[Forza 2]Show Your Ride[Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 23 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    nou ik weet het niet... kom er nog niet achter.

ik hoef dus niet te racen.. maar onze evo heeft het niet gehaald met de evo 6 van SPDN Timo..

maarja.. miss heeft hij onze advertentie niet goed genoeg gelezen.. wij tunen per baan. niet in het algemeen. dus als het op Maple Valley Short was hadden wij dik gewonnen.. maar dat maakt niet meer uit.

Laatst bewerkt: 10 feb 2008
  2. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606

Dus hij laat een AI driver de race rijden dus zoals ik vermoedde.
    Dan moet je volgens mij gewoon een speciale AI tune maken. En per track zal het ook verschillen. Eigenlijk moet je alle tracks doen en het gemiddelde nemen voor een echte overall score. Als je het van te voren weet kan je dit in een all in tune meeberekenen.
    En in de praktijk maak je per track een tune. En dat de Ai sneller is met een bepaald tune wil niet zeggen dat een echte speler daar ook sneller mee is en vice versa.
    Dat had ik al met zelf tunen ontdekt.
    Als je de uitslag wil controleren, moet je die andere evo kopen en de race zelf herhalen. En ik denk zelfs dat de gekozen Ai-sterkte van de Ai-driver de uitslag misschien zal beinvloeden.
    Dus als je de volgende keer wil winnen zal je met de tune hier rekening mee moeten houden. Dus beste gemiddelde grip, accelaratie & topspeed. Ik denk zelf dat gewoon brute acceleratie en hoge topspeed die Ai-driver veel winst zal geven in plaats van grip.
    En is die organisator onafhankelijk. Geen idee.. zal wel. Maar als hij vooraf al een balonnetje hierover heeft opgelaten dan kan een tune met voorkennis makkelijk aan te passen zijn aan de regels. Dus voor de volgende race is de auto voor een bepaalde klasse wel beter geprepareerd/voorbereid. Ja toch. Volgende keer beter.

3. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    jwel maar hij pakt gewoon een auto.. en ik denk dat hij alles heeft laten rijden met die MV tune.. en dat is niet goed.. want daar heb ik versnelling 5 en 6 uit gegooid zodat hij tot de 4 gaat..

4. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Nou vaag blijft vaag.
    Ik heb trouwens het geel van die gele EVo wat opgepimt naar aanleiding van die
    erg mooie foto. Nog steeds onder de indruk van de kwaliteit van al die foto's, ook van de andere auto's.
    Ik zag dat het design mooier werd als het geel feller en dieper van kleur was.
    Of had jij zelf de kleur aangepast?
    Ik heb 1 zilver/zwarte EVO zonder buy-out op de AH gegooid om de belangstelling te peilen, nieuwschierig wat het eindbedrag wordt.
    En een tijdje eerde bedoelde ik metspecial edition, een drukke fantasy livery design, Maar gewoon een aparte kleurstelling met bijzondere kleuren.
    Ik maak (volgende week) ter afsluiting van deze EVo 8MR-serie een heel speciale last-edition :
    1 voor jou en 1 voor mij. En alleen max. 5 door jou in de AH voor verkoop en ik ook maar 5 stuks en dan is het voorbij,
    voordat wij verder gaan met de Honda Integra en het EVO-project afsluiten.
    Akkoord?

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hoeveel versies komen er?
    Anyway, als er volgende week weer andere komen, wacht ik wel even. Dan koop ik die hopelijk :+.

6. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    oke.. ik vind dat we de aandacht moeten legen op meerdere auto's.. dus die evo mag nog wel verkocht worden maar niet meer zo intensief..

en Tyrant.. ik denk dat the Final Edition de laatste is. waar dus maar 5 stuks van komen.. dus ik zou zeggen schrijf je er voor in.. als je die wilt moet je maar ff zeggen. verkoop ik jou er 1.. heb ik ook weer geld.

@Loyall hoeveel staat die Evo al zonder buy-out.

7. Nutterd

Nutterd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een a850 evo...maar mijn xbox heeft het net voor de derde keer in 2 maanden tijd begeven...dus voorlopig heb ik er niets aan :)

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Lol, zonnet is een Evo met een startbod van 300k en geen buyout voor 12 miljoen Cr weggegaan.. Als dat jullie ook lukt Kimi.. :+

9. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    zo.. hoe zag dat ding eruit dan..

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
  11. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow! Wat ziet dat er allemaal goed uit zeg!

Is het misschien mogelijk dat ik een soort van order plaats, iemand dit maakt en ik er een hoop geld voor neer leg? Of eerst betalen, daarna maken naar mijn idee?

12. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ligt eraan wat je idee is..
    en hoeveel geld..

13. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idee wordt niet te moeilijk. Moet mooi zijn er strak, soort race wagen met logo's, dus sponsering. Had zelf een ferrari in mijn hoofd. Moet nog even het 'idee' uitwerken. Ook vind ik het wel mooi, kan stom klinken, dat de naam van de maker heel bescheiden ergens staat. Dus niet mijn naam.

Geld? Tja... Ben nieuw hiermee, dus heb er wel wat voor over. Neem aan dat de kunstenaar het bepaald?

14. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    maar moet ik zien dat jij je geld bij elkaar moet racen of dat jij een kenner bent met the AH en dus wel een miljoentje of 3 op je rekening hebt.. (niet dat het zo duur word)

en gaat het alleen om het design.. geen tune?

en welke ferrari.. F430? Fxx? Enzo? zeg maar

15. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet het geld bij elkaar racen. (maar zit wel goed, paar lange races en klaar, heb ook al 500k op me rekening)
    Als tune erbij kan, graag. (ook afgesteld?)
    Heb nog geen idee welke ferrari, wilde eerste even weten of de mogelijkheid er was voordat ik me er meer mee bezig ging houden.

16. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    die mogelijkheid is er zeker. en met T une bedoel ik afgesteld.. maar voor welke baan.. want dan kan ik aant werk.. en de prijs ligt natuurlijk aan de prijs van de Ferrari.

17. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik zei, ik ben nieuw met Forza. Maar die baan uit de demo, Mugello dacht ik?, daarop wil ik em afgesteld hebben. Ik zelf heb de mogelijkheid om ferarri's met korting te kopen, vanwege het geselecteerde werelddeel. Weet niet of jij die mogelijkheid ook hebt? Anders is het misschien handiger dat ik de auto aanschaf en aan jou geef?

Ik zal morgen even kijken welke auto en wat ik precies wil. Alvast bedankt voor je moeite en belangstelling!

Truste _0/

18. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik kan dat ook.. maar niet omdat ik in dat deel zit.. kan hem via iemand krijgen die er heel veel heeft en niets mee doet..

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ferrari's painten is echt moeilijk. Een Aziatische bak is altijd wat makkelijker.
    Maar je kunt natuurlijk altijd proberen...

Deze kun je met 500k misschien betalen..

20. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina