Tja, het is Soulfighters recht om hier een discutie over te beginnen,en wat zijn discutiepunten betreft ben ik het met hem eens.Alleen spijtig dat sommigen in het modhok zich zo aangevallen voelen.
Jij bent hier de uitzondering wat de crew betreft in je antwoord.heel netjes en respectvol verwoordt zoals het hoort te zijn voor een mod die op dat moment zijn functie uitoefend..
En wat het ingrijpen betreft,als dat irritatie met zich zou meebrengen,kan ik helaas niet akkoord gaan..Aangezien sommigen hierdoor zich gesterkt voelen om er nog een schepje bovenop te doen als er door een mod niet op gereageerd wordt...Bijzonder vervelend zijn de spammertjes die een zinloze opmerking plaatsen ten midden van een discutie die helemaal nergens op slaat...
En deze reactie is voor een mod niet wat het hoort te zijn...Eerst naar voorbeelden vragen ,en dan het gaan hebben over die beroemde oude koeien ...
Wederom een post zoals het hoort...En wat de kwestie Darkwing betreft,wie is er toen over die hele heisa begonnen in Treads,Darkwing zelf toch.Als niemand er iets mee te maken had,waarom ging hij er hier dan openbaar op het forum erop in.Moeten wij nu dus maar gaan doen of er toen niets gebeurd is...
En true,het modhok moet blijven zoals het is...Deze hele tread begint oorspronkelijk bij Fardo's allereerste verontwaardigde reactie...Daar was een gebrek aan communicatie mijn beste...een mod ontmodden zonder dat er met hem eerst overlegd is...En daardoor kwamen de verontwaardigde reacties van de members hierover op gang....
En deze twee bovenstaande posts zijn nét wat een forum kan missen...
Maar blijkbaar mag Darkwing hier wat méér wat dat betreft...Alhoewel het vetgedrukte veeleer op hemzelf van toepassing blijkt te zijn...
Helemaal eens met Iris...
De grondwet mag dan niet alle weken veranderen mijn beste, tot worden er genoeg nieuwe wetten ofwel in het leven geroepen ,of bestaande wetten aangepast en verouderde wetten afgeschaft ,dat is typisch gedrag in een samenleving...
Wat het vetgedrukte betreft...Zo'n kleine twee jaar terug kreeg ik een pm van een mod,waarin dus stond dat mijn postgedrag wat hun betrof qua sarcasme er de kantjes afliep en ze mij daarom besloten een OW te geven,en laat nu net dat er in die dagen géén enkele scherpe discutie was gevoerd...Nu ja zulke feiten accepteer ik volkomen buiten het feit, wie van de crew heeft hiertoe besloten...de volledige crew ,of een select clubje...Op een PM van mij terug naar de desbetreffende moderator met de vraag welke treads het betrof teneinde zélf te kunnen zien waar het fout liep wacht ik momenteel nog altijd.Hoe kan ik nu weten waar en wanneer het fout liep, en welke discutie er toen gevoerd is en wie waar in de fout ging ...Nu kon ik mij niet tegen deze beschuldiging gaan verdedigen aangezien mij elke vorm van informatie werd onthouden...Maar tergelijkertijd eisen jullie nu wel van Soulfighter dat hij nu eens eventjes alle problemen hier op tafel gaat leggen met een linkje voor elk probleem...En net terwijl de crew ten opzichte van mij toen schromelijk in gebreke is gebleven aangezien jullie hier stellen dat wie een klacht heeft het hoe dan ook moeten gaan bewijzen door middel van een link,en dit omdat jullie er zelf niet opzoek naar zouden gaan...
Edit: En wat de moderators betreft ,Ik ben volledig akkoord dat zij rustig mogen meezwammen op het forum aangezien zij tegelijkertijd ook forummember zijn...
Alleen in deze tread niet, dan willen wij een professioneel antwoord, zonder steken onder de gordel naar diegene die de discutie gestart heeft,daar moet de moderator zijn verantwoordelijkheid opnemen en zich professioneel gedragen zonder zijn persoonlijke voorkeur te laten blijken....En nét op dat gebied blijkt er hier nog véél werk aan de winkel te zijn....
Denk hier maar over na....het is hoogstnodig....Het is toch zo makkelijk om één iemand die zijn standpunt beleefd wil uiteenzetten gelijk met de grond te maken,dan te willen erkennen dat hij op sommige punten best wel gelijk heeft....
Laatst bewerkt: 14 feb 2008