Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is ook echt niet te geloven... start ik vandaag de game op en krijg ik de melding dat de Save beschadigd is en niet meer kan worden geladen. Gelukkig had ik een week geleden een back-up gemaakt naar een MU, maar ik moet echt veel opnieuw gaan doen! :'-(

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dude dat is echt zwaar klote :eek:
    Hoe kan dat eigenlijk?
    Mag toch niet hopen dat binnenkort ook mee te maken.

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik weet het man. Ik baal er ook echt van en ik heb geen idee hoe dat zomaar kan. Het zou kunnen dat m'n HDD het loodje gaat leggen of het is een bug in de game. Eerlijk gezegt kan ik me dat laatste niet voorstellen, maar het is wel de eerste game waar het voorkomt. Dus je weet het maar nooit. :'-(

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zoiets eens een keer meegemaakt met mass effect. Mijn hdd werkt nu nog steeds dus ik zou me niet teveel zorgen maken.

5. Mythe gard

Mythe gard Guest

*Lethal was anders goed op weg gisteren... voor het terug in orde temaken.
    Als je moed hebt *lethal* doen we die smerige challenges verder vanavond.

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb dit spel ook sinds gister. Online vind ik hem nog een beetje onduidelijk. Sowieso is het wel prettig als je de map goed kent.
    Alleen, hoe haal je de achievements waarvoor je ea site moet bezoeken? Heb er kort even op gezocht, die omslachtige registratieprocessen doorlopen, maar niet die visit ea achievements gezien.

7. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Jezus, heb je nog mazzel dat je (toevallig) een back-up hebt gemaakt. Ik zou dat nooit gedaan hebben. Als je zag hoe ver je al was pffff.

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221

Haha er staat "visit the EA site to find out more" ofzo. Maar dat hoef je natuurlijk niet te doen ;)

Dat is "Catch Criterion Fever" toch? Kort gezegd, iemand takedownen die die achievement heeft. ( Zoals ik :+) Is zo'n doorgeef/infection achievement. soort van aids 8)

Net als bij GH3. Je krijgt hem als je tegen een creator van Burnout krijgt. Maar daarna geef je hem dus door aan iedereen die jou kapot beukt.

9. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus als je lang genoeg wacht krijg je die vanzelf wel.

ga em een der deze maanden eens kopen vind dit tog een super game.

mare kom je als je niet online bent ook racers tegen die rond rijden of niet

Laatst bewerkt: 10 feb 2008
  10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    De fever heb ik volgens mij wel. Waren er dacht ik twee van die visit to find out more achievements. Maar ach, ben lekker op weg met de game, komt vanzelf wel.

11. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die het nog niet weten.
    Je kunt een Micromania auto downloade voor Burnou paradise heb hem juist afgehaald gewoon even op de site http://www.burnout.ea.com.
    Daar krijg je dan een code die je moet invullen in Burnout en hop je hebt de auto

12. Mythe gard

Mythe gard Guest

Moet je registreren voor die code, want ik zie het egt niet !

13. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    H211 1Z99 LZOO 00B hier heb je de code.
    Je drukt op start dan op RB en daar staat als laatste sponsor of zoiets en ggef je die code in

14. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij werkt die code niet

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hier ook niet. Zullen wel unieke codes zijn.

16. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Heb je denk ik geluk gehad... Toen ik mijn game daar registreerde kreeg ik dit als beloning:

Bedankt voor het registreren van je game. Je ontvangt als beloning deze code:

Rolling, Rolling, Rolling… Weet je wat de beste manier is om een 'double barrel roll' te maken? Spring in de Ikusa GT en vlieg de lucht in vanaf de big jump bij South Mountain Drive.

8)

//edit

Micromania is blijkbaar een franse retailer. Net als de amerikanens met hun gesponsorde voertuigen (wallmart, gamestop etc etc) werkt die code dus ook niet op ons systeem...

De steelwheels GT car heb ik trouwens wel kunnen unlocken, maar weet de code niet meer.

Misschien werken deze (PS3 versie, maargoed)

European version of Bournout Paradise

Hier die Sponsor-Codes: für die EU Version von Burnout Paradise "PS3"

Z891 4K88 IN25 79AA oder Q83E 3H1S BI3B 40P4
    mit A Lizenz - Online und mit Burnout Lizenz - Offline.(Steel Wheel Car)

B179 8M20 XA09 80FF
    für A Lizenz (Gamestop Car)

H211 1Z99 LZ00 00BB
    für A Lizenz(mit Systemsprache auf Englisch eingestellt)(MicromaniaCar)

Of zoals daar staat, systeem in het engels..

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb die tip wel ontvangen in een kaal mailtje, maar die code of afbeelding niet gezien / ontvangen.

18. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Schijnt dus dat alleen de steelwheels GT auto code werkt in Nederland..

Maar die auto krijg je vanzelf wel, is alleen een andere skin zegmaar.

//edit, trouwens die andere secret achievement is volgens mij diegene dat je alle parkeer garages moet vinden.

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dat stunten doe ik nooit. Is me nog nooit gelukt om een barell roll te landen, misschien 1x met geluk.
    Die races vind ik ook niet zo heel erg leuk. Als het fout gaat, is dat omdat ik verkeerd ben gereden en ineens de hele andere kant op rij en de race wel gedag kan zeggen.
    Marked man is over het algemeen niet zo moeilijk als je een degelijke auto hebt. Je mag ten slotte toch een paar keer getakedowned worden of crashen. Road rage blijft wel leuk om even flink wat takedowns te halen.
    Hoe haal je nou die road time rules? Begrijp die onine challenges ook nog niet helemaal. Soms ben je 5 min doelloos aan het rondrijden, begint ineens een race en moet je het opnemen tegen formule wagens.

20. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Haha gewoon meer spelen.. Ok:

Stunten:
    - Barrel roll: Beetje snelheid, 2 wielen op het hoge gedeelte van een ramp en 2 wielen op een lager deel. Je spint dan vanzelf.
    - Flatspin: Behoorlijke snelheid, net voordat je de schans op raced een soort u-turn maken met de e-brake. Zodat je zeg maar draait. Eenmaal in de lucht zal je dan doordraaien.
    - Powerparking. Zoek een rijtje geparkeerde auto's, rij erheen en rem met je e-brake zodat je ook hier een u-turn maakt zodat je precies tussen de auto's tot stilstand komt. (net als in de film!) Je hoeft helemaal niet hard te rijden.
    - Combinaties: combineer een flatspin met een barrelroll = fun!

Racen:
    - Speel gewoon de singleplayer en je leert de map vanzelf steeds beter kennen. 3/4 vd singleplayer is zeer goed te doen. Ook veel freeroamen in de multiplayer helpt hierbij. Bijvoorbeeld wanneer je naar leuke jumps of billboards aan het zoeken bent. Gewoon spelen spelen spelen.

Weet je zeker dat je een race niet gaat halen? Ga dan compleet stil staan en hou dit een paar seconden vol. De race stopt dan.

Marked man
    - Wel aardig ja, met een zware/stevige auto win je echter zo goed als altijd. Daarnaast heb je veel repair stations. Na verloop van tijd krijg je wel steeds meer en aggresievere vijanden...

Roadrage:
    - Lekker beuken inderdaad, makkelijkste onderdeel van het spel.

Road Time Rules:
    - Druk omhoog op je d-pad en zie de records van het spel(offline). Druk nog eens en zie de online records. Zolang je dit aan laat staan gaat de teller lopen wanneer je een straat in rijdt met een ander naambordje dan de vorige. Zodra je weer een andere straat bereikt stopt de timer!

Druk je een derde keer zie je crash records van showtime ingame(offline), en de vierde keer van showtime online

Online Races:
    - Online races worden gestart door de host. Hij kiest de track en soms je wagen. Meestal kan je echter zelf je wagen kiezen en dit doe je in het scherm waar je de namen van je tegenstanders + hun auto's ziet!

Kortom in het begin is het even zoeken naar alle functies en zaken, maar je krijgt het snel genoeg door!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina