kleine verandering teams zijn nu bij uL uL I SadiStiK uL I FlexXx uL I Outlaw uL I Illusion whitney - verandert mischien naam met uL er voor ik geef het door als het gebeur t
jullie gaan erin voor het iop team aangezien die gestopt zijn. hier staan de nieuwe poules En let op er zijn kleine veranderingen http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=109174
aoD.Army of Darkness Silver word aangepast ivm mensen die gekicked zijn. aoD xHiTRiCe aoD xXcero aoD xRaMpaGe morgen vul ik er nog 2 in zodat ze kunnen beginnen.. aoD Gold aoD xMiiNoSha aoD xSupreMe aoD xUnDeFeaTeD aoD TaPioNz NbK I PreCiSioN
even de geupdate lijst van contactpersonen aangezien iop gestopt en gaming skillz erbij gekomen is. Humanity's Last Hope : HLH ZeR0SaN ul Unstopable legends : uL I SadiStiK, uL I FlexXx Dutch mother fuckers : Dmf Bullzz3ye, Dmf Precision Loyalty Gaming : LG I J a M Zz aoD.Army of DarkneSs | Gold : aoD xMiiNoSha Rs I Realistiq Skillz : eC I ZlaTaN SWG | Shockwave Gaming (1) : SWG Blacklisted, SWG Sithlord SWG | ShockwaveGaming (2) : SWG Darklocust, SWG Deathling Team HIGH : HIGH When I Die Gaming Skills : gS I BowSkillZ aoD.ArMy oF DaRkNeSz | SilveR : aoD xRaMpaGe Quality Gaming, Reason Gaming : qG AriDiTy EnVy our Skills : EnVy X c e L L EaZy does it : EaZy xCritical GoHt I Give Others Hope Too (1) : HLH Delta en er wordt nog naar gevraagd dus geef ik even de link naar de poules: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=109174
Lief van je Joery . Hij heeft mij namelijk uit zn vriendenlijst gekickt, dus het respect van mij voor hem is wat aan de lage kant op dit moment. We hebben probeert om tegen Dmf en/of gS te spelen gisteraaf. Was niet gelukt. Ik ga ervan uit dat dat deze week nog gebeurd. xxx Uit veldhoven...
het uL team is nu : uL I FlexXx (contact) uL I BLaCkOuT uL I Perf3cTioN Whitneyy en als reserve : uL I SadiStiK uL I OutLaw
Ey, Wanneer kunnen jullie spelen voor het toernooi dan tegen ons? Want wij vragen de hele tijd aan HLH Team unique ofzo ( Wat eerst qC II was ). Maar ze reageren niet! Dus we gaan wel eerst tegen jullie! Noem ff een dag dan kan ik mijn leden online krijgen op die dag!
EaZy xBigSmoKe graag op het rooster bij aoD... Hij speelt met ons mee voor dit toernooi wegens de vakantie van UnDeFeaTeD en het weinig online zijn van TapiionZ...
Ik geef het op ik ga stoppen achter iedereen ze reet aan telopen voor een match ik ga niks meer vragen. Ik vind dat de leiding hier maar een tijd moet gaan opleggen. dmf zegt wel we kunnen maar ze komen dan niet of zitten op cod4... gs reageert gewoon niet. eazy weet ik veel bestaan ze nog wel ? Hier sprak HLH ZeR0SaN
Zoiets hoorde ik ook al, ik zorg wel dat het even nagecheckt word zodat jullie dan dien win krijgen, dus darklocust wannneer je hier dus dit leest ga je gang jongen.
als het nog te redden valt maar dan moet ie wel zijn best gaan doen. aod vs swg 2 win voor aod, dacht 3-1. maar weeet niet zeker