1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Machinima, Game Capture & Game Montages

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    [yt]UYQ3REvA09A[/yt]
    Mijn nieuwste montage van Gears of War. Dit is hele goede kwaliteit maar door youtube is het geluid en de beeldkwaliteit wel iets achteruit gegaan.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2008
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Waarom zet je ze niet op gametrailers? Dan heb je nauwelijks verlies en kan je ook grotere bestanden uploaden
     
  3. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Weet iemand of er ook capture cards bestaan die een ingebouwde harde schijf hebben, of iets waarmee je een externe harde schijf kan aansluiten.

    Mijn Xbox staat namelijk ver weg van mijn computer, maar ik wil graag ook allemaal zooi opnemen en dus vraag ik me af of ik dat kan.

    Iemand suggesties? :) Alvast bedankt in ieder geval.
     
  4. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet bijna zeker dat je geen capture cards heb met een ingebouwde hardeschijf, of iets waar je een externe harde schijf mee kan aansluiten. Je heb uiteindelijk toch een computer nodig om het te editen. Maar als je Halo 3 montage wilt maken kan je mooie acties ook in je fileshare zetten en dan je xbox bij je computer zetten om de beelden op te nemen via de fileshare als je een capture card heb!:)
     
  5. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik ben een beetje nieuw met al deze dingen, maar het lijkt me zeker vet om een capture card te hebben... En dan zoek ik in principe een externe capture card.

    Ik heb alleen een aantal vragen,,.. Hoe werkt het nou met de kabels want je stopt de capture card in de usb van je pc... Maar wat doe je dan met de rest van de kabels??

    Ik heb trouwens een 22'' pc monitor, is het waar dat het dan sowieso niet kan als je gamet op je computerbeeldscherm want dat had ik eens gehoord..

    Alvast bedankt:thumbs:
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    @timbo-23 - Staat uitgebreid uitgelegd in de startpost ;)

    Ik heb gister weer gespeeld met mijn Oldskool NL clubje, dus ik ga vanavond weer eens een montage maken :)
     
  7. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mijn studie hebben ik en een vriend deze Team fortress 2 machinima gemaakt. Tot nog toe erg goede reacties gehad. Zelfs flink wat mensen die in de comments op youtube toegeven dat ze een potje hebben zitten huilen bij het eind, vond ik toch wel apart om te lezen. :)

    [yt]GLc3HBzfG2k[/yt]

    Edit: Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit topic meer in de Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle zou verwachten. Misschien een idee om hem daarheen te verplaatsen? Wat heeft dit met Xbox 360 hardware te maken? Vooral ook omdat dit niet alleen een topic over 360 machinima is? Of zie ik dat verkeerd?
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  8. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    Mijn vraag: Hoe kun je met een VGA Kabel, alsnog opnemen ? ben namelijk van plan een Externe Capture Card te kopen, maar 'first i want to get my facts straight'

    Groetenn
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Met een vga kabel kan je niet extern opnemen ... tenzij jouw capture card een vga in heeft (maar dat lijkt me sterk)
     
  10. Spitsy

    Spitsy race+drift team XFNL

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    of je moet een kabel hebben met composiet en vga dan kan het waarschijnlijk wel he
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    ook dat lijkt me sterk;) deze capture kaarten kosten +/- 1500 euro
     
  12. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    en dat heb je waar vandaan ?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    google HD capture kaarten, tweakers etc
     
  14. Spitsy

    Spitsy race+drift team XFNL

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je zo vinden ja lijkt me wle vette qualiteit:thumbs:
     
  15. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    Ik game op een PC Scherm, dus met VGA uit/ingangen hoe dat ook heet.. ik zoek een capture card die extern is en waarmee je dus kan opnemen op een pc scherm.. ik heb er max. 200 euro voor beschikbaar.. want hoger wil ik niet gaan. Ik hoop dat iemand me kan helpen.. danke
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Die zijn er niet .. het beste is om te capturen zoals in de startpost beschreven, maar dan moet je scherm wel een component ingang hebben
     
  17. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    OMG, Wat is dat nou weer voor iets.. zijn die er niet eens :p
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Via google(!) deze thread gevonden:) hahaha.

    Ik maak ook wel eens filmpjes. Vroeger via capture maar op 360 via, niet lachen, gewoon het scherm filmen ... werkt alleen bij games met REPLAY en is soms lastig om beeld goed te krijgen maar resultaat voor GT en YT is ok, bv ... http://www.gametrailers.com/player/usermovies/91289.html

    MAAR nu probeer ik 360 te video cappen maar dan heb ik een groot probleem. Ik moet (bv bij PES2008) op 60Hz gaan maar dan krijg ik alleen zwart-wit beeld (bij 50Hz is ie kleur maar dan werkt PES2008 niet). Ik google en zie dat anderen ditzelfde probleem hebben.

    HOE kan ik nu 60Hz capturen??? Zo'n Dazzle-USB bv, dat werkt toch niet?

    Anders gevraagd ... WELKE (usb) capture card moet ik hebben om 60Hz games te cappen?

    Meer video's (o.a. 360): http://maxqubit.gametrailers.com/gamepad/index.php?action=fanmovs en http://www.youtube.com/profile_videos?user=maxqubit

    Cheers,
    Max Qubit
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Dazzle USB kan volgens mij wel 60 Hz cappen (de enige volgens mij)
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139

    fk beste machinima die ik ooit heb gezien\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina