Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dankjewel

Ik heb er 1x eerder besteld, toen duurde het precies 10 dagen (het scheelt je dus ongeveer een week, maar dat kost dan ook extra)

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Pfff heb ik een maand gewacht met MX vs ATV: Untamed bestellen, omdat ik mijn geld voor de wintersportvakantie wilde sparen, wil ik hem nu bestellen, is hij out of stock :+8) Zul je zien dat het weer een maand duurt.

3. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo zou alleen een mod na moeten denken over wat die post. Hij is ook gewoon een mens hoor net als jou. Dus iedereen op een forum moet nadenken over wat die hier neerzet.

4. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    SALE bij PA.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Oh? Niets van gemerkt anders. Ik zie het niet op de site en ik heb geen mailtje gekregen.

Maar goed. MX vs ATV: Untamed is weer in stock! Dus die ga ik mooi zo bestellen, met een zakje snoepjes van 1 dollar erbij en een kortingscoupon van 10 dollar erbij. 30 euro is toch een mooie prijs.

Edit: Ik krijg net een mailtje over die sale.

Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  6. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    iemand een code voor mij van bij besteding van 50 dollar?

alvast bedankt!:thumbs:

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik weet niet of dat nog is, dat moet je even kijken (ik denk het wel), maar als je je aanmeldt bij strikebang.com (forum) en je doet 5 posts dan krijg je na 2 of 3 dagen een mailtje met een $10 coupon. Die is 60 dagen geldig.

8. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is om strikebang nieuwe actie van die $10 coupon.

9. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
  10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zo Play-asia is goed bezig zeg. Gisterenavond heb ik mijn bestelling geplaatst en ik zie net dat het al verzonden is! Klasse.

11. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg die code van strikebang, maar heb hem nog steeds niet.

heb er dringend een nodig :)

als iemand er een voor mij heeft, zou het heel fijn zijn...

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Oeh ik hoop dat mijn MX vs Atv morgen binnenkomt :D Dan zijn er 5 dagen verstreken en kán het al binnenkomen volgens PA. Maar ik verwacht vrijdag, zaterdag.

13. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vandaag mijn bestelling binnen van Gamehubs 14 feb. verzonden echt snel,en ik moest er voor tekenen dat ik het ontvangen heb.

14. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb de 10$ voucher van StrikeBang maar ik weet niet waar ik deze op zal besteden. Hulp iemand? :)

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Bestel ook MX vs ATV: Untamed, dan heb ik iemand om online mee te doen :+

16. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Canada heeft toch net als de US de NTSC code? dus de US spellen die op play-asia staan en compatible zijn met een PAL 360 als je die spellen uit Canada haalt doen ze het ook?

17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39

Canada heeft ook NTSC ja, zou dus geen probleem moeten zijn :)

18. Raziel 665

Raziel 665 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tering zeg, begin te denken dat ik er nooit aan had moeten beginnen.
    Het is nou bijna 4 weken geleden dat Play-Asia me Lost Odyssey opgestuurd zou hebben.

Ben van de week dus maar rond gaan bellen. Eerst naar de Douane, aangezien die door veel mensen uitgewezen werden als de schuldige. Ik aan de telfoon met zo'n gozer, die dus doodleuk vertelde dat de Douane nooit dit soort pakketten controleert, en dat allemaal via de lokale post gebeurd. Het zou dus bij TNT Post moeten liggen.

Ik die hufters dus maar bellen, waarop ik na een paar keer nog steeds niemand aan de lijn gehouden, dus ik via e-mail contact opgenomen, netjes uitgelgd dat ik via Air Economy Bubble, dus zonder Tracking nummer (wat uiteraard m'n eigen domme schuld is) en of ze mij misschien iets konden vertellen over hoe lang zoiets gemiddeld duurt of dat ze me misschien iets aan de hand van me adres konden vertellen.
    Krijg ik een mailtje terug dat ik me Tracking of registratie nummer mee had moeten sturen en daarna kon bellen met ze.

Dus ik een mailtje sturen naar Play-Asia, vragen of ze misschien me iets vanaf die kant konden vertellen of misschien een Registratie nummer voor me hadden.
    Kreeg ik vannochtend een mail terug waarin ze eerst me adres gegevens willen controleren en 't advies te bellen naar TNT post en 't aan de hand van me adres vragen.
    Ik weet een mail terug gestuurd, maar inmiddels was 't daar vrijdag avond, dus dat wordt na 't weekend voor ik weer wat hoor.

Ik dus de TNT post pakkettendienst bellen, vragend of ze misschien via me adress wat gegevens over me bestelling hadden, krijg ik een of andere doos aan de lijn die zegt dat ik maar naar de verzender moet gaan en ze van hun kant uit een onderzoek moet laten starten. Een heel onderzoek zal ook wel weer langer dan een week duren, en dan is Lost Odyssey inmiddels gewoon al in Nederland uit...

Na 3 dagen bellen en mailen dus geen ene reet wijzer en nog steeds geen idee waarom ik nog steeds geen Lost Odyssey in me handen heb.
    Leuk dat importeren, zal ik volgende keer echt weer doen >.>

19. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    geduld is een schone zaak, is me ook overkomen. ze hebben hem vast bij de douane. je zal importkosten moeten betalen, en dus duurt het ook langer...

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Bij assassin's creed heeft het ook 4 weken geduurd voordat ik het spel binnenkreeg. Eerst moest ik een week wachten tot het op voorraad was en daarna moest ik 3 weken wachten nadat ze het opgestuurd hadden. En ik hoefde geen extra importkosten te betalen.

Ik hoop trouwens wel dat mijn spel (MX vs. Atv: Untamed) snel binnenkomt. Vorige week donderdag heb ik het besteld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina