online veel leuker en 'sneller' Ja je moet het allebij geprobeert hebben, dan begrijp je het pas. Maar ik geef je 1 tip: koop echt cod4 en niet halo 3. ik heb ze allebij en nadat ik cod4 heb gekocht heb ik halo er geen een keer meer ingedaan. hij kan niet aan cod4 tippen!
wat schiet die standaard sniper ongelofelijk raar aim je op iemand die stilligt...schiet je 3x op hem ... 3x mis
Dan weet ik zeker dat je pas net begonnen bent, en dat het is dus aan jou ligt, er is namelijk niks mis met die sniper.
nee dat kan niet. maar je kunt wel zien op welk level een mede/tegen stander zit. En over het algemeen ligt het niveau van cod4 erg laag, dus wees niet bang. Je kan vast wel meekomen
level 30 heb je zo fokking weinig punten per level nodig. bij 35 a 40 wordt het wat heftiger 2500 punten voor een level. Heb btw nu 1 dag en 22 uur gespeeld. En zit nu ook al weer op Prestige 2 level 39 dus jah dat gaat best snel, en ook ik speel weinig/net begonnen
nou zal net wel lag hebben gehad ofzo nu zelfde level weer met sniper en ik had 27-4 beste potje ooit
Nou het ligt wel aan de sniper. De accuracy van de snipers in het spel is gewoon brak. Dat zegt IW zelf namelijk ook en in die nieuwe patch wordt dat verbeterd. http://www.infinityward.com/community/forum/index.php?topic=16374.0
mooi zo... al zo vaak gehad dat je iemand die stilstaat recht in de snufferd schiet, en dat er niks gebeurd... goed dat dit inderdaad wordt gefixed.
Ja idd, had er gister ook weer last van. hij lag op de grond, dus ik kon em alleen in zijn hoofd raken.. moet ik 4 keer schieten ofzo en toen ik em eindelijk had, was het niet eens een headshot
Ik kan ook niet snipen, en ik heb al aardig wat potjes achter de rug. Ookal staat hij stil, je raakt hem gewoon niet.
precies snipers zijn verrot, behalve de barret die is wel chill.. maar zelfs met die heb k nog 1 op de 10 keer ongeveer dat hij hem gewoon niet raakt.Terwijl ik hem vol voor zn bakkes schiet
Nog meer nieuws.. Waarom wordt al deze patch informatie eigenlijk geen voorpagina-nieuws? CoD 4 is momenteel één van de meest gespeelde games...