Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nog even doorgespeeld en alle parking garages en drive-throughs gevonden. Barelroll en flatspin achievements zijn me ook gelukt. Haalde eerst een 360 spin, maar hij telde hem niet voor de achievement. Later bijna een 720 spin, waarmee ik crashde en had de achievement wel.

Voor die x20 boost chain, moet je dan echt 20x burnout achter elkaar hebben? Dit is waarschijnlijk alleen online te doen zonder verkeer, anders hou ik het hoogstens 3x vol oid.

Morgenavond maar even verder spelen. Met die timer aan rij ik vanzelf wel wat van die road rules. Ondertussen kom je de nodige hekken en borden tegen, maar de laatste zullen het moeilijkste worden om te vinden. En tussendoor de nodige races afwerken.

2. TariQtricK

TariQtricK Back to gaming!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo'n moeite met de double barrel row, een single barrel row lukt me nog wel.

Wat is volgens jullie de beste plek om zo'n double te performen?

Vind het verder een topgame, begin de stad zo'n beetje te leren kennen.

3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga daarvoor in het westen rijden tussen de bergen zeg maar. Maar het belangrijkste is, dat je die boost pompt en dan GEEN gas geeft, alleen maar A indrukken, dan trek je niet zo snel op.
    Bovendien kan je tijdens je boost remmen! Dus je kan met 50 km/u boostend rondrijden.
    Alleen die boost moet bijgeladen worden, wat je dus weer doet door links te blijven rijden. (Tegen het verkeer in dus, voor je oncoming geval)

Snap je het nog? :+

Kijk op deze YouTube film:
    http://www.youtube.com/watch?v=cKe_k3j3U6I
    Daar staat de locatie weergeven, is een heeeele lange jump naar beneden. Je moet alleen wel wat vaart hebben om niet in het water te belanden.

Je weet dat, wanneer je in de lucht hangt in een barrel-roll en je drukt je linker thumbstick naar rechts, dat je auto dan ophoudt met draaien?

4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Die locatie links in de bergen is inderdaad de beste plek voor de jumps. Als je van de grote jump bent gereden/gesprongen, kom je op een plek met een hoop jumps. Daar is het me ook gelukt.

Ga het vanavond eens proberen met die boost chain. Ook maar eens een stunt run proberen. Eens kijken of die nog een beetje te doen / leuk zijn.

Laatst bewerkt: 11 feb 2008
  5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Een HDD blijft onbetrouwbaar omdat het mechanisch is en je weet ook nooit wanneer het mis gaat, dus zoals ik dat ook bij m'n PC doe maak ik altijd een back-up om de zoveel tijd. Helaas ben ik veel kwijtgeraakt, omdat ik toevallig die avond daarvoor heleboel Challenges en Events had gedaan. Ik denk dat het gewoon een HDD-schrijffout was en ik hoop dat het niet meer voorkomt. Hopelijk ook niet bij jullie! ;)

Maar goed, gisteren heb ik nog even gelachen. Ik was bezig met Challenges en toen moesten we ook een Power Park doen. Er zat een gast tussen die geen headset had en die begreep totaal niet wat ie aan het doen was, dus wij kijken en toen stond die mafkees in een parkeergarage netjes in de vakken te parkeren en maar blijven proberen. Nou echt, we kwamen niet meer bij... wat een lamlul. Die zat echt zwaar aan de Crack of zo. 8)

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Whaha, lol.
    Moet 100% power parking ook nog eens halen. Kwam een keer tot 81% en volgens mij een keer op 98%.

7. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Is de wereld waarin je kunt rijden groot? Ben eigenlijk wel benieuwd naar deze game :$

8. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Eitje... Rij desnoods naar de onderbroken dam. Daar staan ook geparkeerde auto's en een muur waar je je auto tegenaan kan parkeren. Daar had ik de 100% Parking in mijn 3e poging.

Nee, ik vind het niet groot. Wel als je rustig rijdt maar later in de game rij je, met enige skill, in minder dan 2 minuten van oost naar west.

Ach, op de map zie ik 1 of 2 aanknopingspunten voor DLC dus het zal me niks verbazen als je binnenkort voor 800MS een paar stukjes extra wegen kan aanschaffen.

9. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Laat ik zeggen, de wereld is groot genoeg. Ik zou gek worden als dit spel zo groot zou zijn als testdrive unlimited, het hoeft niet groter. Extra secret area's zouden wel tof zijn, zoals een park met echte loopings :eek:
    20x boost chain heb ik op snelweg gehaald, sloomste boost car genomen, uiteindelijk, na 3 pogingen, met mezelf slaan inclusief door woede, het toch gehaald.

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jezelf slaan? Hmmm, maar ja... toch leuk dat je het gehaald hebt. 8) Ik heb 'm zelf ook op de snelweg gehaald met een van de snelste wagens zonder te crashen, maar dat was ook niet zo moeilijk zonder verkeer! :9

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Er zit ergens een racetrack in verstopt, soort 8je die je maakt. Had wel leuk geweest als je daar een Road Rage event op had. Kun je flink raggen en krijg je Destruction Derby / Flatout idee. :)

12. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb de settings van men 360 in het frans staan dus daarom heb ik die micromania car kunnen unlocken denk ik.
    Weet er iemand of er nog meer auto's zijn die je kunt afhalen?:b:

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ey Tockeboy, waarom had je zaterdag geen headset? Om die reden hadden we je gekicked 8) .

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Whaha, ja indd. :+ Op die 150 Yards jump konden we lang wachten als je de verkeerde ramp gebruikt. :lol:

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm ik deed hem met een speed car en dan gewoon full speed oncoming incl verkeer. Had 10.000yards oncoming op het einde, dus als je dat haalt heb je hem zo. Gaat ook een stuk sneller dan zo sloom crossen + je boost meter loopt sneller op.

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik las trouwens net dat er ook een manier is om een 20x Boost of meer stilstaand te halen. Een of andere vage glitch, maar het werkt het wel. Echt weer iets voor EA! :{

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mogelijk tegen een muurtje oid staan op de verkeerde helft, waarbij burnout blijft lopen, maar de botsing te zacht was om te crashen?

Maar gewoon full speed met verkeer. Respecta.

Edit: Die snap shots, krijg je die als je online een takedown maakt?

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja. Er zijn trouwens wel 3 verschillende soorten Shots bij Takedowns, namelijk gewoon in Online Freeburn, tijdens een Race, tijdens de Rulebreaker Events en als je een Race wint krijg je ook een shot. Voor die laatste hoeft er geen Xbox LIVE Vision camera aanwezig te zijn, want je krijgt ook gewoon Gamerpics te zien. Suc6! ;)

19. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Die 20x boost achievement is heel makkelijk te halen in het baseball stadion. Gewoon rondjes blijven driften. (of het dan echt een "achievement" is valt over te twisten :D )

Ik heb nog maar 198 challenges te gaan voor de 250 achievement 8) . Hopelijk weer binnenkort met een paar voor de challenges gaan, dan wel iedereen een headsetje om problemen zoals met Tockeboy te voorkomen (en wij nog een muurtje van auto's bouwen om 'm richting schans te krijgen :lol: )

20. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe zelden men headset op met Burnout als ik dat geweten had,had ik hem
    opgedaan :) Weet ik het voor de volgende keer lol

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina