DSF-Dutch Swat Force

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ReaListiQ, 6 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar had je die gevonden?

en ja wij waren wel goed op killhouse

Hebben we volgens mij maar 1 of 2x verloren die map,

en op die DSF - T2 vid heb ik paar lekkere kills, ik ben die Carnage, die Rode/geel en Rood/Groen/Geel/Blauwe gast, op 2:05 schiet ik maxi wel lekker door z'n hoofd

Oh nee da's op Martial, maxi kill ik daarna

Maar heb wel veel kills tegen T2 op die vid :9

En wat is Darkraver toch een 3RD person whore.. zie ik nu pas

Laatst bewerkt: 11 feb 2008
  2. Cover

Cover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha 3rd person whore:+. Ik dacht dat ik die vid tegen t2 ook nog ergens had, maar ik kan hem niet meer vinden:mad:. Je had idd een heel mooi pakje aan toen:lol:

3. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had hem net gekeken, en ook DSF - Infamous, die Twomass is zo vet, kun je mee lache met die vent, daar hoor je tussendoor ook stukjes van hem praten

4. Cover

Cover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    quote twomass: Who did I kill? who got pwnd
    :)

Je bedoelt tog die gast?? Dat was idd een grappig filmpje]

Kun je die match tegen t2 niet uploade naar youtube ofzo??
    Ik zou die graag nog een keer willen zien

5. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat filmpje, dat eerste stukje waar die praat is het leukst met z'n Nick in de keuken met een bigmac, die gast heeft gewoon beetje nederlands geleerd van ons :9

http://www.youtube.com/watch?v=c7YOhRRwYSA

Niet zo'n bar hoog niveau, was op het begin van Vegas, maar toch wel leuke match Wel een leuke actie van ons als het 4vs1 zit en die laatste van hun op het dak

Daar heet ik nog x inferno x

6. Towel

Towel Guest

Dat mensen echt zo'n spelletje als dit leuk vinden om te spelen:eek:. Smaken kunnen erg verschillen, maar k vind dit net als cod4 zoo saai als "in europa".
    @realistiq, Xorta is inderdaad onze 4de man in het h3 team, maar is net als joep en vincent erg afwezig laatste tijd. Wellicht weet jij of maestro dood is of niet?

7. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is denk ook dezelfde rede dat toen met qG ons team uit elkaar is gevallen, hun gingen ergens werken achter de tap, en ze kwamen veel minder online, dus ik zou er niet zoveel op rekenen dat ze vaak allebij online zullen zijn

Hoezo vind je dit trouwens saai? tis wat meer taktisch als halo en je respawned niet :9 dus matches zijn wat spannender

8. Sound NL

Sound NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even dat filmpje van DSF vs AO gezien, grappig dat iedereen toen nog met van die dikke armors speelden :9.

9. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja was helemaal op het begin van Vegas

10. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    DSF pro's

11. Towel

Towel Guest

Joep heeft me zonet gelijk op msn laten weten dat hij morgen weer de bink kan uithangen op live:). Dus dan kunnen wij ook weereens wat oefenen.

Dat rainbow zo taktisch is irriteerd mij dus, je moet van iemand winnen doordat je beter mikt, beter ontwijkt of beter oplet dan de ander. Niet doordat de 1 achter zon muurtje zit oid. Daar heb k gruwelijke pest aan. In elk spel gebeurd het maar in h3 kun je hem dan nog klaren. Hier en in cod ben je gewoon geschiedenis.:'-(

12. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt niet waar.. bij Rainbow Six wint een goede speler 9/10 keer van een slechte speler, bij CoD moet ik je gelijk geven, het is zelfs voor de grootste noob mogelijk om met 1 schot een "pro" neer te schieten, maar dat is bij Rainbow Six vaak toch iets anders, daar is het wat moeilijker iemand neer te schieten, en ja het is wat tactischer maar ook weer niet alleen om taktiek, als je kijkt naar RS3 en Black arrow, daar ging het meer om goed te kunnen schieten en niet alleen maar om tactics, bij rainbow six moet je wel niet naast alleen maar goed kunnen schieten ook slim kunnen spelen..

13. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig gaat een oorlog ook altijd zonder tactieken......

14. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En nou wegwezen uit deze topic Konijnenbatser, verander je naam eens, Nep DSFer }:]

15. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind rb6 juist wel heel erg leuk, want je had wel degelijk skill nodig om te winnen, in tegenstelling tot CoD. Verder ging het bij rb6 heel erg om de tactiek van het team, dat iedereen wist wat iedereen ging doen en direct kon reageren bij foutjes of deaths. Hierbij speelde het vertrouwens in elkaar een hele grote rol. Dit zie ik niet terug in CoD en daarom vind ik et niet leuk, daar is het gewoon wie locked de ander het eerste met de autoaim en sproeit 1 burst voor de kill....

16. Towel

Towel Guest

Gelukkig hoeft een spelletje niet te lijken op de realiteit maar draait het vaak om de gameplay:).

17. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou miss kan je cod op een bepaald niveau zo benaderen maar als je toch gaat kijken bij de top dan in CoD4 zeker geen spel waarin de noobs zomaar even een pro kan uitschakelen. Weet niet hoe jullie het allemaal spelen maar er komt zeker tactiek aan te pas, miss wel niet zoveel als in RB maar zeker zoveel als in Halo. Daarnaast komt het neer op skills die net als bij de vorige CoD delen gewoon moet hebben om mee te kunnen draaien.

18. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CoD 4 heeft veel en veelste veel autoaim dat verneukt het spel echt

19. Sound NL

Sound NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, pak de m16 (liefst met red-dot) schiet 2 keer raak en je krijgt +10.

20. Dutch BlackR

Dutch BlackR Redactie@Gamequarter

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt inderdaad. Als een keer een weekje geen COD4 speelt, schiet ik nog steeds evenveel mensen neer als ik eerst deed. Doe ik dat echter bij Rainbow Six, dan is het echt weer even een paar uur inkomen voordat ik weer een beetje goed ga schieten. Op dat punt merk je echt dat de autoaim bij COD4 heel ernstig is. Wel jammer, want het spel zit voor de rest gewoon top in elkaar.

@Topic
    Laat RSV2 maar komen:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina