Knights of the Old Republic 3 [Working title]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 13 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Informatie:

EA's Bioware werkt aan een nieuwe Knights of the old Republic. De populaire Xbox RPG gebasseerd op het Star Wars Universum. Dit keer zal men Next-Gen gaan en EA kennende zal deze dit keer niet alleen op de Xbox uitkomen en dus een Multi-Platform game gaan worden. Er is nog weinig bekend over Knights of the old Republic: Sith Lords. De Boxart is echter al wel vrij gegeven, dus de game zal al redelijk gevorderd zijn.

Uitgever: Electronic Arts
    Ontwikkelaar: Bioware
    Genre: RPG
    Release: TBA

Informatie:

.

XBW Gamepage:

.

Nieuws items:

.

Filmpjes:

.

2. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    euhm dit spel is al uit?!8)

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Dit is het 3e deel, die is nog niet uit toch. Hopelijk dat EA Bioware gewoon laat doen waar ze goed in zijn.

4. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    google maar es op knights of the old republic: sith lords

en dat plaatje wat die heeft bijgevoegd is ook van deel 2;)

5. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Vette shit, alle KotOR's heb ik helemaal kapot gespeeld en nu Mass Effect ook. Dit is dus goed nieuws :)

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7

Is het al 1 april?

WoohooO! Bijna GTA IV! :D:D:D 8)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  8. ThisisRobba

ThisisRobba ODX.comFC

Leuk Bevonden:
    0
    Nou hopelijk is het correct nieuws dan, lijkt me zekers leuk

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik dacht dat de volgende kotor die star wars MMO moest worden waar EA bioware voor opgekocht heeft. meende zoiets gelezen te hebben ten tijde van de overname

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Over tijd nog eens begonnen met deel 1 en wat is me dat een game. Was er gewoon weeral aan verslaafd en ook was ik weer helemaal in die wereld getrokken. Er zijn maar weinig games die dat kunnen doen bij een 2de playthrough (alhoewel het al jaren geleden was dat ik die voor de 1ste keer uitspeelde). Hopelijk wordt deze KotOR wel geen MMO :mad:, maar goed alles rondom deze game (inclusief de game zelf) is nog maar een gerucht.

Zal ik voor de duidelijkheid een "3" in de topic titel bij plaatsen? En Fardo, haal in de startpost dan ook weg dat de sub-titel "Sith Lords" is en dat de boxart al vrij gegeven is ;).

11. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    OMFG @ startpost

maar is zeker goed nieuws als het echt zo is (want het is tenslotte maar een gerucht)

12. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    oooooh, vet vet vet. vorige 2deels waren geweldig, speel die nu nog regelmatig op mijn pc.

hopelijk is deze nog beter.

13. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Die game heeft iets wat weinig andere hebben; sfeer. Heb hem laatst nog uitgespeeld en heb er echt ontzettend van genoten. :thumbs:

14. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Echt geweldige ga,e KotOR. Deel 2 iets minder, maar nog steeds geweldig:p. Heb er echt spijt van dat ik ze verkocht heb, want na Mass Effect (4 x uitgespeeld in 2 maanden:p) had ik er wel weer zin in om deze twee te spelen. Kan niet wachten tot deel 3, zal helaas nog wel even duren

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Staat al een hele tijd op IGN dat er geruchten waren. Overigens is het misschien handig hoe en waarom dit 'gerucht' de wereld in is geholpen en weer aan het licht komt.

Het is dus gebleken uit een analistenrapport van EA dat men hiermee bezig is. Daarnaast is er dus ook nog een MMO game, waarvan ze dachten dat dit eerst een Star Wars MMO gemaakt door Bioware zou worden. Dit is dus niet zo en het zijn twee onafhankelijke projecten waarvan Bioware niks te maken heeft met een eventuele Star Wars MMO. Wel heeft LucasArts eerder al gezegd met Bioware samen te werken aan een interactief entertainment product, wat nu dus KOTOR3 zou kunnen zijn.

Beetje vaag allemaal, maar het is wel heel toevallig dat het aansluit op iemands weblog (die van Surfer Girl). Hier staat alles nog eens omschreven: Xbox Only.

16. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is maar een gedachte: zou het kunnen dat het lijstje waar de informatie uit de startpost op is gebaseerd, niet gewoon een 'Xbox Original' game gaat worden?? Kijk maar eens in de lijst waarop deze informatie is gebaseerd. Ze zeggen niet 'KOTOR 3' maar gewoon 'KOTOR', terwijl ze wel spreken over "New MMO"...

17. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond dat vechten echt vreselijk. Het deed me denken aan pokemon en runescape met die achterlijke omstebeurt aanvalshit. Misschien zit ik er vreselijk naast, maar dit is mijn mening.

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Dacht dat hier al een topic over was? Eind Vorig jaar maakte Bioware toch bekend dat ze bezig waren met deel 3 of zie ik nu dingen?

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina