Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    2 vrienden van me hebben hun 360 in de afgelopen maand op moeten sturen, 1 had m binnen een week terug en de ander binnen 10 dagen dus t is niet meer zo als afgelopen zomer dat je je cod4 maanden zal moeten missen;)

2. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Hm oke dat is wel beters ,Als rbs uit komt speel ik tog geen cod meer :thumbs:

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    He Triple ik zou hem nu opsturen dan heb je hem weer terug als Rainbow uitkomt, of nog erger hij gaat 28 april helemaal kapot.

4. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1x is zat

Laatst bewerkt: 11 feb 2008
  5. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze maken het je ook niet echt gemakkelijk als je met een achterstand van een paar maanden ook es je neus online laat zien met COD4 :'-(

Die neus wordt er namelijk al van kilometers afgeknald terwijl ik geen fuck zie... ja een stippie in de verte en het bloed voor mijn ogen :{

Naja gelukkig heb ik nu een red dotje dus schiet ik er gelukkig ook een paar af.
    Wel een beetje jammer dat ik als een kop zonder kip naar die lijken ren om hun heftigere wapens te pikken...

*boem* :x

Naja practice makes perfect zegmaar 8)

6. bli3p

bli3p Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    kip zonder kop.. hehe

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik word de laatste tijd wel gek van die willekeurig gegooide granaten. Hoe vaak ik daar wel niet door gedood wordt.. het is om gek van te worden.
    Verder vind ik het online zo ontzettend vet. Doe nu veel headquarters, en dat gaat de laatste tijd best lekker. K/D ratio is nog best slecht maar hij gaat langzaam omhoog:)

8. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0

Je moet zelf ook gewoon nades gooien, of je weet gewoon nog niet waar je niet moet lopen.

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    moet je eens die map spelen op het schip (stom weet even de naam niet)

dan kun je nergens lopen met 16 man als iedereen sonic boom en 3 nades heeft.

10. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Shipment. Weet nog wel dat toen ik Call of Duty 4 speelde één granaat genoeg was voor drie kills.

11. Vriendloos

Vriendloos Guest

Shipment kan een heerlijke map zijn, maar hij kan ook dramatisch fout gaan ;)

12. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    3,8 k/d kan natuurlijk altijd beter, maar je kan niet zeggen dat iemand met een score van 5 - 1 beter is dan 101-26, met meer kills is het namelijk veel moeilijker om je k/d ratio hoog te houden.. 3,8 k/d is dus echt niet slecht met zo'n hoeveelheid kills...
    Deze post van jouw was absoluut niet arrogant, het gaat op de manier waarop je het brengt.. Deze keer kwam het absoluut niet arrogant over :)

13. Remco

Remco Guest

sowieso is 3,8 goed... Ik zoog gewoon toen ik begon met spelen, daarom is die van mij helemaal naar de klote. ik had gister een potje 23-0 en 23-3 team deathmatch, wel lekker...
    Ik let niet meer zo op die KD-R, dat gamed toch een stuk relaxter vind ik

14. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb ik dus: als ik op mijn k/d ratio ga letten dan gaat het altijd dramatisch fout |:-.

15. Remco

Remco Guest

haha ja idd.. Ik wil wel dat het goed gaat, maar ik speel toch ook wel een beetje voor de fun, je moet toch ook af en toe een beetje kunnen klojo-en toch?

16. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik vind het ook geen slechte score, alleen voor mij zou het een niet al te gunstige score zijn. Dat bedoel ik ermee, ik denk dat veel mensen zouden tekenen voor zo'n potje.

Ik iig nog nooit 100 kills gehaald in een Sabotage match dus daar kan ik niks van zeggen. Net wat private matches gespeeld, echt lachen. Met C4 en knifen, snipers met headshots only, echt vet is het op Shipment.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat is precies de reden waarom ik 3 frags heb. Je gooit er gewoon eentje als je spawnt richting een zooi rode stipjes, dan nog een, en wie weet heb je een kill.
    Daarom zou een site met stats zou vet zijn, ik ben reuze benieuwd hoeveel grenade kills ik heb.

Ik ben btw prestige 1 gaan doen, maar het viel mij gelijk op dat de match bonussen veeeel lager zijn. Normaal had ik bijvoorbeeld bij Sabotage een match bonus van ong. 500 ofzo, als de tijd om was en er Sudden Death kwam. Nu heb ik in hetzelfde geval maar 70 puntjes.. :'-(

Laatst bewerkt: 11 feb 2008
  18. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

500 Matchbonus????????? sooowwwww

ik vin het al veel als het een keer 120 ofzow is... welke modus speel je????_O_

19. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral sabotage , maar daan waarom accep jij noooit invites?

20. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik denk dat je aan Bandolier meer hebt dan aan 3 granaten, Prestige mode was ook een hekelpunt omdat ik dan geen Bandolier meer hebt, dan heb je +- 12 kill streak dan zit je zonder kogels

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina