ik ben paar weken geleden geswitched naar de manga. de anime loopt iets van 80 of 90 chapters achter.
zelfs dan nog 90 chapters / 2 = 45 anime afleveringen = 45 weken = 45 chapters / 2 = 22,5 anime afleveringen = 22,5 weken = 22,5 chapters / 2 = 11,25 anime afleveringen = 11,25 weken = 11,25 chapters = etc.etc. Kortom, das nog minimaal 90 weken, das bijna 2 jaar. Bovendien is de anime nu zo traag... de laatste aflevering; Spoiler het leek wel een talkshow, er gebeurde %#@ niks, behalve die 'set-up' van kabuto maar dat stelde ook niks voor. Kortom, ze mogen van mij wel wat tempo maken aangezien het toch nog lang genoeg duurt voor ze de manga inhalen. Zelfs met 4 chapters per aflevering zijn ze nog goed meer dan een jaar bezig.
Wat ik tijden geleden na ep 1 zei, altijd leuk om af en toe terug te blikken. Vroeger, toen ik nog optimistisch over het tempo van de serie was. Aber die eerste 10 min van ep 1 zullen dus denk ik in ep 49 oid pas weer verder gaan. Ep 46 hebben we net gehad en ze zijn nog wel een paar eps bezig met bomen springen die kant op, over Sai praten, flashbacks hebben en door die gangen van Oro's hideout rennen. 46 vond ik trouwens best een goede aflevering. Spoiler We krijgen Sasuke weer eens te 'zien' in de schaduw en horen hem ook praten.
Spoiler Sasuke!!!!!!!!!!!! Nu begint het er weer is op te lijken. Na 130 episodes eindelijk weer mijn favo char terug in de serie. Nu nog een beetje goede actie en dit is weer een top serie. En ja, tempo ligt nog wel laag. Come on, zo emo worden over een plaatjes boek voor 10 minuten is nou ook weer niet nodig.
Heel Shippuuden bij gekeken (was gestopt voor die dubbelle episode) en moet zeggen dat ik het niet slecht vond. Af en toe wat gerekt maar vond de actie wel zeer vet. Nu zijn het een paar mindere episodes, maar ook in de manga was stuk wat minder en traag. Denk dat we binnen een episode of 2-3 de eerste minuten van Shippuuden terug te zien krijgen \o/.
Geweldige serie, voorheen was ik nooit into anime, maar sinds ik Naruto voor mijn 360 kocht en dus ook de anime ging kijken denk ik dat daar wel eens verandering in kan komen. Zonder spoilers, Episode 19, het eind is superrrrrrrrrrrrr, gaf me echt kippevel bij sommige stukken.
Kan je rustig spoileren. We zitten al bij Shippuuden dus duurd nog wel eer je daar bent Soms doe ik nog wel eens ene Naruto marathon. Meerdere eps in 1 stuk kijken is veel leuker.
Nou vooral het stuk van Zabuza en Naruto. Dat Naruto echt door het lint gaat en Zabuza vraagt of ie echt niks geeft om Haku...en dat je gewoon na een tijdje ziet dat Zabuza wel degelijk een man met gevoel is en ook gewoon jankt. I know...dit heb ik al in die andere anime thread gezet,maar ik had deze thread nog niet gezien. Maar dat stukje vond ik echt heel powerful. Zoals zoveel stukjes.
hehe, and you just got started. \o/ Maar serieus, ik denk dat je niet ontevreden zult zijn met want je later nog te zien krijgt (iig tot 135).
ik kan me nog herrineren dat ik dat stuk ook echt heftig vond, dit brengt oude herrineringen naar boven
en wat je ook doet....stoppen na 135!! Echt sla die fillers over, doet alleen maar afbreuk aan de serie. Weer 2 eps voor shippuuden beginnen
Tja maar weet je wat is...dan moet ik zo ineens midden in de serie stoppen en met Shipuuden verder gaan....mis ik danniet allerlei dingen?
Zie dan ook nog het einde van episode 220 en dan ga je het begin van Shippuuden wel zeker goed begrijpen (alhoewel op het einde van episode 135 al sprake is van het einde van 220).
Na 135 houdt het verhaal op. Het zit namelijk zo: in japan werd er (bijna) elke week uitgezonden, maar dit werd pas uitgezonden nadat onze man Masashi Kishimoto de manga had getekend en uitgegeven. De serie is zoals vele anime, hier namelijk naar gemaakt. Rond 120 begon de anime echter bij te lopen met de manga (de manga was al bezig voor de anime), dus zou het lastig worden om elke wee het verhaal te vervolgen als Kishimoto als een gek zou moeten tekenen etc. Wat er dus nu gedaan is is dat er zogenaamde fillers na 135 zijn ingelast. Een tweede reden hiervoor is dat Kishimoto het verhaal een volwassenere "twist" wou geven, in de vorm van Naruto Shippuuden, hiervoor moest natuurlijk wel een bijpassend verhaal bij wat deze sfeer zou neerzetten. De fillers zijn wel dus afleveringen van Naruto, maar ze komen niet in de manga voor (weet niet zeker meer of Kishimoto deze verhalen wel bedacht heeft), maar het zijn dus losse "entertainment" stukjes om de manga tekenaar meer tijd te geven om zijn verhaal te ontwikkelen. Hoop dat dit het duidelijk maakt