Dat is niet 100% waar. Als je bijvoorbeeld een challenge wilt halen, blijf je bij het gekozen wapen zo lang mogelijk. Als we dan bijvoorbeeld een wapen kiezen die weinig gebruikt wordt (Uzi, Scorpion, mp44, (g36)) dan is bandolier wel handig, en je hoeft niet persee te campen, je kan ook gewoon goed rushen en niet doodgaan. Maar bandolier met een m16 is een beetje nutteloos, omdat wel altijd 1 of 2 van je vijanden hem gebruikt. Natuurlijk is Bandolier wel volkomen nutteloos bij SnD, en bij hardcore ook niet echt nodig.
Anders, Heb m'n killstreak verbeterd, joepie van 23 naar 25, op showdown. Ik geef het wel toe, de eerste 10 kills waren camp kills. Heb ook 5 kills gehad, door iets heel raars, de game lagde oppeens heel erg, en ik kon door de één of andere manier niet meer schieten, maar het leek wel of ik oppeens meer health had, dus had ik 5 mensen neergehaald met een knife, totdat ik eindelijk een mp5 kon oprapen, en toen ongeveer een stuk of 5-6 vijanden afgeknald die probeerden de bom te defusen (Sabotage).
Laatst bewerkt: 11 feb 2008