@FuSionZ: we zijn cker actief we spelen bijna iedere dag wel eventjes samen. maar wij willen Toernooien en dergelijke
de reden dat je hier niks van ons hoort is omdat Ps Giiez,Ps rnzw en Ps sunny voor xboxworld banned zijn.
het geval met gamebattles
***ing noobs die niet tegen hun verlies kunnen sturen steeds een ticket van dat zij gewonnen hadden en dat wij verkeerde scores invoeren dit en dat we krijgen in een keer 2loses erbij enzo in een keer zijn we banned wegens te vaak verkeerde score invoeren.
eerlijk gezegd hebben wij 2x "verkeerde" ingevoerd omdat:
1: Hun niet kwamen opdagen op de afgesproken tijd
2: Hun gamertag het niet deed dus we konden niemand inviten
maarja als het zo moet dan hoef het van ons niet meer we stappen binnekort over naar ConsoleGaming en dan zien we wel verder we zijn nu bezig met :
1: x-power.be zitten in loserbracket maar we willen de 3de plaats als ons dat luk
2: we gaan meedoen aan het toernooi van Gamerstyle
We willen natuurlijk met veel toernooien meedoen maar helaas weten we geen sites daarvoor en dergelijke ik heb ook al een aantal keer gevraagd aan qG of ze me een paar toernooien konden doorgeven maar kreeg helaas geen reactie
dus stel ik de vraag nu aan iedereen:
1: Wie heeft er een mooi overzicht van: lanparty's,toernooien online of een soort gamebattles ? het hoef niet perse een overzicht te zijn als we maar een site krijgen te zien of genoeg informatie krijgen over het toernooi
en aan de admins van dit forum:
Kunnen jullie niet een keer jullie handen over jullie goeie harten strijken? en rnzw, giiez , sunny (weet zijn nickname niet van deze site maarja) unbannen of in ieder geval de reden doorgeven waardoor ze gebanned zijn.
Bvd,
mzzls giiow
Laatst bewerkt: 18 feb 2008