Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ja joh? Ik klapte 'm in 1 keer met alleen combo's. Was wel op Human tho.

2. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dark Miracle weet je of
    Of die Monters Faunts die je eten weer terugkomen?
    Mission 14

3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Alleen in de veertiende missie zul je er last van hebben. Zelf vond ik ze ook erg irritant, maar ben ze gelukkig niet meer tegengekomen.

4. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dat waren ze zeker ik kon die monsters om heen niet eens fatsoenlijk aanvallen ze spawnde de hele tijd om de 2sec ik ben blij dat ze er niet meer echt irritant en als je gegeten werd was het volgens mij Instant Death

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Gebruik blue rose op dichterbij hem te komen (als je beide schiet wordt je beide niet geraakt) en dan buster, als hij blocked doe je een zwaardaanval en dan probeer je weer buster. Je kan ook de easy way kiezen door op het hutje in het midden te staan en zodra Dante naar je toe springt je buster te gebruiken.

Alleen in missie 14 en als je word opgegeten dan kom je in een kamertje waar je tegen demons moet vechten totdat ze allemaal dood zijn.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Even een vraagje, wat is precies de relatie tussen Dante en Nero? Even in een spoilertagje antwoorden, lijkt me logisch. ;)

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Wordt niet duidelijk gemaakt in het spel :{

8. Sting

Sting Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt inderdaad niet duidelijk gemaakt maar ik vermoed zelf dat nero op de 1 of andere manier de krachten van vergil heeft gekregen nadat deze was verslagen. Tis maar een gokje though :)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, heb de game nu uitgespeeld, maar het is mij niet duidelijk wat de connectie tussen Dante en Nero is. Het mag duidelijk zijn dat deze connectie er wel is. Vaag....

10. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is idd niet echt een duidelijke relatie tussen de 2. In het begin kennen ze elkaar nog helemaal niet. Nero begint zich ook af te vragen wie Dante is. Als Nero later dat zwaard krijgt (ben ff de naam vergeten) wilt Dante dat van hem hebben (aangezien die van zijn broer was). maar ja, jij verslaat dante in duels en begint een beetje met hem samen te werken op het einde.

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    DMC5!!! \o/

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    voor vragen over hoe wapens en moves werken: kijk als je op start druk bij je vaardigheden. Voor een missie zie je ook de mogelijkheid videos te zien van de moves.

En over Dante zijn combo's:

Wissel zijn melee wapens af en probeer iedere move 1 keer te doen.

Meerdere vijanden tegelijk raken raised je meter snel. Als vijand op de grond ligt kun je met taunt ook je meter boosten,.

als je het nog niet weet, er zijn zat filmpjes op youtube van mensen die SSS rating halen.

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Er zal vast wel een DMC 5 kome ;). (zeker nu ze zoveel verhaal open laten)

14. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Heb em eindelijk ook :) Collectors edition.. wat een top game zeg!

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    *Devil May Cry 4 takes place after the original Devil May Cry making it the first direct "sequel" to the first game (DMC1). The OFFICIAL timeline of the series is deemed by Capcom to be following:

DMC3 --> DMC1 --> DMC4 --> DMC2

Wat een rare volgorde van games.... :9

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een vraagje.

heb nu aantal screens, filmpjes en reviews gezien/gelezen van DMC4 en ik moet zeggen, het heeft mn intresse wel gewekt.
    Alleen; ik heb DMC 1t/m 3 nooit gespeeld. is het wel handig als ik deel 4 ga kopen nu, of ga ik dan geen ene reet van het verhaal begrijpen?

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Neehoor verhaal waar het omgaat word netjes uitgelegd in filmpjes etc. Dus je hoeft ze niet tespelen!

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat kan inderdaad niet anders. Ik vind het niet erg! Vind het echt een fantastische serie!! Heb deel 4 gisteren uitgespeeld en kijk nu al uit naar deel 5. :) Hoop dat ze de relatie Nero - Dante wat meer uitwerken in deel 5. Dat is eigenlijk het enige minpunt aan deel 4, deze relatie word niet voldoende uitgewerkt, maar verder is de game echt ronduit fantastisch.

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik zal mischien de enige zijn maar speel in de volgende dmc toch weer liever met dante.
    Devil arm is vet maar ik doe liever de vette combo,s van Dante.

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind beide wel wat hebben, ik merk dat ik met Dante toch vaak terugval op dezelfde moves en met Nero kan je veel meer met vijanden spelen. Ik gebruik de Styles van Dante ook nauwelijk, zit meestal op swordmaster en tegen die vliegende zwaarden gebruik ik gunslinger met ebon en ivory.

Het Exceed systeem van Nero is zeer goed bedacht en uitgevoerd vind ik! De manier waarop je vette Buster moves kan uithalen op de bosses is een goede toevoeging. Hoop dat zowel Nero als Dante weer in DMC5 komen.

Laatst bewerkt: 13 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina