Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb het spel niet eens, daarom vraag ik het, snuggere aap}:]

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Eerst vond ik Nero fijner spelen, maar na even met Dante te hebben gespeeld denk ik daar wel anders over. Damn, wat kun je met die gast vette combo's maken. Heb nu trouwens ook Dante's Lucifer. Het is zo tof om daarmee te vechten. Heb nu alweer een aantal keer SSS voorbij zien komen.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2008
  3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de beste manier om een SSS combo te maken? Ik ben nog steeds niet voorbij SS 1/2 gekomen.

Met Dante gebruik ik bijna altijd z'n basis zwaard, ben even de naam kwijt, en start combo's met Swords Master stijl. Vaak ga ik daarna verder met Gun Slinger. Mja, met die guns gaan je stijl punten nauwelijks omhoog. En Royal Guard en Trickster vind ik geen hol aan. Ben met Dante sowieso niet hoger gekomen dan een S rating. Ik weet het, lelijk van me.

En die Pandora's Box is echt hilarisch. Als je RB + Forward + B doet, bouwt ie zo'n heel assault station om zich heen. Zat wel even raar te kijken toen ik dat voor 't eerst zag.

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Voor een SSS combo heb ik swordmaster helemaal geupgrade, ik begin dan met een normale YYY combo en doe dan een stinger, millionstab dan een Drive met de geupgrade drive erachter aan (dus 3x een drive snel achter elkaar) en vervolgens een Dance Marabacre (lock+fw+B) en dan zit ik al dik in de S, vervolgens high time + een air combo die eindigt in een helmbreaker. Vanaf hier kan je weer vanaf het begin beginnen of switchen naar een ander wapen.

Ja Lucifer is echt geinig om daar mee te vechten, vijanden eerst vol te prikken en ze dan te laten ontploffen :D Heb daar ook al een aantal keer een SSS ranking mee gehaald.

Wat mij opviel is dat wanneer je een Dance Maracabre (of hoe je het ook schrijgt) die je in Devil Trigger maakt je dan de vijand letterlijk in twee delen hakt op het eind :p

Laatst bewerkt: 11 feb 2008
  5. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag was ik vrij meteen eindelijk weer eens een rustdag (trainen) ingelast en de hele dag DMC 4 gedaan. }:] Wat een game zeg! Die Dante vecht echt super toch, met dat 'pak' aan. Halverwege een combo ff een trap opladen en knallen: dat ziet er zooo tof uit. Jammer dat Dante maar een bescheiden rol heeft. Human mode is uitdagend genoeg voor mij. Misschien probeer ik het nog eens een niveau hoger. Al met al echt super!

6. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
  7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Laatst bewerkt: 12 feb 2008
  8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    kenden jullie die link nog niet?

Ik kijk altijd op budgetgaming.nl voordat ik een spel koop (tenzij het via xbazar gaat)

en komt wel vaker voor. Bekende titels worden door sommige winkels groot ingekocht en door anderen niet.

Soms wil de pre-order prijs ook nogal eens schelen met de prijs als hij in de winkel ligt.

9. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    zo na bijna 7.5 uur spelen pas begonnen aan missie 7

en volgens de reviews duurt het 12 uur ongeveer om het te finishen :D

10. Mythe gard

Mythe gard Guest

Denk je dat je er al bent?

11. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik doe ongeveer voor een 1 Missie 15-18 Minuten dat is dus

5-6 uur voor de spel?

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Totaal 20 missie's al dure de missie's later wel langer.

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Langer? Nee man. Met Dante heb je alles zo gedaan...

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Uitgespeeld, maar nog lang niet klaar. Was wel even genieten, zeg!

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Pandorabox en dan als je gunslinger hebt en dan B doet, krijg je zo'n hele transformatie. Maar eh? Hoe schiet je met dat ding? Hou ik b in gedrukt word die weer normaal na een tijdje en laat ik los ook...

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Met X, geloof ik.

17. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Kom je die Vleeseters die je bij Mission 14 ziet komen die in andere Missions ook voor want die waren echt irritant

18. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    lvl 10
    hoe moet je die Dante verslaan. Max wat ik van hem af heb gekregn xijn 3 blokjes

19. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Als hij springt moet je buster op B drukken dan kan hij het niet ontwijken en er gaat staat 1 1/2 blokje af maar je moet goed kijken waar hij is hij is snel en sterk

20. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Je gaat op dat object in de kamer staan en elke keer als Dante omhoog springt is het de bedoeling dat jij je Devil Bringer gebruikt. Geen dikke combo's, maar gewoon simpel je tegenstander afmaken.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina