Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    als je bereid bent geld neer te leggen kan je beter een arcade stick kopen. stuk goedkoper dan een console. Plus fighters speel e gewoon met een stick. STicks > pads.

Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Cell zit er sowieso in. Er zijn al scans waar Gohan als SS2 te zien is en Cell bevecht. Dit zegt meer dan genoeg.

Boo zit er hoogstwaarschijnlijk niet in. Zelfde als Budokai 1 destijds. Ik denk dat ze met Boo ook iets nieuws willen proberen; bij elke aanval vervormt zijn lijf; het deukt in; het rekt uit etc. etc. En sinds dit "next-gen" is heeft Dimps de mogelijkheid om zulke kleinigheidjes toe te voegen aan speciale characters. Boo kan bijv. ook de helft van zijn lichaam er af geblazen krijgen, en dan simpelweg zijn "regeneration ability" gebruiken. Dit zou ik persoonlijk geweldig vinden...Word dus wachten op deeltje 2 denk ik.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Dat zou wel netjes zijn! Zou Piccolo ook dan voor zorgen dat hij een nieuw arm kan aanmaken als die er af is!

Had net heel even Budokai 1 gespeeld op de PS2. Echt, ik heb zo'n zin in deze game! :thumbs:

4. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Cell zit gewoon in Burst Limit.
    ik heb een lijst van de bevestigde characters die erin zitten :
    Goku
    Gohan
    Vegeta
    Trunks
    Nappa
    Captain Ginyu
    Raditz
    Frieza
    Krillin
    Tien
    Yamcha
    Nail
    Piccolo
    Cell
    Android 16
    Android 17
    Android 18
    Jeice
    Burter
    Recoome
    Guldo
    Saibaman .
    Hoop dat er nog meer komen

Bron : http://en.wikipedia.org/wiki/Dragonball_Z_Burst_Limit

5. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En die "samen gaan/fusion" characters (weet de officiele naam niet :9) zoals Gotenks en Gogetta zitten die erin?

Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  6. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Fusion characters ? Lijkt me niet, als het spel maar tot de Cell Saga gaat dan zowiezo niet.

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.861

Ik hoop trouwens wel dat je de HUD kan weghalen, dus al die dingen op je scherm.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wow die beelden zijn superscherp! Is er al iets bekend of ze wel wat doen met het verhaal?

edit: wat is je bron trouwens?

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.861
    Screens komen van Xboxonly. ;)

10. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    shit die screens zijn vet!!!! die moet ik echt hebben op de PS3, heb alle Budokai's op de PS2 dus deze kan er ook wel bij:D

11. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    mooi mooi..

maar ik ga echt mensen vermoorden als dit maar tot de frieza afleveringen gaat..:mad:

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Frieza krijgt trouwens wel alle klappen op de screens :+

13. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    nee die kleine kale ook..

14. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Kuririn, a.k.a. Krillin. Ja, die is samen met Vegeta altijd de lul geweest in de serie.

En de beelden zijn inderdaad prachtig scherp en helder. De achtergronden zijn een beetje twijfelachtig tho. Ik hoop echt dat er snel een demo van beschikbaar komt. Die Jappen krijgen ze ook altijd...

15. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Vet, Frieza is... errr... hoe noem je dat nou? Naja, in het gevecht veranderd, dat zie je onder andere ook aan het plaatje rechtsboven.

16. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ja? maar das ook in de serie..

@mm90, ik vind de achtergrond juist heel mooi

17. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoeveel unieke knoppen (dus geen combinaties) het spel heeft? 3 zoals Virtua Fighter en DOA of 6 zoals Street Fighter of iets anders nog?

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wow, ziet er echt gruwelijk uit. Ook net weer een paar Manga's gehaald van DBZ blijft 1 van de spectaculairste verhalen ooit.

19. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk het volgende:

Driehoekje: Trap
    Vierkantje: Stoot
    Rondje: Ki schot
    Kruisje: Guard
    R1: Grab/Transformatie

L1/L2 R1/R2: waarschijnlijk net zoals in Budokai 3 combinaties van driehoekje + vierkantje.

Klinkt als niks bijzonders, maar zodra je de geavanceerde juggle's en combo's onder de knie krijgt, zul je zien dat sites en gamemagazines nooit weten waar ze over praten. Altijd hoorde je dat Budokai 3 onder deed aan DOA, of Tekken. Maar niks is minder waar. Ik weet zeker dat geen 1 reviewer van dat trupke ooit een juggle van 15+ hits heeft gemaakt.

20. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm 5 unieke knoppen, das nogal onconventioneel.

maarja budokai, ik moet eerlijk zeggen dat ik van competieve sf/vf/tekken etc gamers nooit echt goede dingen heb gehoord over dbz spellen. ik hoor vaak dat ze leuk zijn voor casual play, maar dat het geen spellen zijn voor serieuse tourneys enzo. ik zelf heb ze nooit gespeeld maar dit is de algemene mening die ik hoor om mij heen.

maar het feit dat executie moeilijk is zegt eerlijk waar niks over de waarde van een spel op tourney niveau. fighting agmes draaien minder om het worstelen met je stick/pad dan om strategie en mindgames. Wat een fighter in mijn ogen goed maakt is een diep, goed uitgedacht systeem met gebalanceerde characters met minimale tierverschillen.

Laatst bewerkt: 14 feb 2008

Deel Deze Pagina