Aangezien er bijna geen pes tournooien zijn was ik van plan om er 1 te organiseren. Heb zelf een site gemaakt om het wat overzichtelijk te houden : www.freewebs.com/pes2008cup Dus als het je iets lijkt en zin en TIJD hebt om mee te doen schrijf je hier in en zet ff op het gastenboek van mijn site welk team je bent Dit is gewoon puur voor de fun dus hou het gezellig en speel fair dan komt alles goed. Let the game begins Ik zelf ben nederland om de eer hoog te houden
Ik wil meedoen met Spanje. Ik zette Frankrijk neer in het gastenboek maar zag ook gelijk dat die andere die wilde.
zeg meteen even je gamertag, mischien ook wel handig En ja alles komt op de site te staan, dus zet ook eventjes op het gastenboek welk team je bent
Mijn gamertag is Rolluf83 NLD. Als ik het gastenboek open van de site krijg ik niets te zien... Ligt dit aan mij of ligt het aan de site?
Vaag, ik krijg het niet voor elkaar... Er verschijnt gewoon geen inhoud. Maar ik zie wel dat je me al aangemeld hebt bij de inschrijvingen. Ik zal de site in de gaten houden wanneer het begint...
Ja al een paar hebben op het gastenboek gepost dus hij is gewoon te zien..Heb je mischien je popupps ofzo geblokkeerd? mischien zou het daar aan kunnen liggen. Anders zou ik het ook niet weten
Het is gelukt, ik heb me aangemeld op het gastenboek en vermeld dat ik Engeland ben. Ik hou de site in de gaten voor updates.
ik zou graag tjechie willen zijn , lukt alleen niet om in te schrijven bij gastenboek. Gamertag: colingaming\o/
zou graag eerst portugal wille, maar zag net dat die al gekozen is dus doe dan maar Duitsland (jaja weet t) heb het al gemeld in t gastenboek
Kan ik Oekraine zijn, heb ook al vermeld op gastenboek... Succes met de organisatie!! Weet hoe moeilijk het is
colinxbox en kripple die teams zijn al bezet dus je zult even ander team moeten zoeken, sorry maar andere waren eerder met inschrijven
met welk team? en vermeld ook even op mijn gastenboek van mij site welk team je wilt zijn met gamertag