Heb ik wel een verklaring voor: Wanneer je met een lightsaber een arm afhakt, schroeit de huid direct dicht, kijk maar naar de films, daar worden ook verscheidene armen en benen afgehakt en daar zie je ook geen bloed
Misschien, maar het klinkt ook wel een beetje logisch, dat van dat de lightsaber de wond meteen dichtschroeit
'tis ook zo in de film dacht ik. die ene met lang haar word toch aan het einde van deel 2 zijn hand eraf geslagen? en je ziet geen bloed, maar gewoon een verschroeid smeulend stompje (klinkt lekker )
Ik blijf erbij dat het er echt vet uitziet, maar het is allemaal al gedaan. Het is zo hetzelfde als die Jedi Knight games als ik het zo zie.
Dit ziet er zo verschrikkelijk goed uit, ik kan niet wachten om het te spelen. Ik hoop wel dat er een lightsaber customization optie inzit zodat je bijvoorbeeld een dual bladed lightsaber kan kiezen. Het level systeem doet me een beetje denken aan die van Mass Effect. Dit wordt echt smullen voor de Star Wars fan, in de trailers zie je locaties van Kashyyyk tot Felucia en de Mos Eisley Cantina. Dat wordt nog eens een keer alle Star Wars films kijken .
was hier eigelijk al een release date voor? moet zeggen dat die filmpjes en screens mn inner jedi wakker maken
Ziet er erg tof uit dit. Lijkt me echt weer zo'n game waar je lekker mee gaat leven . Het doet me ook een beetje denken aan Mass Effect (some how). Ik geef nooit zo veel om de verhaallijn, maar soms kan ik dat wel waarderen. Ik ben benieuwd!
Maar Jedi Knight was toch een succesvolle serie? Volgens mij waren dat toch geprezen Star Wars games. Alleen nu beidt Next Gen de mogelijkheden om de Force en die hele wereld écht tot leven te brengen. Dat telt ook bij de hele beleving. Misschien lijkt de gameplay en het genre wel op oudere games, ik denk dat de beleving dat wel compenseert.