Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Mario ook :mad:
     
  2. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    wat een gezeur zeg. over een personage..
    straks gaat ie dat nog doen bij masterchief.. :p

    Alleen in het begin van de game mag je met Darthie Boy spelen..
    Dus maak je niet druk want deze game gaat over the secret apprentice die aan het eind van de game darth vader zwaar toetakelt.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    en als je het nog steeds niet leuk vind, er zijn zat games voor de 360 om te kopen.

    Deze hoef je niet te kopen.
     
  4. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Even heel simpel mijn gedachten: HET IS STAR WARS

    Kijk, dat er nu al mensen zijn die bepaalde tijdslijnen of bepaalde karakters in twijfel trekken, wil ik best geloven. Maar op basis van de verhalen omtrent hoe het spel aan het ontwikkelen is en ook de trailers die op internet staan, boeit het me even weinig welke verhaallijn of karakters erin zitten.

    Voor het eerst in lange tijd dat ik weer interesse heb in een semi-RPG met Star Wars achtergrond; iets wat sinds KOTOR niet meer is voorgekomen bij mij.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nou...."Het is Star wars"

    vind ik nou niet echt een reden dat het een goed spel is.


    Weet je hoeveel Star Wars crap spellen er zijn uitgekomen.

    Zelfde met lord of the rings. Sommige spellen zijn echt top en geven de sfeer uit het SW of LOTR universum goed weer, maar anderen zijn gewoon goedkope gerushte games die toevallig star wars characters bevatten
     
  6. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk antwoord maar je mist toch echt 2 dingen

    1) Dat ik vind dat er sinds KOTOR geen echt StarWars-gevoel meer was.
    2) Dat het met Unleashed om RPG gaat.

    Wat heb ik wel gespeeld? Even denken: Dark Forces, KOTOR 1 en 2, Battleground en Galaxies. Ow, en Lego Star Wars (maar meer vanwege Lego dan Star Wars). Goed, dat zijn in totaal 6 spellen in de volledige serie van spellen die ooit zijn uitgekomen; de rest kon me inderdaad ook interesseren om te kopen...

    Call me stupid maar ik heb toch zeker wel mijn eigen standaarden over wat ik wel/niet wil spelen omtrent de creaties van George Lucas en op basis van bovenstaand rijtje, denk ik dat ik daar aardig in geslaagd ben.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik zeg ook niet dat je geen gelijk hebt betreft je laatste post maar ik dacht dat je met de zin

    "het is starwars"


    bedoelde dat omdat het een starwars game is, dat het dan automatisch een goede game is
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Denk niet echt dat unleashed zich erop richt om een RPG te worden, zal vooral meer shooter zijn met een 3th person view
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het zal inderdaad een 3rd person 3d shooter zijn. Dus geen RPG. De verhaal lijn kan passen in het star wars universum. George Lucas heeft dit plot ook goedgekeurd. Ik vermoed dat deze ook in de tijdlijn van de nieuwe TV serie gaat passen.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Beetje offtopic, maarre...Geen mod meer?

    /Mod Aankondiging komt er aan hoor ;) - the Matrix
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Inderdaad geen mod meer!

    Ontopic: Die serie wanneer speelt die zich af dan? En mij lijkt het wel gaaf hoor om Darth Vader tezijn! En ik heb aardig wat Star Wars games gespeelt sinds de Snes (die waren bruut.....) En met Donkere vader heb ik nog niet vaak gespeelt :9 En geen RPG? Bummer had ik wel gehoopt
     
  12. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik zou deze game al kopen om de technologie in actie te zijn..
    er zitten echt hoogstandjes in deze game die het niveau zeker gaat opschroeven.. Dmm & euphoria en etc..
     
  13. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Tussen Episode 3 en 4. Link van Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars_series

    Ik ben blij dat er gefocusd wordt op minder bekende personages.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2008
  14. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn zooooooooveeel meer Star Wars-games uitgekomen, Rebel Assault bijvoorbeeld weleens gespeeld? Of die op de N64? (ff de naam kwijt, wie helpt me ff)
     
  15. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Shadows Of The Empire ?
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar die is er ook voor uitgekomen. Ik bedoel die legendarische game, waarin het zo heerlijk was om een AT-AT onderuit te halen met je Snowspeeder :)
     
  17. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Rogue Squadron ? 8)

    Anyway, ik zat net op de site van Lucasarts te kijken en daar stond tot mijn verbazing dat Shaak Ti erin zat :confused:.

    Bij de extra's van Star Wars: Episode 3 zag je toch duidelijk dat ze een lichtzwaard van Grievous door haar borstkas heen kreeg? Ik ben benieuwd hoe ze vanuit daar uitkomen dat ze zich bij de Rebel Alliance aansluit.
     
  18. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat was hem :)
     
  19. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er nog wel een beetje blood & gore bij komt kijken. Vind het ook een beetje vaag dat je lightsaber bomen door midden kan slaan, maar dat als je een stormtrooper raakt hij gewoon achteruit geworpen wordt. Een donkerder verhaal vraagt natuurlijk om afgehakte ledematen.
     
  20. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de extra's van Star Wars: Episode 3 zag je toch duidelijk dat ze een lichtzwaard van Grievous door haar borstkas heen kreeg? Ik ben benieuwd hoe ze vanuit daar uitkomen dat ze zich bij de Rebel Alliance aansluit.
    [/QUOTE]

    dat is toch een scene die niet in de film zit hij is eruit geknipt dus eigenlijk niet gebeurt
     

Deel Deze Pagina