Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij nou maar weer op de leaderboard geilen ,Jij hebt gewoon aandacht te kort.
    Te lelijk voor de chicks ,vandaar die naam ook vriendloos wees jij maar een winnaar met cod jonge;) jij zult ook eeuwig achter je schermpje zitten te fappen op je K/D.
    Krijg al een kostneiging als ik zie dat jij hier hebt gereageerd.

Laatst bewerkt: 11 feb 2008
  2. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Just waiting for your turn to speak
    Everyone's got an opinion
    I stair and nod my head
    And leave straight when it finishes

I think I could do better
    So arrogant

The Photos On My Wall - Good Shoes \o/

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Je neemt feyenoord als je minimaal een halve ster beter bent dan de tegenstander. Als iemand 4 sterren kiest neem jij geen 3,5 ster. Maar goed we gaan weer over COD4 praten.

Ben blij dat je daar ook zo goed in ben Vriendloos!

4. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet 100% waar. Als je bijvoorbeeld een challenge wilt halen, blijf je bij het gekozen wapen zo lang mogelijk. Als we dan bijvoorbeeld een wapen kiezen die weinig gebruikt wordt (Uzi, Scorpion, mp44, (g36)) dan is bandolier wel handig, en je hoeft niet persee te campen, je kan ook gewoon goed rushen en niet doodgaan. Maar bandolier met een m16 is een beetje nutteloos, omdat wel altijd 1 of 2 van je vijanden hem gebruikt. Natuurlijk is Bandolier wel volkomen nutteloos bij SnD, en bij hardcore ook niet echt nodig.

Anders, Heb m'n killstreak verbeterd, joepie :) van 23 naar 25, op showdown. Ik geef het wel toe, de eerste 10 kills waren camp kills. Heb ook 5 kills gehad, door iets heel raars, de game lagde oppeens heel erg, en ik kon door de één of andere manier niet meer schieten, maar het leek wel of ik oppeens meer health had, dus had ik 5 mensen neergehaald met een knife, totdat ik eindelijk een mp5 kon oprapen, en toen ongeveer een stuk of 5-6 vijanden afgeknald die probeerden de bom te defusen (Sabotage).

5. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf ik had dernet een killstreak van 10 kills eindelijk en helemaal verheugd dat ik eindelijk in een heli kon gaan zitten lukte het niet :confused:
    alleen ik heb weer zo'n bug :confused: was ik terug gegaan naar de winkel. kreeg ik een nieuwe naar lang zeuren, gebeurt er weer het zelfde !!! :mad:
    weet iemand hoe dit komt??

6. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook niet in een heli zitten vriend :) je kan alleen een heli oproepen om jou te helpen... ddie schiet dus uit zichzelf! is dat ff handig!! :D

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Drukte je wel op het goede knopje? En had niet iemand anders hem toevallig net ingezet? Want je kan maar 1 helicopter tegelijk gebruiken.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    in een heli kon aan zitten? je kan er 1 oproepen na 7 kills, maar er zelf in gaan zitten kan niet...

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hebben jullie trouwens ook wel s dat als je groundwar host omdat je nu eenmaal met teveel vrienden online bent om wat anders te doen dat hij "Host Ended the Game" zegt terwijl je niet gequit hebt... ik heb t idee dat dit gebeurt als ie t niet meer trekt

10. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oooh ahahah beetje dom van mij :p
    bedankt

pffff :p

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611

Ga nou niet CoD4 vergelijken met echte oorlogsvoering |:-.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    of,.... ga in dienst en lekker in afghanistan in een grot zitten kampen. (wel zo rustig hier)

13. Vriendloos

Vriendloos Guest

lolbroek, ik weet niet vanwaar die haat, veel verloren van Barcelona zeker? Ik kn het niet helpen dat je slecht bent in Fifa, ik win constant van Barcelona.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ok, dat je zit te patsen dat je zo enorm goed bent in Call of Duty 4, tot daaraan toe. Maar dat je nu ook in deze topic gaat zitten braggen over je FIFA skills..

Misschien is het een ideetje om een eigen topic te maken over je gigantische goede game kwaliteiten? Het begint mij, en ik ben vast niet de enige, een beetje uit de keel te hangen Vriendloos.

15. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik gebruik soms bandolier op SnD want als ik bij mijn M4 Silenced aan het spelen ben en je wilt muren zeven met kogels is dit altijd handig

16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    haha in een heli zitten _O_

haha :lol:

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jezus jongens ik word hier een beetje moe van, iedere keer als ik het call of duty topic open moet ik eerst 3 pagina's door waar jullie elkaar aan het afbekken zijn.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

een mute knop zou wel lekker zijn idd

19. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    weet je hoe cool net:eek: als je tegelijk een airstrike laat afgaan met zn 2en komen er ook 2:+ dat hadden was egt cool, precies in het midden van de map:+

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

even weer on-topic, ligt dit aan mijn verbinding of komt dit vaker voor? (heb t idee dat t alleen als t savonds druk is gebeurt)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina