan die factory-spec races he, pf gaat zo sloom allemaal, en gaat het niet sloom glij je elke seconde van de baan:p

16. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    idd dat zijn de meest fucked op race's.. samen met die nurnbergring(of hoe je dat ook spelt).. wat een kut baan!

vindt persoonlijk road america de vetste baan.

en met die car achievements.. heb ze nu allemaal, en tja ga je zo ooit allemaal gebruiken!? nee!

Moet nog behoorlijk aantal race's, maar zit wel op level 47. Maar ja, je moet nu per level behoorlijk wat winnen!

Laatst bewerkt: 18 feb 2008
  17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    ik zit bijna in level 34, kan bijna dus wat klasses volbrengen die nu nog nietkunnen vanwege level 35 wat nodig is haha
    die endurance races zijn ook fucked, moet je echt tijd voor hebben en met een mooie wagen rijden, anders verveelt t

18. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    je moet proberen om die endurance race's met een vriend of vrienden te rijden. Maakt t een stuk leuker. Bv iedereen 5 rondjes of 10 rondjes en dan kijken wie de snelste tijd zet!

Of de easy way... dikste wagen, alles op moeilijk behalve tegenstander niveau die zet je op easy. Dan huur je een driver, de goedkoopste.. en dan gaan met die banaan. Hij wint die race en door de race zo in te stellen win je toch bijna 100% cash, en je hebt die race gehaald...

Vergeet niet dat je controller na iets van 15 minuten(dacht ik) in "slaapstand" schiet, dus als je gewoon ff tv kijkt ofzo...

19. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    ja dat weet ik van die "slaapstand" ;) ik doe op vervelende banen dan wel hire driver, vind endurance af en toe wel leuk bij een leuke baan.
    Oja, mijn vrienden zuigen in forza haha

20. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    haha heb idd ook een aantal (waaronder mijn broertje) die er (nog) niet zo goed in zijn... Was die endurance op road america.. ik lag 1.5 rondje voor toen het zijn beurt was(na zo'n 20/30 minuten rijden).. en rijdt bij de laatste bocht in zijn 1e rondje de auto finaal kapot... :confused:

Deel Deze Pagina