Fifa 08 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 6 feb 2008.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik wens je geluk. ;) Ik heb gisteren trouwens een potje gewonnen 2-1 tegen iemand met 400.000 punten. Ik had zoveel kansen, maar verzuimde het gewoon om ze erin te knallen. Had een winningstreak van 9 maar die is helaas sinds gisteravond weg. Heb nu 82 wins, 51 losses.
     
  2. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kap altijd gewoon door sprinten los te laten en dan gewoon opzij of de kant waar je heen wilt, dan draait ie veel soepeler.
     
  3. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    na de positieve reacties die ik hier lees, ben ik toch van plan fifa aan te schaffen. Ik ben eigenlijk een pes-player, maar word steeds nieuwsgieriger naar dit fifa-deel. Hoop niet dat ik er spijt van krijg... vond de demo namelijk niet heel lekker spelen....
     
  4. Robbie0345

    Robbie0345 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het online ook nog steeds erg moeilijk... Hoe kan je je winningstreak zien? En weten jullie hoe de comptetitie vorm werkt op live met andere mensen, moet je dan op bepaalde tijden aanwezig zijn? Dat wordt wel heel lastig dan toch :eek:
     
  5. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Afgelopen 2 dagen 2 controllers door me kamer gevlogen door dit spel...
    Opeens lukt helemaal niks meer.
    Stond 5800 ofzo.. Niet super, maar het ging wel weer redelijk.. Daarna lukte echt helemaal niks meer.. Denk 3 keer gescoord in 5 wedstrijden en alle 5 verloren. En als de tegenstander dan ook nog is van de meest klote plaatsen uit vrije trappen gaat scoren wordt het helemaal frustrerend... Tegengoals aan het einde van de wedstrijd willen dan ook niet helpen als het niet lukt, eigenlijk gewoon hopeloos!
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je moet er ook aan wennen. Ben je totaal PES gewendt dan moet je echt wennen. Plus dat de demo een tikkie slechter speelt dan de volledige versie.


    Je winningstreak kun je bv zien door naar Profielbeheer te gaan > Xbox Live Carriere. En over die live competities, je hoeft niet op een bepaalde tijd aanwezig te zijn. Je kunt gewoon vrij wedstrijden spelen tegen iedereen wanneer diegene online is. Volgens mij kun je zelfs oneindig veel wedstrijden spelen tegen iemand. :eek:
     
  7. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou ik vind persoonlijk dat het niveau op xbox live toch wat laag ligt, want van de meeste mensen win ik met 2 a 3 doelpunten verschil ,maar je hebt ook hele goeie mensen er tussen zitten. Tsjah een kwestie van oefenen en metaliteit doen wonderen,want je kan wel denken ooh hij heeft maar 40.000 punten maar dan sta je mischien binnen de kortste keren 2 - 0 achter dus onderschatten is dodelijk.
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ben overgestapt van pes 08 op fifa 08moet wel even wennen! online speel ik bijna alleen 0-0 scoren is echt lastig! Vooral een mannetje uit spelen! Ben wel blij dat de snelheid niet zo hoog ligt als bij pes 08 voor mij is fifa 08 dit jaar toch beter dan pes.
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Net toch een smerig potje gehad online, Barcelona vs Barcelona, hij had echt alle geluk van de wereld, ik schoot 3x op de paal en ik was een keer doorgebroken en haald hij me neer zonder dat hij rood kreeg, maar hij ging de hele tijd via Henry/Ronaldinho naar de zijkant en dan terugleggen en erin tikken, hij heeft zo 2x gescoort, echt te triest was het. Won ik met 3-2 nog, en dan geeft hij me slechte rep omdat hij niet tegen z'n verlies kan xD
     
  10. Priko

    Priko Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook maar gekocht. :D
    Begonnen met mijn fifa clubje Bury in de League 2 alleen kan ik nergens het financien scherm vinden om te kijken hoe hoog mijn salarislast ligt. Best wel belangrijk wil je spelers kopen lijkt me. Iemand hulp?
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dus je hebt hem al gekocht? Wilde je net namelijk een PM sturen.. Achja, jammer dan. Als het goed is kun je dit vinden bij Kantoor.
     
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Zijn er ook mensen die met andere clubs spelen dan:
    Barcalona
    Man utd
    Chelsea

    Als ik online een match doe met mijn clubje Celtic speel ik ongeveer 100x tegen het zelfde team.

    Vind het spelen met top teams niet echt bijzonder, ben pas trots als ik met celtic of psv etc win van deze top clubs! Dan heb je pas skill neem ik aan?
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik speel als het kan met Ajax, anders pak ik gewoon verschillende teams. AC Milan, Inter, Sevilla, Arsenal.. Ook allemaal erg fijne clubs.
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik speel veel met inter milan, blackburn rovers en bayern munchen. :+
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik speel meestal met Celtic, psv of Valencia. Laatst eens geprobeerd met Feyenoord maar dat is bijna niet te doen als je tegen barca speelt. Henry,Eto'o, Messi en Ronaldhino lopen gewoon dwars door mijn laatste linie heen :mad:

    Maar goed je zult altijd mensen hebben die alleen maar met de top ploegen kunnen winnen... en een uitdaging niet aan durven of zo.

    Heb wel respect voor de laatste gast waar ik tegen speelde.

    Queen park rangers tegen Valencia kwam eerst ook nog met 2-0 achter! gelukkig nog om kunnen zetten in 3-2 winst.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja Barca en Man Utd zijn ook niet alles. Chelsea heeft alleen een erg sterke spits en een lange topkeeper. Real Madrid (waar ik ook welleens mee speel) heeft ook een erg sterke spits namelijk Van Nistelrooij. Daar achter zet ik vaak Robinho en op de flanken Guti en Robben. Ook een lekker team dat, btw. :)
     
  17. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Misschien moet ik dan ook maar met een top team beginnen te spelen... Vindt Valencia persoonlijk wel fijn alleen is morientes een beetje over de hill :p
     
  18. Priko

    Priko Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry, zoek al een paar dagen en echt niemand verkocht hem. :emo:
    Het staat btw niet bij kantoor. :{
     
  19. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Gister nog 10-0 gewonnen van Arsenal, en ik zie Barcelona niet zo snel met 10-0 winnen van Arsenal. Oftewel, die clubs maken geen reet uit. Oké, er is een verschil tussen een 4ster en een 5 ster, maar nauwelijks geen verschil bij de topclubs onder elkaar.

    Ik blijf gewoon lekker met Barcelona spelen, ook na die update. Het kan me niet zoveel schelen wat jullie willen dat ik kies, ik heb dit spel toch ook gekocht? Moet ik dan verplicht met Chelsea ofzo spelen omdat jullie niet kunnen verdedigen?

    Ik speel beter met Feyenoord dan met Barcelona, want met lage clubs krijg je meer passen op maat, je hebt meer bal controle en je hebt meer controle over de spelers, maar ik gebruik Barcelona omdat het me allemaal veel te traag is.
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Tjah toch zal ik meer respect hebben als je 10 - 0 wint van arsenal met feyenoord dan met Barcalona. Denk toch echt dat het super duo voorin een verschil maakt...

    Geef alleen mijn mening dus je hoeft je niet zo aangesproken te voelen :p Dus verschil tussen clubs maakt niet uit.. spelen wij een potje Barcalona tegen De graafschap ok?
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2008

Deel Deze Pagina