Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    alleen dan moet je wel je trackingnummer voor terug hebben en daar moet je voor bellen :)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je je stekker nu eindelijk binnen?

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nope ook vorige week zijn ze niet nagekomen. Ik heb nu drie beloftes gehad:

- Binnen drie weken
    - uiterlijk eind januari
    - uiterlijk de eerst week van februari

en nu zitten we alweer op 12 februari. Ik word teruggebeld door de 2e lijn en die kunnen maar beter met een zeer goed verhaal, excuses en compensatie komen. In totaal zit ik nu al minstens (afhankelijk van wanneer die binnen komt) 19 weken zonder 360 vanaf het moment dat ik hem heb |:-

4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe ik erachter kom of mijn HDD kapot is?
    Mevrouw van de Helpdesk adviseerde mij mijn games te draaien zonder HDD om te kijken of ie nog steeds vastliep. Nu doet ie dat al geen 30 minuten meer! Voordat ik bel wil ik het eerst zeker weten.

5. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    als je een vriend hebt met een xbox360, kun je vragen of je zijn hdd mag lenen.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat was de storing dan?
    Probeer anders achter de code te komen, zie daarvoor de startpagina ;)

7. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft geen red ring of death maar loopt om de 20 min vast ofzo... en de medewerker had gezegd dat hij zonder hdd moest proberen.

dus hij heeft een andere hdd nodig om te testen...

8. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij lopen spelletjes vast na +/- 10 minuten. Heb net zonder HDD getest en Mass Effect draaide meer dan drie kwartier! Volgens mij ligt het gewoon aan die verdomde HDD.

Die code-methode ga ik direct proberen! O-)

EDIT: Heeft die code eigelijk wel zin als je geen RROD hebt?

9. flygirl

flygirl New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies hetzelfde probleem. Ook ik moest even zonder hdd spelen om te kijken of hij dan niet meer vast liep en ook toen blijf hij het gewoon goed doen. Maar na het later nog eens opnieuw geprobeerd te hebben liep hij toch weer vast. Dus je zou toch even kunnen proberen nog iets langer door te spelen.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb dit probleem ook gehad, teminste een vriend van me. Je moet even je cache legen. Hierdoor gaan alle updates van games enz weg, en moet je die weer (automatisch bij opstarten v/d game) downloaden. Je moet even naar je system blade gaan > Memory> Druk op Y > XX LB RB XX invoeren op je controller. Ik hoop dat dit werkt! Mocht je dit al geprobeert hebben en had het geen effect, helaas..

11. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, is niet gelukt. Ik had het ook gehoopt, maar volgens mijn ligt het gewoon aan de HDD. Heb nu zo'n andere kerel aan de telefoon.

12. flygirl

flygirl New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je ook nog kunt proberen is je gamerstag deleten ( zonder items) en hem dan te recoveren. Dat moest ik van de medewerker van de week proberen na dat ik die code van XX LB RB XX ofzo zoiets moest proberen. Hij zei dat er namelijk ook een fout in je gamerstag kon zitten. Echter zijn er wel wat probleempjes bij het recoveren waardoor je het vaak opnieuw moet proberen om het voor elkaar te krijgen. :confused:

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En, heb je die vastlopers ook als je Mass Effect speelt op jouw 360, met een andere HDD? Indien je dit al hebt gepost, sorry. Heb je ook al geprobeert bij iemand anders met jouw HDD, maar dat je daar je gamertag recovered?

Ik had een tijd geleden ook wat problemen omtrend mijn console, maar dat was dat ik iedere keer weer een update moest downloaden als ik een game speelde. Heel raar, ik had MS ook hierover gebelt en zij vonden dit ook een apart geval. Daarom moest ik m'n telefoonnummer achterlaten en tijden wanneer ik bereikbaar was. Nu werd ik na een paar dagen opgebelt door een ''Elite'' team die mijn probleem zouden onderzoeken. Maar ik heb het sinds een paar maanden geleden (3/4) al zelf opgelost. Had een aantal keer m'n account gerecovered, en die cache geleegt. Misschien een idee om je HDD op te sturen naar MS en hun er naar laten kijken?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @Kameo heb je cache al een keer geleegd? Probeer het eens met de HDD van je moeder. ALs ik je symptonen hoor kan het inderdaad atrefacts zijn die veroorzaakt kunnen worden door caching.

15. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Hoera! Mijn console wordt weer opgehaald door de UPS! :'-(
    Ja, heb die vastlopers bij Mass Effect en Assassin's Creed.
    Zonder harde schijf functioneert Mass Effect wel goed (+/- 40 minuten heb ik getest).
    Ze zeggen dat het aan mijn console ligt.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jammer. Ik hoop dat als hij terug is gewoon weer naar behoren functioneert!

17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je de cache ook alweer leegmaken?
    Alvast bedankt!

18. Pro-Gaming

Pro-Gaming Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal mijn xbox is vandaag opgehaald door upc. maar als ik op de site kijk van ups dan staat er alleen nog maar THE RECEIVER'S LOCATION WAS CLOSED ON THE 1ST DELIVERY ATTEMPT. A 2ND DELIVERY ATTEMPT WILL BE MADE.... Is dit normaal als dit er staat. want ik was maandag weg en is nu dinsdag opgehaald. maar wel een beetje vaag dat het er nog steeds staat terwijl hij al zo'n 6 uur geleden is opgehaald. is dit normaal of moet ik bellen naar ups

19. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Xbox Dashboard > System > Memory > HDD > Y > X X > LB RB > X X > Yes

20. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    worden de live vision camera's ook vervangen als je een kapotte hebt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina