The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Dat verklaard een boel, want ik ben al meteen naar zo'n altaar gegaan.

Ben nu opnieuw begonnen, dus let ik nu wel op die teksten waarbij je met iets in aanraking bent geweest.:+

2. pinda

pinda jordy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu op the shivering isles en ben nu met die quest bezig dat je een duke gaat worden. Ik heb gekozen voor thadon, maar elke x als ik in zijn tuin kom om vervolgens door te lopen naar zijn huis om dat eten van hem te vergiftigen, gaan alle icoontjes van waar ik ben geweest op de kaart weg. Ik hou dan gewoon een lege kaart over, net zolas je begon in the shivering isles!! Heeft iemand dit ook gehad of weet iemand misschien wat je eraan kan doen, want dit is heel vervelend.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wel nee je. Dat ontdekte ik toevallig een keer toen ik honger had en bijna aan tafel kon schuiven in Chorrol geloof ik. Later heb ik die gravin haar kleren nog uitgetrokken en per ongeluk die van mezelf en alle lelijke gasten ook. ;)8)

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben de laatste paar dagen helemaal weer in de Oblivion sfeer. Ik heb de Shivering Isles net uitgespeeld enzo en heb nu 1250 gamerscore. Ik blijf gewoon lekker verder spelen natuurlijk. Wat ik jammer vind aan de Shivering Isles is dat je eigenlijk maar in een heel klein gebied komt. Ik ben nu bezig met de Shivering Isles een beetje te verkennen en eigenlijk heb ik amper moeten lopen naar een ander dorpje ofzo tijdens de gehele main-quest.

Mja ik ga denk ik binnenkort beginnen aan de Knights of the Nine. Om daar aan te beginnen hoef je toch alleen maar wat rond te vragen in Anvill? Meer hoef ik ook niet te weten hoor dat zoek ik zelf wel uit.

Even een vraagje aan iedereen. Hoeveel plaatsen hebben jullie gevonden en hoeveel quests hebben jullie afgerond?

Ik 200 quest afgerond en rond de 420 verschillende plaatsjes bezocht.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, je moet naar een willekeurige kerk gaan en daar de priesters en kerkmensen vragen naar Anvil. Je komt er dan vanzelf in. Ik vond het eerste deel van die uitbreiding behoorlijk verrot. Maar als je hem gehad hebt mag je me er wel naar vragen. ;):9

6. mike0000

mike0000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben lvl 27 en ben net begonnen met shivering isle, maar ik kom niet langs die gatekeeper in het begin. zelfs niet met die suffe bone pijlen. hoe krijg ik die gast neer?

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat ik deze game ook ga kopen.. heb wel zin in een beetje adventure rpg.. ben benieuwd of deze game een onvergetelijke ervaring te bieden heeft!! Dat hebben slechts een aantal games tot nu toe bij mij kunenen doen (bijv. Zelda Ocarina of Time).

8. mike0000

mike0000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind van wel. zit al enige uren in deze mooie wereld en blijf steeds terugkomen. koop dan wel de goty versie

9. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet maar ik heb het met morrowind toch meer naar mijn zin gehad als met oblivion, dat betekend natuurlijk niet dat oblivion niet vet is maar ik vond morrowind toch vetter, en ik heb daar veel meer uur ingestoken als oblivion. morrowind heb ik hellas nooit uitgespeeld

10. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt wel een beetje gelijk vind ik. morrowind heb ik ook meer gespeeld en dat zeg ik na oblivion 2 x uitspelen. morrowind had meer te bieden op vlakken die ik niet kan noemen eigenlijk. het behaagde me gewoon meer, hoewel ik moet zeggen dat oblivion een zeer zeer gaaf spel is en er super goed uitziet. eigenlijk zouden ze morrowind opneiuw uit moeten brengen in oblivion style

miste gewoon veel quests, bij morrowind had je tenminste nog die houses enz extra

11. mike0000

mike0000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand??

12. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    110 damage fire spells op hem afvuren?

ow wacht level 27 nog maar, dan heb je die magic mischien nog niet, mischien heb je wel geeneens magic 8) laat dus maar haha

13. mike0000

mike0000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd die heb ik nog niet. heb het spel nog niet zo heel lang he, dus oefening baart.... hogere levels haha.
    Maar goed geen tip voor een normale sterveling die nog niet level 45 is?

14. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijkheidsgraad lager zetten?

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoe kun je dat nu zeggen? Ik heb de GOTY van Morrowind hier twee keer liggen. Voor de PC en de Xbox 360 en ik vind het vechten echt een gruwelijk drama, nog erger en frustrerender dan in Oblivion in het begin. Ook vind ik dat Morrowind veel te veel water heeft. Misschien als ik ooit eens een uitweg vind door de eerste grot dat ik hem dan nog wel eens een keertje probeer. ;):9

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik vond morrowind qua setting iets gevarieerder,.. de netch die overal rondzweven , de gigantische paddestoelachtige bomen,.. allemaal net wat minder standaard fantasy

17. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb net de fighters guild questline uitgespeeld. Ik ben toen van
    guardian naar master (baas fighterguild) gegaan en heb champion overgeslagen.

Hoe kan ik die achievement van Champion nog krijgen???:'-(

18. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?

19. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    is der al iets bekend over een volgende deel

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    omdat bethesda Elderscrollsonline.com heeft geregistreerd gaan de geruchten dat ze bezig zijn met een vervolg in MMORPG vorm (booh!) Daarnaast zijn ze hard bezig met Fallout 3

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina