Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

Vriendloos Guest

Domination/Groundwar/Team Deathmatch

2. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel graag een stat reset zien om te kijken hoe mijn K/D ratio nu echt is.

Ik gok rond de 3. Maar zit nu op 1.80. En gaat teringlangzaam omhoog. Zelfs als je de hele tijd 25-5 speelt.

3. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    hij is neit voor niets 1.8

4. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    lol. idd :p
    Heb zelf een K/D van 2.78 en als ik een paar potjes (5 -6) achter elkaar een K/D van 3 of 4 heb dan ga ik ook nog omhoog. Heb nu ong 30.000 kills en 11.000 deaths.. dus onzin lijkt me

5. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik de 1e helft van mijn CoD4 bestaan een stuk minder goed was. Daarom.

En je killratio gaat niet elke 6 potjes met K/D 3-4 hebt t.o.v. 2.78. Tenzij je gamemodes speelt waar je 80 kills kan halen in een potje.

6. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ehm begrijp niet helemaal wat je bedoelt. maar ik ga dus wel omhoog na 3-4 potjes met een score van 30-8 ofzo

7. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Goed, dan zal ik je laten zien dat dat niet klopt.

30.000/11.000 = 2,7272

30.000 + 4 * 30 = 30.120
    11.000 + 4 * 8 = 11.032

30.120/11.032 = 2.7302

2.7302 - 2.7272 = 0,003 stijging na die 4 potjes.

Je stijgt elke 0,01. Dus je hebt meer dan 3 keer zoveel van dit soort potjes nodig. Ongeveer 12 keer 30-8 dus.

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    schrijf je kills & deaths op
    en schrijf ze na een maand weer op
    dan kun je het zelf uitrekenen :+

9. Vriendloos

Vriendloos Guest

Maargoed, 30/8 is een 3,75 k/d, en wil je omhoog moet het denk ik toch wel wat hoger zijn. Zoals een 5.0/6.0 k/d gaat het wel wat harder, aangezien 3,75 opzich niet veel meer verschild van 2,75

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    \o/

11. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    enig idee wanneer die dan ongeveer te downloaden is?!?!Werd wel eens tijd, word schijtziek van dat host ended game:mad:

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    yes update!!! :p ergens een lijst met wat het gaat inhouden?

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan 10 - 14 dagen duren... Aangezien het nieuws van gisteren is, kan het nog wel even duren.. Ook doen ze nog steeds niets aan het clan tag probleem, niemand van IW reageert ook op mijn mails...

New Kill Cams
    We’ve added new Kill Cams for everything. So now those “WTF!” grenades that seemingly come from no where, you can see that a guy threw it over the house, it hit a tree branch, bounced off a rock, into a tiny window, where you happened to be pointing out of, and say…… whoa. Follow behind RPGs and M203’s kill cams, claymores, Airstrikes where you can follow the bomb from the plane until it hits you.

Host Migration:

Now you won’t have to be dropped back by yourself when a host leaves. Instead, everyone will stay together, a new host will be assigned, and the game will auto-start back up. Keeping everyone together, no more re-inviting, re-joining games because some host leaves. This has been a tall order and something that we’ve put a lot of work into which has allowed us to really optimize online play all around not just specifically with Host migration.

Improved Sniper / ACOG Accuracy:

Sniper and ACOG scopes have been tweaked and are really improved. I use to not snipe at all (mainly because I’m a horrible sniper), but now it’s so much more fluid and natural, while still having the same difficulty to use, it has no more “WTF I know I hit that guy!” moments.

Upgraded Spectator Cam:

Now when you’re in spectator mode you can follow them in 3rd person, switch to their first person view, or rotate the camera in a full 360 degrees around whoever you’re watching.

Quick Mute Option

Users will now be able to quick mute players on the fly by pulling up the scoreboard in-game or via the lobby by simply going to their name and hitting the mute assigned button. As quickly as calling in and designating an airstike. So no longer getting killed while trying to make your way through the Xbox blades for the mute option so you can shut up the guy who always seems to find it funny to sing into his mic or cover up for his lack of skill by telling you how to play Domination his way.

Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  14. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Top, deze feature ga ik veel gebruiken. Dan kan ik eindelijk in 'rust' spelen en hoef ik die irritante koters niet meer te horen.

Hoe kom je eigenlijk aan die 'Prestiges' en wat kan je ermee?

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    level 55 worden, dan nog s 5000 xp halen en dan mag je "prestige mode" activeren. je hebt er niks aan, je krijgt alleen een ander icoontje voor je naam en je kan weer lekker alle challenges overnieuw doen

16. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klein vraagje...

Klopt het als je soms denkt te beginnen in een spel, dat je dan wordt ingedeeld in een spel wat al zowat is afgelopen :confused:

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat gebeurt wel s ja

18. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mkay thanks...

:'-(

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    gaan ze niks doen aan spawnprotection? dat is wel het enige wat me dik frustreerd
    en die airstrikes en heli's van mij mag dat wel 7kills ~ 10kills worden :x

20. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    man man wat is no fighting in the war room moeilijk.ik moet naar die deur lopen dat heel traag open gaat .en om een nieuwe checkpoint te krijgen moet ik nog 3min over hebben.Maar in die tunnels staan wel veel vijanden.Heel COD 2 op veteran was makkelijker dan dit

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina