The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik helemaal voor niks zeven uur gelopen vanaf The Imperial City :9

2. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol
    heej hoe kan je aan soulgems komen die groot genoeg zijn voor mensen en anderen grote wezens??

3. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vinden in dungeons denk ik.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

omg! dat betekent dat er nog iig 20 plaatsen zijn die ik nog niet gevonden heb, /me gaat nu zoeken :d

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Inclusief de Shivering Isles he! In Oblivion moet ik denk ik wel echt alles hebben. Shivering Isles denk ik nog langer niet. Maar nu even geen zin in eigenlijk. Tijdens de Knights of the Nine quests kom je blijkbaar ook op nieuwe plaatsjes die ik ook nog moet vinden.

6. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je voor mensen geen black soulgem nodig?

7. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Die kan je maken door even een deel van de Mages Guild te doen. ;)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb alle DLC dus er zijn minstens nog 20 plekjes voor me te vinden (18 nu want heb net in de SE 2 nieuwe grotten gevonden)\o/\o/:)_0/

9. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb met spoed een huisje gekocht in the imperial city in district waterfront.

Is dit een veilige plek om je spullen te bewaren???

10. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is beslist niet het mooiste plekje maar het is even veilig als alle andere (eigen)huizen in het spel. dus ja, je kan er alles achter laten zonder dat de oblivion-clean-up-kremlins het opruimen

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    tis geen rosethorn hall maar je spulletjes zijn er veilig:p

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Even map downloaden van Internet, staan ze allemaal op. Tik maar op Google in, maar je moet wel de juiste grootte hebben van Cyrodiil, anders heb je niks aan. ;):9

Edit: Aub:

Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    thanks , ik had al een map gegoogled maar die had de locaties uit de DLC er niet bij. /me zet deze op zn bureabladachtergrond

14. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Bedankt, omdat er allemaal scheeptuig rondloopt in dat district, dacht ik dat er misschien een of andere lul
    mijn huis binnen zou gaan om alles ff weg te halen.

Heb op het moment heel weinig geld dus kan niks anders betalen|:-

15. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt uberhaupt niet van je gejat in oblivion geloof ik, even afgezien van momenten dat je je complete inventory kwijtraakt in quests ofzo, (ik weet niet eens meer zeker of dat gebeurt maar als het gebeurt krijg je alles weer terug , no worries). Hoe dan ook je huizen zijn de enige veilige plaatsen om spullen achter te laten hoewel ik vind dat soms troep onnodig lang ergens kan blijven slingeren worden ze toch na verloop van tijd opgeruimt. naja in huizen dus niet. zelfs als je ze in de kasten stopt die in andere huizen wel gereboot worden.

16. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    idd, gelukkig niet. Ik moet er niet aan denken dat een paar van mijn huizen leeg geroofd worden, heb een partij items e.d. daar liggen, dat loopt richting tonnen. Bewaar alles wat maar enigzins cool of apart is. Zou helemaal ziek zijn als dat geroofd was, emotionele waarde enzo.. 8)

17. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Heb net die umbra verslagen.\o/\o/\o/ ik had hem op het makkelijkst gezet, maar had er moeite mee.
    Zat nog 4 minuten aan het rammen en ontwijken totdat ze eindelijk neerviel.:confused:

18. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem naar buiten gelokt, toen zijn we gezellig samen het meer overgezwommen naar dat haven district waar die hiernomyous lex rondwandelt, toen ben ik heldhaftig op een huisje geklommen waarna ik vollop onze glinsterende politieknight heb aangemoedigt terwijl hij umbra aan het neerslaan was.

19. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Dat is echt een handige manier. Moet ik onthouden als ik het spel straks voor de tweede keer ga uitspelen.

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Heb vandaag the game of the year edition gehaald.. ben tot nu toe (na uurtje) nog alles behalve onder de indruk eigenlijk.. lage framerate, om de 10 seconde "loading area"...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina