Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    pak een AK of een MP5 en gewoon keihard rondrennen en knallen en granaten gooien dan leer je alles het snelste *)
    je kan ook lame in een huisje gaan zitten maar dat is saai en je schiet toch mis in het begin :9 dood gaan maakt niet uit, het is maar een spel :9

2. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Dalijk weer cod:) towel fix ftw

3. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag van level 43 naar 51 gegaan wahahwh :p Was erg in vorm vandaag. Bijna het gouden kruis en daarna is het voormij ook echt over.

4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    kan je dan nog eens opnieuw doen dan:+?

5. Remco

Remco Guest

haha geweldig!

Vandaag onze 5e "Clanlid" binnengesleept... haha best geinig, we zijn geen officiƫle clan ofzo, maar gewoon een beetje gezellig in een party.
    Team Deathmatch: 750-180
    Die gasten hadden we echt keihard geownt:9

6. Vriendloos

Vriendloos Guest

Je moet ook niet in een huisje zitten, je moet naar de basis lopen van hun team en daar verschuilen zodat je ze allemaal in de rug knalt. Als je dat overleeft spawnen ze weer weg en loop je weer terug, zo doe ik het altijd.

7. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor alle reply's :b: Hier kan ik wat mee

8. zeme

zeme None other..

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 patch voor Call of Duty 4 bijna beschikbaar
    Uitgegeven: 14 februari 2008 11:09

Eindelijk is hij af, de patch voor Call of Duty 4: Modern Warfare. Maar voordat je in extase naar je Xbox 360 sprint zal ik je teleur moeten stellen, Microsoft moet de patch eerst nog even goedkeuren voordat hij uiteindelijk downloadbaar is.

De patch belooft een bijzondere te worden en rekent af met vele online ergernissen. Zo zal er een verbeterde killcam komen, waarbij je de weg van de door jou opgevangen granaat letterlijk zal kunnen volgen (hetzelfde geldt voor airstrikes en rocketlaunchers). Ook zullen de snipers aangepast worden waardoor mensen nu ook daadwerkelijk doodgaan wanneer je op ze schiet, Infinity Ward was het blijkbaar met ons eens dat dit namelijk wel handig is bij een 'schietspel'. De spectatorcamera zal ook een kleine update krijgen waardoor je nu door de ogen van de gebruiker (first person view) kan kijken, daarbij is het nu mogelijk zelf de camera te draaien.

Mocht je gek worden van die tergend irritante Amerikanen (Fransen/Duitsers etc), de toegevoegde 'quickmute' optie (bekend van Halo :cool: moet uitkomst gaan bieden en zal ze direct het zwijgen opleggen. Last but not least zal voortaan de server gewoon doorgaan wanneer de oprichter het potje verlaat. Voorheen was het zo dat het potje onmiddelijk werd stopgezet, wat nogal irritant werd.

Wanneer de patch nu precies verschijnt is nog niet bekend, maar je kunt er gerust van uitgaan dat dit zeer binnenkort is. Over de PS3 patch is net zo min bekend wanneer deze uitkomt, maar dit zal later zijn dan de Xbox 360 patch.

Bron: Nu.nl

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Komen ze nu mee, die informatie had ik maandag al gepost.. |:-

10. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0

Nice!!

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    die allerlaatste missie in het vliegtuig is niet simpel op veteran.gisteren haal ik het 2 keer en dan schiet ik toch wel 2 keer op die dat ik moet redden

12. shifty_afca

shifty_afca Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nieuwe mappuuuhhh :'-(

13. FC2

FC2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo net wel even een paar fijne potjes Hardcore S&D gehad! Eerst ging het in Downpour nog vreselijk slecht na 4 potjes (1-3 )
    Stond er 1 kill en 4 deaths bij mijn score... Daarna ging het opeens stukken beter en haalde ik in het volgende potje 6 kills , het potje daarop 4, en daarna 2. Score 4-3, mijn score 13-4.

Toen bij Strike 9 kills en 1 death.

Ook daarna in Bloc ging het goed, hoewel mijn controllers batterij op raakte:confused:... En ik steeds probeerde batterijen te switchen maar dat lukte niet.
    Eerste 3 rondes, 0-3 en 4 kills en 1 death voor mij... (steeds als ik net de bom wou gaan pakken en hem planten begaf me controller het)...
    Daarna leafde mijn hele team en bleven ik en 1 speler over tegen 6 van hun. Maar ik moest in mijn 1tje omdat de andere speler niks deed/er niet was.
    Maar gek genoeg killde ik in mijn eentje alle 6 spelers:D
    Werd daarna wel irritant (toen er inmiddels weer allemaal spelers bij waren gekomen) toen mijn controller het begaf en ik het laatste potje (het werd 1-4) niks kon doen...
    Mijn score was wel 10-1.

Hardcore S&D vind ik echt geweldig, het is ook het enige wat ik speel op het moment. Vandaar dat mijn K/D ratio ook best slecht is, omdat ik sinds ik het een beetje kan online alleen maar S&D speel..
    Vind de maps Ambush, Backlot Bloc, Backlot, Crash, Strike, Pipeline en Overgrown het allerleukst bij hardcore S&D.

14. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    80 - 85 % denk. :):

15. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
  16. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Tog maar goed dat ze dat niet hebben gedaan ,Tis wel goed zo(y)
    Net weer lekker potje 63-23 ofzo in vacant p90 ftw .
    Allen net gelijk weer ROD morgen weer toweltrick.

17. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Stuur die xbox eens op! :lol: :lol:

18. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Toweltrick?

Btw ik ben echt cod verslaafd :) al 2 dagen 22 uur en 8 minuten gecod :p

19. Boelie91