Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zolang het binnen de garantieperiode is en je een aankoopsbon kan voorleggen wanneer daar om gevraagt wordt wel. Gewoon even contact opnemen met de helpdesk. Suc6! ;)

2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Problemen met de xbox !! :mad:

Net was ik Fifa 08 demo aan t doen toen me beeld opeens zwart werd maar de xbox nog wel aan was en ik ook nog geluid door me speakers hoorde.. Heb vervolgens de tv uitgezet, xbox uitgezet en alle kabels opnieuw gedaan en nu doet hij nog niks????

3. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55

en als je die bon nou niet hebt:eek:

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    afgelopen zaterdag gebeld en ik zou binnen een dag door de 2e lijn teruggebeld worden......dus ik maar weer eens bellen net..........ligt het systeem er uit. Goh het zou eens niet :'-(

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, dan kan ik alleenmaar zeggen: probeer het. Niet geschoten is immers altijd mis! ;)

6. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen het lijkt er op dat ik RROD heb (net nu ik GH 3 heb :'-(), maar als ik een half uurtje wacht en me xbox 360 weer aanzet doet hij het weer voor iets minder dan twee minuten. En dan loop hij vast en zie je allemaal vier kantjes op beeld. Dit wordt trouwens mijn tweede xbox die ik terug moet sturen heb al een last gehad van krassen :'-(

Edit: Ga morgen maar Microsoft bellen en een beetje boos worden. Ik zou niet graag bij dat callcenter werken O-)

Laatst bewerkt: 12 feb 2008
  7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    net maar weer gebeld. Krijg drie maanden xbl en verder is de Duitse post blijkbaar erg traag, want de stekker is afgelopen woensdag al op de post gegaan. Maar goed gratis kickstart voor live, al blijft het maar beroerd dit.

8. Sjtuff

Sjtuff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 heeft er al een tijdje last van dat hij er een keer mee stopt. Tot nu toe was het opnieuw opstarten en dan ging het weer.

Zojuist hetzelfde maar in plaats van dat hij het weer doet, gaan de rode lichtjes aan.
    Ik ga in dit topic checken wat voor een foutcode hij geeft en kom eruit dat het de 0102 foutcode is.
    Ik voel de bui al hangen en schrijf de nummers op en pak de aankoopbon erbij, wil nog een keer controleren of ik wel de goede foutcode heb opgeschreven voordat ik de helpdesk bel. Doet hij het in een keer weer, tot nu toe.

Zal ik nu toch de helpdesk bellen om de 360 te komen ophalen of zal ik het nog een tijdje aankijken?

9. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gaan bellen want dit probleem word denk ik alleen maar erger...

10. flygirl

flygirl New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enkelt 3 maanden xbox live? :x Volgens mij moet je echt wel meer hiervoor kunnen krijgen. Ik krijg Gears of war omdat mijn 360 voor de 3e keer stuk is dus dan zou jij na zo lang wachten wel wat meer kunnen verwachten. :confused:

11. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook wel iets meer verwacht als compensatie....kreeg zelf een wireless controller toen mijn xbox stuk was

12. JetfighterNL

JetfighterNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik mijn ervaringen ook maar delen:

De cdlade van mijn xbox deed de hele tijd raar (ging niet open). Dus ging ik xbox support opbellen. Ik had er niet zoveel vertrouwen in omdat ik had gehoord dat xbox support slecht was. Maar toch ging ik bellen. Het eerste dat mij opviel is dat ik niet hoefde te wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg. Ik vertelde mijn verhaal aan de mevrouw en ze bood mij gelijk aan om de xbox te laten repareren. Over de helpdesk ben ik dus erg tevreden. Ik dus een afspraak maken met UPS. Xbox weg niks te doen. Maar precies 1 week later was mijn Xbox terug. In de doos zat 1 maand XBL en natuurlijk mijn Xbox. Eerst ging ik even kijken of het wel mijn eigen was en niet een gerefurbishede. Maar het was wel die van mij. Toen de xbox was aangesloten ging ik hem eerst even testen met een potje Halo 3. Het eerste wat mij opviel was dat er een andere DVD drive inzat. Ik dus snel even op internet kijken hebben ze er een BENQ VAD6038 in gezet. Oftewel ik ben erg tevreden met de Xbox support.

13. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    jetfighter het is niet altijd zo dat xboxsupport slecht is, elke persoon heeft een andere ervaring met xbox support.
    mensen worden er eerder moe van dat hun xbox360 zoveel keer kapot gaat. en deze keer had je waarschijnlijk gewoon op een tijd gebeld dat het niet druk was. vaak zit je al zoon 20 minuten te w8en voor je iemand aan de lijn krijgt.

14. JetfighterNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja misschien had ik wel geluk. Maar ik heb er een goede ervaring mee. Misschien hebben ze het met die (wat was het?) 1 miljard (ofzo) het wel verbeterd

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    shit.... nou lekker dan |:-

16. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Label ontvangen.
    UPS gebeld.
    Vanmiddag rond 4 uur wordt mijn doos opgehaald.
    Binnen 10 werkdagen zit ik weer lekker Mass Effect te spelen. Joepie!

17. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe herken ik zo'n UPS Chauffeur?
    en zijn ze te vertrouwen?
    ik kreeg gewoon een normale man, normale kleren enzo.

18. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij kwam er zo'n UPS gastje met zo'n zwart bussie.

19. JetfighterNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook. Hele grote bus. Kijk gewoon uit het raam welke bus er voor je huis staat.

20. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij was het zo'n grote witte auto zonder reclame, hij had wel een soort scanner bij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina