1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helaas geen lege CD's,, aleen DVD's.. Kan ik dan niet een audio DVD dr van maken?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Nee die kan je niet rippen, je moet audio cd's maken. Je kan het natuurlijk wel proberen, maar volgens mij gaat het niet werken.
     
  3. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moet je ook echt een audio/data cd van 700mb hebben.
     
  4. WarLord177

    WarLord177 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vraagjes.
    1. Hoe kan ik MSNen (zonder dat ik xbox live heb)?
    2. Hoe maak een Xbox360 live acc (hoef je toch niet voor te betalen)?
    3. Hoe moet ik online?
    4.Hoe krijg ik een pass op mij profile?
    5.Hoe kan ik liedjes fotos enzo naar mijn Xbox360 halen (heb hard drive)?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Niet, kan alleen met een gold account
    1 maand gold is gratis (daarna moet je betalen), daarna wordt deze silver

    zie de live vragen thread in live and Networking. Je xbox aansluiten op je router bijv

    wat is een pass?

    foto's kan niet (wel streamen via en pc of van je mp3 ) Liedjes kan je streamen van af je pc (zie media sharing thread) of rippen als je een normale audio cd hebt
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Fout, je kan ook met Silver MSN-nen :)
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    O dat wist ik zelfs niet :eek:
     
  8. boatfreak

    boatfreak Guest

    hmm... ik zet net mijn xbox aan, rode disco enzovoorts... de volgende 3 knipperen tegelijk rood:

    /
    \ /

    zomaar uit het niets, 2 dagen geleden speelde ik er nog op. Alle kabels zijn aangesloten. deaud? moet ik hem opsturen? (noooooooo)
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    jeb je hebt de ROD helaas
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, je hebt gewoon een Ring of Death (RoD). Zo komt het bij bijna iedereen voor. Daarvoor nog lekker zitten gamen en dan geeft die opeens de geest. Je kan dit nog even doornemen, maar ik ben bang dat je gewoon de helpdesk moet bellen voor reparatie/vervanging.
     
  11. boatfreak

    boatfreak Guest

    Damnn dat zuigt echt ongelofelijk hard... Ik krijg ook geen beeld ofzo.

    Nouja in ieder geval bedankt voor de snelle reactie

    edit: ah hij doet het weer, ben benieuwd hoelang hij het vol blijft houden! eigenlijk ben ik nu doomed tot een dode xbox

    edit 2: hmm hij gaat nu aan maar loopt vast voor hij opstart... toch maar eens even bellen morgen dan.

    edit 3: hij liep steeds korter achter elkaar vast, en nu weer RRoD. Dit zuigt echt nog harder dan een 230 Volt stofzuiger op 500 Volt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2008
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan zal je ook wel error 0020 hebben. Ik heb namelijk ook geen beeld alleen de RoD. Zet je console 's voor de gein aan, houdt de "Connect"-knop vast en druk vier keer op de "Eject"-knop waarmee je de code kan aflezen.
     
  13. WarLord177

    WarLord177 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet je nou msnen?
    en na die 1maand gold word het toch silver? waar kan ik dan live krijgen
    en ik wil een w8woord op mijn profile...
    plz uitgebreid antwoord..
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je kunt MSN (Windows Live Messenger) gebruiken door een account aan te maken. Die moet met internet verbonden zijn. Vervolgens kun je je hiervoor aanmelden in het menu, bij chat and IM.

    Na 1 maand gespeelt te hebben op je Gold Profiel wordt hij inderdaad Silver. Geen nood, want je kunt gewoon Xbox Live Gold kopen in de winkel. Je hebt de keuze uit één maand, drie maanden en 12 maanden. Dit verschilt natuurlijk wel per jaar. Zo kosten de drie maanden dacht ik rond de 20,- en een jaar kost 60,-.

    Een wachtwoord op je gamerprofile kan volgens mij niet. Misschien moet je eens kijken bij System Settings > Family Settings.

    Succes!
     
  15. boatfreak

    boatfreak Guest

    dan krijg ik:

    /\ / /\ /\
    \/ \/

    dus alles, linksboven, alles, boven. ik heb even gezocht en dat betekend volgens mij dit:

    "0102 Error in the "Digital Backbone" (CPU/GPU/RAM), this is usually caused by a cold solder joint between the GPU and the mainboard.
    There are two theories to fixing this one deals with the "X" clamps that hold down the chips. The other involves re-Heating the chips. DO NOT attempt either of these if your console is still under warranty. If your console is still under warranty return it to the store where it was purchased or call MS to have it replaced. "

    ik kreeg ook ineens beeld + e71 wat staat voor

    "E71: possibly a dashboard update error, Check below in the "Console Reset Codes" for instructions. If that does not work there is no other solution and the console must be sent back to MS for repair."

    :thumbs::cool:
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, ok da's ook niet veel soeps dan. Die is dus duidelijk rijp voor reparatie/vervanging! :'-(
     
  17. WarLord177

    WarLord177 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt toch 1 maand gratis en daarna hoef je ok niet meer te betalen en word het zilver?
    Hoe krijg ik zo'n (gratis 1maand anders gwn zilver ) profiel? en wat is er met lidmaatschaps kaart enzo... ik heb me xbox 360 gister gehaald en weet eigenlijk niet hoe het in elkaar zit... alvast thnx
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
  19. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Een vraag:

    Gisteren had ik de trial van Feeding Frenzy gedownload om te kijken of dat spel de moeite waard is.
    Toen ik deze wou spelen kwam er bij het opstarten van het spel de fout dat Feeding Frenzy geen pal-50 ondersteund, maar wel pal-60.
    Om dit te wijzigen moest ik naar system>console settings>display gaan. Zo gezegd, zo gedaan, maar als ik dan wat wil wijzigen, kan ik alleen instellen voor het beeld op welke p of i het scherm moet (720p 1080i) en kan ik het screen format wijzigen (en dat is alleen mogelijk als de andere instelling op 420i (of p, dit weet ik zo niet) staat.

    Alleen kan ik de instelling voor Pal niet wijzigen en ik zou willen weten hoe dit wel zou kunnen (of moet ik hiervoor de xbox 360 op mijn tv (Samsung LE26R32B)aansluiten met een (wat in het display menu staat)HD AV cable, terwijl ik nu de component aansluiting gebruik)?
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je component kabel is een hd-av kabel ;)

    Verder weet ik helaas ook niet wat het probleem kan zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina