Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je ook kan doen is de neck even openmaken, en het connetor plaatje verzetten.

    Het probleem is namelijk dat de connectors niet goed contact maken met dat plaatje. Een minder slappe elastiek kan ook veel oplossen, je moet er gewoon voor zorgen dat er geen speling meer zitten tussen de contactpunten.

    Als je een nieuwe gitaar wilt moet je 1: Heel lang wachten, en 2: De kans is behoorlijk groot dat de volgende gitaar exact hetzelfde probleem heeft. Dan is een simpel post stiekje erachter toch wel de minst vervelende optie.

    Ik heb hem zelf opengemaakt, en uiteindelijk besloten het contactplaatje niet te verzetten, grote kans dat ik dat plaatje kapot maak. Ik heb wel de fret buttons eruit gehaald, en wat bijgeschaaft. Enkele knoppen gingen veel stroever dan anderen, of waren op bepaalde plekken (hoekjes) amper in te drukken.

    Maar als ik je post zo lees, met elastiek doet ie het wel, alleen als je hem eraf haalt niet meer? Of doet hij het bij beide niet. Het elastiek zorgt er niet voor dat je probleem na een tijd is opgelost, het zorgt er gewoon voor dat de neck nu wel op zijn plaats blijft zitten. Lijkt me dat iedereen dat toch doorheeft.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2008
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hebben jullie ook dat als je op hyperspeed speelt dat het beter gaat?
     
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja bij bijna alle nummers speel ik op Hyperspeed 2 en sommige 3. De noten zitten dan verder uit elkaar en dat maakt het voor mij overzichtelijker. Raining Blood heb ik 5* op Expert gehaald met hyperspeed 4 (!). toen ik dat deed zag ik pas precies wat ik moest doen in die solo :p
     
  4. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    So, na een periode geen Guitar Hero toch maar weer opgepakt. Kon er niet tefen dat Hard niet wou lukken. Maar nu mijn broertje beter is dan mij (4e op Medium volgens GuitarHero.com) toch maar weer begonnen. Ben vandaag eindelijk voorbij KoC en zo gekomen, allemaal in 1x gehaald. Toen One geprobeerd en ook in 1x gehaald. Wel allemaal 3 sterren, maar hoger :) komt nog wel
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Vandaag GH3 opgepikt bij de lokale gameshop, wat een cool spel :D Dit is mijn eerste GH dus het is wel even aanpoten maar het went best wel snel.

    En voor de mensen met kapotte gitaren, waarom gaan jullie niet gewoon terug naar de winkel? Dan krijg je zo een nieuwe (kan enige tijd overheen gaan voordat je hem krijgt). Werk bij een gamewinkel en hij ons zijn er al diversen ingeleverd.
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is gaan ze allemaal 'stuk'. Het is gewoon een constructie fout, en dat is bij iedere gitaar zo.
     
  7. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is hyperspeed?

    En wat gaat er dan bij jullie stuk? Moet ik voorzorgsmaatregelen treffen of ergens mee uitkijken?
     
  8. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ging goed vanaaf bij mij: eerst offline Miss Murder 83 procent gehaald op expert wat mij eerst nooit lukte, maar nu in 1 keer, gelijk erna in 1 keer Lay Down expert gehaald, 78 procent.

    Toen online: Sliden van de knopen ging opeens enorm goed, voorbeeld cities on flames and rock n' roll(hard) waar ik vaak enorm veel foutjes in maak, ging nu zowat perfect, evenals slash stuk...
     
  9. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk!
    Dat klote slayer nummer op Hard gehaald... Ik snap echt helemaal niks van dat Mosh gedeelte...
    Maar goed, het zal wel aan mij liggen...
    90% van de nummers op Expert met 5 Sterren gehaald, maar op Hard een Slayer nummer doen lukt me niet...
    Naja... Anyway ik moet ook One nog....

    Edit
    Nou van die Solo van One snap ik dus ook geen kont, ik snap dat niet, dat hammer on en pull off werkt niet zo soepel bij mij... Bij practice mode, haal ik op slow zelfs een lagere score dan op normale snelheid... Tips iemand?
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  10. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf eigenlijk altijd doorstrummen...tip...
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik wilde net al gefrustreerd dit gaan posten:
    Vervloekt! Alweer net niet 200K @ Cult of Personality gehaald :mad:
    [​IMG]
    (zoek de verschillen met deze post: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2696016&postcount=600 :+)

    Maar toen... :eek:
    [​IMG]

    [​IMG]
    Ik weet 100% zeker dat ik eigenlijk ook gemakkelijk 100% had kunnen halen.
    Maar werd een beetje nerveus 8)

    Wat dus resulteert in:

    [​IMG]
    Who Needs the Power
    200k on Cult of Personality without Star Power 15 G

    \o/

    (Excuses voor de 2 te kleine plaatjes. ik had niet door dat de instellingen op mijn GSM verkeerd stonden)
     
  12. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Waarom post iedereen foto's. -_- We geloven je wel hoor. :9
     
  14. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja echt xO

    Als het nu écht moeilijk was :p
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is gewoon een tik van mij. ;)
    Als het je irriteert zal ik het niet meer doen :b:
    Voor jou, Bassiej, Pepzi en Dribble is het niet moeilijk.
    Voor de normale sterveling toch wel. :+

    mja...Ik ben er iig trotsch op :cool:
     
  16. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Weet ik, hij kan ook best lastig zijn. Die fotos zijn wel geinig. Wel jammer dat alle leuke dingen die ik kon halen al gehaald zijn dus erg leuke fotos kan ik toch niet maken. En me xplorer is naar de klote en mijn les paul was al naar de klote dus daarom heb ik geen gitaar meer :mad:
     
  17. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Anybody? :+
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als je hyperspeed aanzet komen de noten sneller op je af.

    Zonder hyperspeed:

    [yt]FETgOFE4d40[/yt]

    Met Hyperspeed (3 ):
    [yt]ULFkLNLgdSE[/yt]

    En je andere vraag: Bij mij gaat *nog* niks stuk. \o/
     
  19. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij deed de gitaar het even niet toen ik de hals eruit haalde en er later weer indeed. Misschien is het best dat je de gitaar in elkaar laat zitten.
     
  20. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Net GH3 uitgespeeld op Easy, begin nu op Medium. Best wel wennen met een noot extra.
    Ja weet et ben nog een beginner :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina