[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Je speelt beter dan ik nu doe 8)
    Geloof me; ik snipe nog slechter dan jou. Daarom loop ik meestal ook met een grote boog om dat ding heen :+

Je campt niet, maar je komt ook niet echt van je plek. Is dat soms de manier om een KF te halen @ Lone Wolves? :9

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm nee Killing Frenzy lonewolves.. weenie gewoon een beetje voorzichtig spelen. Als je wilt voeg me maar toe spelen we een x samen ;)
    Ik was vaak naar voren aan het rennen etc,, maar na een tijdje kom je erachter dat dit gewoon NIET werkt.
    Op valhalla vind ik het beste om gewoon daar het midden te 'controllen', zoals je zag kun je dan hoop kills halen.
    Naar voren rennen heb je absoluut geen cover en ben je dus zo dood. Doe ik liever wat rustiger aan en van een afstandje schieten,, vooral als je BR hebt :)
    Hier vindik het vooral zo kansloos dat ik een hele sniper leegschiet met maar 1 kill ofzow.. Geen enkele headshot,, en ook met me BR schiet ik amper op hun hoofd!

Ik zal wel even kijken of ik de match van gister nog bij recent games heb.. daar snipte ik ZO heerlijk op valhalla!

Laatst bewerkt: 12 feb 2008
  3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn eerste KF gehaald op Guardian in Lone Wolves. Je moet de shotgun pakken en bij de hoekjes blijven. Goed op de radar letten en als ze dichtbij komen schieten en meteen B drukken; voor het geval dat...

Het is nogal irritant als iemand met een shotgun loopt te lamen, maar als je zo graag die achievement wil, dan is ie het wel waard, I guess.

4. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste potje LoneWolves had ik de KF. Ik bleef bij de sniper2 met een snipe+shotgun meen ik.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je begon waarschijnlijk ook al vrij geoefend aan H3?
    Ik had maar net een paar games bij Halo 2 achter de kiezen.
    Dus ik moest zelf ook oefenen voordat ik er iets van kon.

Voor mij zat het er dus niet in om gelijk 'n00bs te pwnen' :+
    En nu is het te laat, want nu zit ik op een level waar iedereen minstens even goed is als mij, dus 'pwnen' wordt behoorlijk tricky.

6. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, veel H2 gespeeld :)
    Gewoon de tijd en de nodige guns nemen bro, en volhouden.

7. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Begin dan op social _0/
    Mgoed als je strax online bent neem ik je wel ff mee op social. Ff handige tips enzow

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Social is voor pussy's :+

Ik heb helemaal geen headset. 8) Dus als je tegen jezelf wilt lullen praten... ;)

9. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zelf (ook een lekkere) goede taktiek op Valhalla vind:
    Laser pakken, iemand anders die snipe pakt en mee naar midden gaat. En als hun misslepod op is de andere 2 lekker met een Warthog laten rijden. Kunnnen ze niet veel. :thumbs:

10. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Jahh mar das altijd zo tog..?
    Je wacht met banshee pakken totdat hun banshee neer is.
    Zorgt dat je Laser hebt + sniper.
    Hierna hun missile pot btje uitdagen,, vaak zijn ze wel dom genoeg deze te gebruiken tegen MENSEN..

Daarna heb je een sniper, laser, warthog en banshee :)

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begon ook als een totale "noob" aan Halo 3. Nu ben ik een Commander met alle achievements op eigen-houtje gehaald. 307 EXP. Highest Skill 36. 598 potjes over gedaan. Best redelijk voor een "noob," IMO.

12. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt wel min of meer :>. Hebben mensen hier nog echte taktieken voor bepaalde Team Slayer lvls? Kan altijd wel handig zijn... (Denk aan Construct oid)
    Bij 'The Pit' zorgen wij er atlijd voor dat 1 snipe heeft en sword en in swordhouse lekker kan snipen. Dan iemand met Rocket op gele randje zetten. En Shotgun bij Bridge (middelste). En dan 1 wilkeurige ergens.

13. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Huh das nie zo'n handige taktiek of wel.. Rocket op het gele randje.. Sword CAMPEN,, das nog wel het stomste wat ik gehoord heb. Je gaat tog cker niet de hele tijd er vanuit dat zij uberhaupt (nadat zwaard is opgepakt) nog naar het swordhuis gaan?
    Lijkt me teminste niet,, als je tegen beetje hoge lui speelt. Na de 3 min (of hoeveel het er ook zijn dat zwaard respawnt) heb je wel weer kans dat ze komen.

Meestal bespreken we taktiek beetje voordat game start.

Maargoed,, blijkbaar is die gare melee ding aangepast?!
    Ik werd net telkes VET met melee geownt.. Snapte egt nie hoe dat kwam!
    Een bruteshot: 1 schot en 1 melee.. ben ik dood?
    Needler: 3 rake kogels en 1 melee.. ben ik dood?!

En ongeveer duizend melee's die gewoon niet ' aankwamen' ofzow..?! Egt heel vaag wat er nu gebeurt
    Ook al 3 kills gehad die niet als mijn kills geregistreerd werden,, terwijl er helemaal niemand in de buurt was.

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom net een aantal spelers tegen die dit soort stats hadden in social:
    Kills : 95
    Deaths : 29457
    K/D Ratio : 0.00

Allemaal Grade 4 generals, op een hele cheape manier. Al hun games zijn potjes rumblepit, waarin ze met z'n 4en samenspelen met 2 onbekende spelers, en zelf spelen ze niet. Ze eindigen dus altijd alle 3 in de top 3, en krijgen dus elke keer XP. Verder natuurlijk wel een paar ranked games, om lvl 50 te halen. Snap niet dat je zo ziek veel tijd wil steken in zoiets triests...

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wat is daar de lol van? :/

16. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Heel kansloos EXP boosten.. egt heel kut dat.

17. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Zwaar kansloos ja, dat EXP boosten.

18. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ach ja, laat die mensen ook maar wat lol hebben. In het echte leven hebben ze dat waarschijnlijk niet...

En RedDevil: 1 Brute Shot en 1 melee was in de beta al een kill, is nooit anders geweest.

19. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn team tactic:

eerst gaan we de jel doen. dan doen we allemaal onze schotse rokjes omhoog. Dan wordt het merendeel van ons team afgemaakt maar we hebben dan een meisje en dan zijn alle vijanden sprakeloos, terwijl ons meisje aan het doorjellen is pakken wij allemaal wapens. dan smeren we verf op ons gezicht en rennen we brullend gewapend met rocket launchers van de heuvel af waarna de stomverbaasde tegenstanders spontaan onder de voet worden gelopen.

20. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Smoke weed everyday.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina