Nee de befaamde JanLan zun 5e editie Invite only Ik neem aan dat ik alleen mijn xdoosje mee moet nemen en een h3 cd ik kan ook h2 en h1 meenemen en Towel neemt volgens mij toch al GH3 mee? Towel + Lars wij moeten ff regelen dat we saampjes met de trein gaan
Oe dan kom k ook wel als je het in Helmond doet Met Untitled xD Maar was die Bitlan door jou georganiseerd? mijn neef vroeg toendertijds of k meeging maar had geen tijd.
Als er een mix social-LAN van Halo3/CoD en misschien GoW ofzo word gehouden dan kun je makkelijk 50 man bij elkaar krijgen. Individueel zijn de community's te klein denk ik.
Neen,een paar goeie kennissen van me,ik heb wel gezorgd voor plusminus 30 xboxers,aangezien er vool veel pc gespeeld werd. Allemaal oude halo 1/2 spelers ,die toendertijd zeer zeker geen n00b waren. Bijv: Heaten,Rundown,RedIce,Daica,Blizaga,Jazzypimp enzenz. Good oll'days
Red Alert werd er toen toch ook veel gespeeld fnie ? Was er een broodjesleverancier of bakker die da organiseerde?
Noobs noobs noobs noobs, Daice was slecht maar nu zelfs zoooo slecht dat hij tegen mino en mij geen enkele kill kon maken! http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=314789708&player=EnVy aLeg3nd \o/ En wanneer vertrekke we dan eigenlijk? op zaterdag nietwaar? dan moet ik geld dokke voor de trein
Allemaal bekende ook voor mij uit de h1 tijd. RedIce was altijd een goeie geweest, ken alleen jazzypimp niet.
Was ook meer halo2 player meen ik hoor. Jan vanaf hoelaat begint die lan bij je eigenlijk? Ik moet normaal gesproken gewoon werken die ochtend, dus even kijken hoe ik dat ga plannen of misschien dat ik wel gewoon vrij neem
maakt mij niks uit, ik heb vrij gevraagt dus val maar binnen wanneer je wilt, maar ik denk dat het beste 1/2 uur is (dan verwacht ik iedereen wel ongeveer)