Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ach, voordat ik door mijn kogels ben, lig ik waarschijnlijk al ergens dood op de grond. En anders pak ik wel een ander wapen. Voor lange killstreaks is het inderdaad irritant. Zo lopen de meeste streaks af, omdat je noodgedwongen met je M9 op een gozer afstormt met een M60 ofzo :p.

2. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Dan moet je niet zo veel campen, maar kom je gewoon van je plaats af. Bandolier is useless. Je loopt gewoon over wat lichamen heen, maar jij zou wel achter aan de map met een m16 liggen:thumbs:

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik pak dan gewoon een ander wapen van een vijand. De meesten gooien er toch wel stopping power op en meer heb je eigenlijk niet nodig. Dus zo erg is het niet als je door je kogels heen bent. Ik haal de laatste tijd best veel streaks en op een laag level heb ik dan idd ook last van weinig kogels. Maar om de zoveel meter ligt er wel een achtergebleven wapen dus dat is niet echt een punt vind ik.

4. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Logisch he, ik weet niet of je het door had maar hoe lager je level hoe minder match bonus, vanaf level 35 tot 40 begin je pas hoge match bonussen te krijgen.

5. Vriendloos

Vriendloos Guest

Zou je denken?

Wil je nou dat ik hier serieus op in ga x'D

6. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Jij leaved als je een slecht k/d ratio hebt, en het is het enige waar je over kunt praten, wie neemt het hier nou te serieus, kneusje xD

7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Nou nou, slecht slecht, laten we eerlijk zijn, ook die k/d is nog waar jullie een natte droom van krijgen.

Maargoed, ik denk dat je meer aan een camper met 30/2 hebt dan aan iemand met 2/19 zoals jij ;)

8. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, betekent dat dat ik nooit meer een natte droom zal krijgen? Jammer. :)

9. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Denet weer is RBS:V gedaan ging wel sloom zeg die gameplay had het gevoel constant lag te hebben.
    Wou ik weer cod erin dien en ja hoor wat gebeurde er :x

10. lukeman

Leuk Bevonden:
    0
  11. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Mijne ligt tussen de 2.3 en 2.4 en ik speel alleen S&D. Als ik net als jouw alleen TDM speel, dan lag hij allang tussen de 4-5.

12. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8-12 als je net als hem speelt xD

13. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Oooh Aggi, let's make l0ve tonight:)

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gaat wel vriendelijk hier er aan toe :p. Hoop deze week me xbox terug te krijgen en dan ga ik maar is oefenen. Schietspellen zijn nooit aan mij besteed. Toch hoop ik in COD4 een beetje mee te kunnen komen :)!

PS. Vriendloos nam in Fifa ook altijd Barca zodat ie de meeste kans had om te winnen met de beste spelers. Speelt gewoon voor de stats!

Laatst bewerkt: 11 feb 2008
  15. dubbelstinkkk

dubbelstinkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil dit spel ook nog kopen, maar weer 60 euro uitgeven is ook weer zoveel :p

is hij het echt waard ? overal is iedereen zo positief.. ik zou hem kopen voor multiplayer maar is het wel goed te doen als noob nu ?

16. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Vriendloos mag van mij in een kruiwagen vol stront vallen :b:

17. lukeman

Leuk Bevonden:
    0
    De game is het echt waard! Kopen dus.
    Er zit een redelijke matchmaking in cod4 dus je komt in principe niet al te veel lui tegen die alle mappen al op hun duimpje kennen.

@ Vriendloos: let maar niet op Stoute Boef hoor, hij is wat chagrijnig omdat zijn xbox door alle killstreaks oververhit is geraakt en de geest heeft gegeven.

18. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve als vriendloos langkomt natuurlijk , Dat kan trouwens niet want die campt bedenk ik me net ,Laten we het reéel houden.
    Over het algemeen is het gewoon goed te doen hoor:thumbs:

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

Bij Fifa kies ik trouwens ook altijd Barca, maar ik word altijd verslagen door Man Utd. of Real Madrid.. :eek:

20. Vriendloos

Vriendloos Guest

lol, ik word hier van dingen beschuldigd waarvan de helft niet eens waar is. Ik speel inderdaad met Barcelona, maar ik speel ook regelmatig met Feyenoord.

En als jullie denken het team te helpen door elke match 20x dood te gaan dan mogen jullie dankbaar zijn dat er nog mensen zijn met wél hersens. Alsof er in de echte wereld op deze manier oorlog wordt gevoerd, huppa het hele peleton naar het kamp van de vijanden.

Maargoed, je hebt wel gelijk over de stats, op Fifa had ik natuurlijk gruwelijke stats, en op Call of Duty is dat niet anders natuurlijk. Maargoed, sommige zijn geboren winnaars, andere bijten voor eeuwig in het stof.

Alstu dames :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina