Oooit ook nog een keer de laatste 3 achievements halen van BD, maar momenteel te druk met Lost Odyssey
Moet je voor de achievements nog ergens rekening mee houden, of unlock je alles gewoon tijdens het spelen? Bij Bioshock moest je vanaf het begin de audio diaries verzamelen, omdat je in sommige levels niet meer terug kon, of later moeilijkheden kon krijgen met het researchen.
Jazeker. Als je alleen het verhaal volgt en niet verder op onderzoek uit gaat enzo zul je niet veel unlocken.
Waar je rekening mee moet houden? Je moet rekening houden met een gebroken duim... geen geintje. Zijn veel events dat je dingen optijd dicht moet hebben etc, wat een hele snelle duim actie vereist. Daarnaast veel achievements waar heel veel tijd in gaat zitten. Alle gasten tot max levels krijgen met alle skills etc etc Ik had iedergeval 120 uur op de teller staan, mis nu nog maar 3 achievements, maar die doe ik nog wel es als ik zin in de game heb en em nog es uitspeel.
ff een vraagje. Ik heb sinds vandaag Lost Odyssey en vindt hem echt helemaal geweldig!! Vind ik dan Blue Dragon ook cool??
Blue dragon is: Niks tegen de fans bedoeld.Meer cartoon gebeeld...laten we zeggen meer op een speelse manier getoond. Lost oddy zal dan meer volwassenen overkomen.(personages,battles,text.... Uiteindelijk zyn het 2 topgames die je na 10jaar nog kan herrineren. Ja deze zal jij cool vinden.
Ligt het aan mij of is het verschil tussen normale vijanden en eindbazen een beetje groot? (speel op Hard) Heb geen problemen met de normale, maar zodra ik een eindbaas tegen kom lukt het maar net. Zit nu ook vast op disc 1 in de Flying Fortress
Zover ben ik nog niet. Heb net pas de ratten ontmoet. Ondertussen aan Burnout gekomen. Die kleine gevechtjes tussendoor willen nog wel eens saai worden. Ga ook niet meer elk gevecht aan of elk boompje of steen onderzoeken.
Net Blue Dragon gekocht. Effe gespeeld maar vond het een beetje makkelijk dus toen maar de ultra hard mod gedownload Maar moet ik dan hard pakken? Is die voor een redelijk ervaren rpger te doen?
is goed te doen. Het is wel pittig, maar als je ervaren bent is de uitdaging juist leuk. Zelf werd ik gek aan begin disc 3 op makkelijk van de simpelheid dat je zonder grinden zelfs alle vijanden met 1 spell kunt doden. Daarom ging ik over op hard. Op hard heb je de klasses zoals Support magic en blue magic ook nodig. Op easy totaal niet.
Gisteravond weer even verder gespeeld. Eerste grote tegenstander tegengekomen, waarna de kleinere tegenstanders ook weer wat sterker werden. Wel leuk om eens een wat pittiger gevecht te hebben. Van het weekend maar weer even verder spelen.
Ik ben echt zeer te spreken over BD. Na al die redelijk negatieve reviews had ik een middelmatige game verwacht. Maar tot nu toe weet ik er me zeer mee te vermaken!
weet je wat het is. Iedereen is tegenwoordig RPG's gewend zoals oblivion of mass effect met veel vrijheid in exploren en waar je je poppetje helemaal kan uitbouwen. Blue Dragon is eigenlijk gewoon een playstation 1 RPG wat betreft gameplay en niet echt innovatief. Maar dat maakt mij niet uit, want van dat type RPG houd ik juist
Jah precies. Het moet tegenwoordig altijd goede graphics zijn en een episch verhaal etc. Maar kijk naar de oude FF spellen, die hadden allesbehalve goede graphics en toch vond ik deze helemaal geweldig!!
Tja, gameplay concept van turn-based staat al jaren vast. Daar hoef je niet veel aan te vernieuwen om alsnog met leuke games aan te kunnen komen. Als je het zo bekijkt staan een hoop concepten al vast. Racer, strategy-games, shooters. Af en toe zie je wat vernieuwing, maar vaak zie je hetzelfde als wat je 10 jaar terug ook zag, alleen flink opgepoetst.
waar ik me aan erger zijn de mensen die altijd klagen als een spel uitkomt en een bepaalde nieuwe feature niet bevat. Hoeveel threads op gamefaqs ik wel niet heb gezien als er een shooter uitkomt die niet het cover systeem van RB6 vegas of GOW heeft en wordt afgekraakt. Of RPG's die lineair zijn. FF serie vind ik echt tof maar zijn tegenwoordig onmogelijk zonder strat guide. 3 voorbeelden: FF7: Barrets ultimate weapon: je moet op een bepaald stuk in het verhaal een character in je party hebben anders krijg je dat wapen nooit meer! Dit moet je dus net weten. Of FF12: Er zijn 4 doodnormale treasurechests. Als je die niet open maakt (wie laat nou een treasure chest dicht?) kun je 1 van de sterkste wapens van het spel halen. Of hunts in FF12: je moet naar een bepaald plekje gaan en daar 2 minuten wachten, dan verschijnt een zeldzaam beest aan de andere kant van de map. Nou geef mij maar gewoon je loopt naar stadje 1, krijgt stuk verhaal, gaat een dungeon in en komt uit in stadje 2 hoor, net zo leuk.
Is dat het figuur op 4 poten die met zijn staart geregeld mow down en defend uitvoerd? Die heb ik gisteravond ook verslagen, maar dan op easy. De hoorns zijn zijn zwaktepunt. Met Kluke (of hoe dat meisje ook heet), black magic Fire op de hoorns uitvoeren kan veel damage aanrichten. De andere twee kan je gebruiken om gewone aanvallen uit te voeren of iemand te healen (met de white magic spell van Jiro bijv.).